home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460055 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2130: 16 Nov 2008, 21:15 »

Martin P er ikke god, han laver altid de der skod afleveringer i dybden,ARGH!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2131: 16 Nov 2008, 21:26 »

I mine øjne er Martin P som mange sider, udsat for alt for meget kritik. Ja, han har temperament der nogen gange koster, men han er sku vigtig for holdet alligevel. Han er en fantastisk igangsætter, og så er han faktisk ikke så ringe i det defensive som mange vil have ham til, omend han ikke har samme niveau som Bøgen, men han har niveauet til at være med. Og så skal man bestemt heller ikke undervurdere hans plads uden for banen.

Men vi har jo haft diskutionen før, så ser ikke nogen grund til at tage den om.

Mht. Bonga, så var det så fedt at se ham tilbage. Og den lille tur han tog ned af kanten, bragte gode minder frem! Men hvad helvede sker der for Ene for tiden, man kan jo ikke ramme bolden eller noget, klart vores ringeste spiller idag, om i mine øjne også vores måske ringeste i efteråret. Han er sku langt bedre end han viser for tiden!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2132: 16 Nov 2008, 21:32 »

Martin P er virkelig undervuderet i AaB. Udefra ser man ham bare som en person der tit får kort.

og en person der i mange kampe smider flere bolde væk end hele holdet til sammen

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2133: 16 Nov 2008, 21:38 »

Er enig med at Martin P faktisk er en af vores bedste spiller i dag, men når det er sagt, synes jeg at han server bolden lige så snart han har den. Og til det har jeg bare at sige. Vi har ikke Rade Prica mere!!

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #2134: 16 Nov 2008, 21:48 »

Endelig en hjemmesejr. Faktisk så er vi ubesejret i næsten en måned nu i Sas-ligaen.
Nu skal vi fortsætte de gode takter mod Vejle næste uge..

alek9000
Manager

« Svar #2135: 16 Nov 2008, 21:50 »

Endelig en hjemmesejr. Faktisk så er vi ubesejret i næsten en måned nu i Sas-ligaen.
Nu skal vi fortsætte de gode takter mod Vejle næste uge..
Rettere sagt er vi ubesejret efter, at Allan Kuhn overtog cheftræner posten.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #2136: 16 Nov 2008, 22:14 »

Lige præcist Smiley
Efter at Fætter BR forlod os er det kun gået fremad..

alek9000
Manager

« Svar #2137: 16 Nov 2008, 22:16 »

Akkurat.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2138: 17 Nov 2008, 13:16 »

Med hensyn til Martin P, så synes jeg (som forholdsvis neutral, nogle vil endda kalde mig AaB kritisk) faktisk at han, i de kampe jeg har set AaB spille, næsten altid har været en af holdets bedste spillere, stort set kun overgået af Bøgelund.

Hans problem er hans temperament, nogle gange bliver der lige trykket på en kontakt i ham, og han får et sindsygt udtryk i øjnene, og kort tid efter trækker han som regel et kort... På det punkt ligner han faktisk en anden gammel AaB'er, nemlig Jesper Grønkjær, der også har et iltert temperament. Men spillemæssigt har i altså ikke noget at klage over ved Martin P, han gør det ganske fortrinligt, og har nogle gode raids op ad venstrekanten. Det kniber måske af og til med at komme tilbage når det er nødvendigt, eller lade være med at løbe med frem, hvis dette er forbundet med for stor risiko, men det er han ikke den eneste SAS liga back, der døjer lidt med.

JKJ
Gæst

« Svar #2139: 18 Nov 2008, 15:57 »

Beauchamp skadet året ud... 
Ved ikke rigtig hvad man skal sige efterhånden, men hvis han nu får en lang stille julepause må det jo næsten være som at få en ny spiller til foråret igen... Hvis han da kan holde sig skades og karentæne fri...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-18180220.html?forside

Dasmessi
Gæst

« Svar #2140: 18 Nov 2008, 16:00 »

Syntes ikke Beauchamp har været god for jer. Han har lavet meget rod i den. Bla. udvisninger og mange fejl. Er han lejet eller købt? Kan jeg nemlig ikke huske.

alek9000
Manager

« Svar #2141: 18 Nov 2008, 16:02 »

Han er købt.

Men så vil jeg også sige, at de kampe han har spillet har han gjort det udemærket, bortset fra hans debut hvor han så rødt. Mod Celtic gjorde han det sq meget godt, og det røde kort burde MJ jo have haft.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2142: 18 Nov 2008, 16:23 »

Syntes ikke Beauchamp har været god for jer. Han har lavet meget rod i den. Bla. udvisninger og mange fejl. Er han lejet eller købt? Kan jeg nemlig ikke huske.

Han har vel ikke haft chancen/muligheden for at gøre det godt. Får rødt i sin første kamp, bliver, så vidt jeg lige husker, skadet i sin anden kamp, får Michael Jakobsens røde kort mod Celtic, og så har han vel dårligt spillet siden (?) på grund af skader.

Så hans præstationer kan han vel næsten ikke kritiseres for, eftersom der dårligt nok er nogen præstationer at vurdere ham på endnu. Men han virker til at være ret plaget af skader, og det kan nu engang være svært at gardere sig mod... med mindre selvfølgelig, at det var et problem allerede før han kom til AaB, så kunne lidt research måske have afsløret det, og man kunne have fundet en anden. Jeg havde aldrig hørt om ham, før han kom til AaB, så skal ikke gøre mig klog på, om han også var plaget af skader tidligere.

JKJ
Gæst

« Svar #2143: 21 Nov 2008, 15:07 »

Bræmer færdig i AaB...

Lidt synd da hans målsnit pr kamp da er langt højere end vores kære uduelige polaks, og imo ligger han også en langt støre arbejdsindsats for dagen når han får chancen i forhold til polakken..

Men held og lykke fremover Bræmer, håber sgu du vender tilbage engang  Thumbs Up

http://v2.aabsport.dk/29B847C9-6F3D-46F1-A2EA-6180A17183B3.W5Doc?id=67CAA484-130D-4D73-9A41-E9BCF661EDB2

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2144: 22 Nov 2008, 12:14 »

Bræmer færdig i AaB...

Lidt synd da hans målsnit pr kamp da er langt højere end vores kære uduelige polaks, og imo ligger han også en langt støre arbejdsindsats for dagen når han får chancen i forhold til polakken..
Synes man skulle have forsøgt at leje ham til en 1. div. klub så kan kunne komme i form igen. Den med saganowskis arbejdsindsats må du meget gerne uddybe, for den kan jeg sgu ikke sætte fingre på?

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010