home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459885 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2145: 22 Nov 2008, 12:24 »

Synes man skulle have forsøgt at leje ham til en 1. div. klub så kan kunne komme i form igen. Den med saganowskis arbejdsindsats må du meget gerne uddybe, for den kan jeg sgu ikke sætte fingre på?

Når Bræmer taber bolden forsøger han langt de fleste gange at få den tilbage på en eller anden måde... Polakken ligger enten på jorden og ser utilfreds ud eller rækker opgivende armene i vejret langt de fleste gange...

Det skal dog lige siges at jeg har set mig sur på polakken som imo får alt for mange chancer fremfor feks Bræmer, han har jo intet vist endnu i AaB trøjen udover en masse brændte chancer, den liste må han da toppe suverænt!!

JKJ
Gæst

« Svar #2146: 23 Nov 2008, 19:44 »

Kuhn har nu haft 8 kampe som cheftræner og holdet har stadig ikke tabt... Hvad mere skal han bevise overfor Lynge?? Hvis vi slår Celtic på tirsdag mener jeg virkelig han skal have en toptræner i ærmet ellers kan jeg slet ikke se hvorfor det ikke skal være bornholmeren der skal være vores nye træner...

Få nu den kontrakt underskrevet med Kuhn, det kan kun gå for langsomt!!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2147: 23 Nov 2008, 19:45 »

Kuhn mangler den nødvendige licens, så vidt jeg har hørt. Det er da i hvert fald en hindring. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2148: 23 Nov 2008, 19:51 »

Kuhn mangler den nødvendige licens, så vidt jeg har hørt. Det er da i hvert fald en hindring. Smiley

Der bør ikke være en hindring, manden kan jo tilmeldes og så tage det når det kommer, trænere har før fået dispentiation for, hvorfor i alverden skulle Kuhn ikke også kunne få det??

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2149: 23 Nov 2008, 20:13 »

Der bør ikke være en hindring, manden kan jo tilmeldes og så tage det når det kommer, trænere har før fået dispentiation for, hvorfor i alverden skulle Kuhn ikke også kunne få det??

Fra sommer er der ingen, der får den dispensation mere, det har DBU, mig bekendt, meldt ud for længe siden, så skal Kuhn være cheftræner i næste sæson, så må Lynge til at punge ud, og betale for at Kuhn kan få den licens.

søgaard
Gæst

« Svar #2150: 23 Nov 2008, 20:17 »

DBU vil ikke have nogen dispensationer ude, da de selv mener at klubberne har haft lang nok til tilmeldingen til licens-kursuset. Kuhn ville nemt  kunne have fået plads på kurset, da de tager trænerne oppefra, således at de højest placerede hold får deres træner først i køen. Men AaB har valgt at lade være med at melde Kuhn til, da han ikke er noget emne til cheftrænerposten.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2151: 24 Nov 2008, 21:27 »

søgaard
Gæst

« Svar #2152: 24 Nov 2008, 21:30 »

Den nye træner skulle eftersigende være på plads nu, men Lynge vil holde fokus på kampen mod Celtic, så der bliver formentlig offenliggjort noget på onsdag omkring hvem der skal tage over efter Kuhn Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2153: 25 Nov 2008, 10:15 »

Det skal efter sigende vare en 32 årig svensk gut som kommer fra Gais og være et af de mest spænende træner talenter i det svenske, men udover det aner jeg ikke hvem han er. Synes dog han er en smule ung og kan ikke rigtig se hvordan han kan komme med noget erfaring til klubben...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-32-aarig-svensker-ny-traener-i-AaB

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #2154: 25 Nov 2008, 10:25 »

Jeg skider højt og helligt på erfaring, hvis han gør det godt så måtte han for min skyld være 12...
Det lyder spændende og rart der endeligt ser ud til at være styr på det...

Ellers så synes jeg Kuhn burde være et seriøst emne efter han har gjort det så godt... Han har ført alt det positive fra Hamren videre...

Men 3 point i aften tak, og så kan jeg sagtens vente lidt ekstra tid med offentligtgørelsen af en ny træner Smiley

//Turbo_dk

JKJ
Gæst

« Svar #2155: 25 Nov 2008, 12:26 »

Som træner i en "stor" klub, det mener jeg nu AaB er i lille DK, er det død og pine nødvendig med noget erfaring!!

Han har trænet 2 klubber fra den næstbedste række i Sverige og Gais i denne sæson som endte på en 11. plads!! Det viser da intet om hans kvaliteter, er han gearet til at komme til AaB som kører 100% proffesionelt, det pres der vil hvile på hans skuldre fra dag 1, spillestil osv...

Hvis du mener han kunne være 12 år så kunne man jo lige så godt ansætte en her fra siden, der er jo masser af folk herinde der har erfaring fra FM, de kan vel gøre det lige så godt så!!

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #2156: 25 Nov 2008, 13:09 »

Puha, det kommer da virkelig som noget af en overraskelse at man sætter sådan et mand på topposten.
Er egentlig ikke sikker på om jeg skal hæppe eller hade på personen da jeg intet har hørt om ham før, men derfor kan jeg alligevel ikke lade være med at sympatisere med Allan Kuhn da jeg syns han har formået at tilbageføre noget af det Erik Hamren gjorde rigtigt - og har skabt resultater med det samme.
Så jeg håber da for Lynge Jakobsen og AaBs skyld at Pehrsson kan præstere på samme måde som Allan Kuhn har formået det, det sidste stykke tid.
Men som fan kan jeg jo ikke andet end at krydse fingre for at Pehrsson kan udføre nogle af de samme mirakler Erik Hamren gjorde.

AMRDK
Gæst

« Svar #2157: 25 Nov 2008, 13:16 »

Jeg tror helt sikkert at AAB har en chance iaften.
Kunne være dejligt for dansk fodbold, med et hold i UEFA Cuppen...

Men jeg vil nu ikke sige det vil være fortjent...

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #2158: 25 Nov 2008, 13:16 »

Jeg har fuld tillid til Lynge og tror fuldt og fast på han ved hvad han gør...
Mener han at Perhsson er den rigtige ansættelse så gør jeg også, og så forholder jeg mig positivt til det, og glæder mig til at se hans præstationer, for så derefter måske at skifte min mening...

Og det jeg siger med 12 år er at jeg er ligeglad med hvem fanden han er, eller hvor gammel han er, eller hvor meget erfaring han har, det har for mig ingen betydning hvis han gør det godt...

//Turbo_dk

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #2159: 25 Nov 2008, 13:21 »

Jeg har fuld tillid til Lynge og tror fuldt og fast på han ved hvad han gør...
Mener han at Perhsson er den rigtige ansættelse så gør jeg også, og så forholder jeg mig positivt til det, og glæder mig til at se hans præstationer, for så derefter måske at skifte min mening...

Og det jeg siger med 12 år er at jeg er ligeglad med hvem fanden han er, eller hvor gammel han er, eller hvor meget erfaring han har, det har for mig ingen betydning hvis han gør det godt...

Hmm hvorfor ville det ikk være fortjent?
Hvis AaB ender over Celtic i CL Gruppespillet har de vel mere fortjent det end Celtic? Eller det mig der er helt galt på den?

AaB har da på ingen måde gjort det dårligt i CL?
Spiller 0-0 ude mod Celtic, hvilket er en stor præstation i sig selv...
3-0 mod Man. Utd. hjemme, ja men hvad kan man forvente? De er trods alt forsvarende CL-Mestre...
Derudover er det lang de færreste hold der scorer 3 mål mod Villareal, og så er det selvfølgelig ikke optimalt at lukke 6 ind, men den bliver rettet op på med 1 point hjemme mod dem, hvilket i øvrigt var nødvendigt for at sikre sig at kunne afgøre det mod Celtic i aften...

Jo et AaB avancement er ganske rimeligt imo...

//Turbo_dk

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010