home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459946 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2085: 09 Nov 2008, 14:15 »

Haha, som en af mine venner sagde..

"kan høre stadion kalder! AaB tre - Brøndby Nuuuuuul!"

Ej, håber på en 2-1 sejr til Aab  Rullende Øjne

Hehe..  Thumbs Up

Godt Resultat:    2-0
Tror:                 1-2
Skidt Resultat:   0-3
« Seneste Redigering: 09 Nov 2008, 14:20 af Elmander9 » Logged

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #2086: 09 Nov 2008, 14:16 »

AaB - Brøndby IF

1-2

Jallow
Duncan
Curth

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #2087: 09 Nov 2008, 14:40 »

I har vist ikke ligefrem de store forventninger til jer selv Tunge

Vi skal jo lige igang igen, men tyder på vi er ved at være tilbage efter 1-1 mod OB, som jeg ikke synes er et dårligt resultat. Så en sejr over Brøndby ville bare være super, og måske har de fået noget selvtillid efter 2-2 mod Villarreal..

mathiasaalb
Juniorspiller
**

« Svar #2088: 11 Nov 2008, 10:48 »

Já, som kom den jo heller ikke i denne omgang. Så sigter vi mod Nordsjælland! 2-0 (Curth - Johansson)

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2089: 11 Nov 2008, 16:10 »

Ja. FCN - AaB i Pokalen er som jeg ser det den vigtigste kamp indtil nu, pga. den dårlige start. Ambitionerne er europæisk fodbold, og ser kun pokalen som den eneste vej der er mulig.
Tror da også at de vinder. 1-2, på mål af Curth og Saganowski.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2090: 11 Nov 2008, 16:12 »

Ifølge TV2 Sporten er Nomventhe igen at finde i truppen. Meget positivt i mine øjne. Han er om nogen en mand som kan afgøre kampe mod hvert hold. Synes de har manglet lidt på det kreative plan. Due nogle gange (for svingende) og nogle gange Johansson (er først på vej op nu her, efter en god kamp mod Bif).

JKJ
Gæst

« Svar #2091: 11 Nov 2008, 16:29 »

Ja. FCN - AaB i Pokalen er som jeg ser det den vigtigste kamp indtil nu, pga. den dårlige start. Ambitionerne er europæisk fodbold, og ser kun pokalen som den eneste vej der er mulig.
Tror da også at de vinder. 1-2, på mål af Curth og Saganowski.

funny funny Tror du selv på det... Vores Bambi på glatis er omtrendt lige så målfarlig som Bælum var i sin tid i AaB trøjen...  funny

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2092: 11 Nov 2008, 17:05 »

Forstår ikke hvor folk er så ufattelig kritisk overfor ham.. Fat nu at man spiller ham forkert. Lige så snart at man spiller ham op i fødderne og har ryggen til mål, taber han aldrig nogensinde bolden. Tror ikke han mistede bolden en eneste gang.. Målene skal sgu nok komme. Manden gør det ganske udmærket.....

JKJ
Gæst

« Svar #2093: 11 Nov 2008, 17:11 »

Forstår ikke hvor folk er så ufattelig kritisk overfor ham.. Fat nu at man spiller ham forkert. Lige så snart at man spiller ham op i fødderne og har ryggen til mål, taber han aldrig nogensinde bolden. Tror ikke han mistede bolden en eneste gang.. Målene skal sgu nok komme. Manden gør det ganske udmærket.....

Det passer så slet ikke, han har rigtig mange gange skøjtet rundt når han har fået bolden, faldet, tabt den osv... desuden gider han så heller ikke altid prøve at vinde bolden tilbage ingen men har bare stået stille og kigget efter den...

Og målene skal nok komme?? Jamen det har man nu sagt i jeg ved ikke hvor lang tid, og der er sket sådan ca... INTET!! Jeg er sådan set ligeglad med hvad han laver ude på banen, han er angriber og de bliver bedømt på hvor mange mål de laver og af dem har han lavet 1 i CL, 1 i Suppen og 1 i Pokalen!!!  Og det er sgu for dårligt, især når man ser hvor mange og store chancer han har haft til at i hvert fald komme på et 2 cifret tal...

Han er dumpet nmed et brag, for han er ikke den angriber vi mangler og har bruge for... Hvis han bliver spillet forkert beviser dette jo også bare dette...
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 17:31 af JKJ » Logged

AMRDK
Gæst

« Svar #2094: 11 Nov 2008, 17:26 »

Hej alle.

Syntes AaB er en super fed klub !
Og derfor holder jeg også i denne sæson med dem...

.. Lynge må bare købe lidt bedre ind Smiley

OBS ! : Følg med i min AaB blog der lige er blevet lagt op. I FM 09 sektionen !

Yoggidk
Gæst

« Svar #2095: 11 Nov 2008, 17:30 »

Hej alle.

Syntes AaB er en super fed klub !
Og derfor holder jeg også i denne sæson med dem...

.. Lynge må bare købe lidt bedre ind Smiley

OBS ! : Følg med i min AaB blog der lige er blevet lagt op. I FM 09 sektionen !

Stop reklamation....

Men ellers omkring indkøb; Jeg tror ikke Lynge henter vanvittigt ind, måske en enkelt spiller...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2096: 11 Nov 2008, 17:34 »

Det passer så slet ikke, han har rigtig mange gange skøjtet rundt når han har fået bolden, faldet, tabt den osv... desuden gider han så heller ikke altid prøve at vinde bolden tilbage ingen men har bare stået stille og kigget efter den...

Og målene skal nok komme?? Jamen det har man nu sagt i jeg ved ikke hvor lang tid, og der er sket sådan ca... INTET!! Jeg er sådan set ligeglad med hvad han laver ude på feltet, han er angriber og de bliver bedømt på hvor mange mål de laver og af dem har han lavet 1 i CL, 1 i Suppen og 1 i Pokalen!!!  Og det er sgu for dårligt, især når man ser hvor mange og store chancer han har haft til at i hvert fald komme på et 2 cifret tal...

Han er dumpet nmed et brag, for han er ikke den angriber vi mangler og har bruge for... Hvis han bliver spillet forkert beviser dette jo også bare dette...

Er så uenig som man kan blive. Manden skøjter ikke rundt. Kig f.eks. kampen mod BIF. Jeg havde fokus på saga i den kamp, og hvis du ikke tror på mig, så se kampen igen og se alle de aktioner, hvor vores forsvarsspillere vælger at spille ham i fødderne, mister han den aldrig. ENten lavede de frispark, eller også var han god ryggen mod mål.

Du har ret han burde score mange flere mål i forhold til chancer. Men hva så med curth?? Han brænder lige så mange chancer, men bliver han kritiseret, NEJ!! Uhha han er jo så SKIDE god. Synes jeg også han er, men hvis du kun bedømmer en angriber på mål, må han jo have været pisse ringe i de 2 måneder!! Han havde før Villarreal kampen ikke scoret i 2 måneder. Det har Saganowski
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 17:37 af Juller » Logged

AMRDK
Gæst

« Svar #2097: 11 Nov 2008, 17:38 »

Stop reklamation....

Men ellers omkring indkøb; Jeg tror ikke Lynge henter vanvittigt ind, måske en enkelt spiller...
Ingen som sådan reklamation ville bare gøre opmærksom på det...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2098: 11 Nov 2008, 17:41 »

Og målene skal nok komme?? Jamen det har man nu sagt i jeg ved ikke hvor lang tid, og der er sket sådan ca... INTET!! Jeg er sådan set ligeglad med hvad han laver ude på banen, han er angriber og de bliver bedømt på hvor mange mål de laver og af dem har han lavet 1 i CL, 1 i Suppen og 1 i Pokalen!!!  Og det er sgu for dårligt, især når man ser hvor mange og store chancer han har haft til at i hvert fald komme på et 2 cifret tal...

tja, det samme siges jo om Robbie Keane. Og efter han nu har scoret 2 mål mod WBA, så bliver han pludselig ikke et flop mere, men han begynder en målkavalade  Tunge

19-18!

JKJ
Gæst

« Svar #2099: 11 Nov 2008, 17:41 »

Er så uenig som man kan blive. Manden skøjter ikke rundt. Kig f.eks. kampen mod BIF. Jeg havde fokus på saga i den kamp, og hvis du ikke tror på mig, så kig kampen tilbage og alle de aktioner, hvor vores forsvarsspillere vælger at spille ham i fødderne, mister han den aldrig. ENten lavede de frispark, eller også var han god ryggen mod mål.

Du har ret han burde score mange flere mål i forhold til chancer. Men hva så med curth?? Han brænder lige så mange chancer, men bliver han kritiseret, NEJ!! Uhha han er jo så SKIDE god. Synes jeg også han er, men hvis du kun bedømmer en angriber på mål, må han jo have været pisse ringe i de 2 måneder!! Han havde før Villarreal kampen ikke scoret i 2 måneder. Det har Saganowski

Nu har Curth så ikke været til diskution, underligt nok for han har heller ikke præsteret i denne sæson overhovedet... Men derimod skal man altid høre om ham polakken om hvor god han, hvor mange mål han snart komer til at score osv... Han bliver fremstillet som vores Mesias og det er han bare ikke...

Men jeg mener heller ikke Curth er i nærheden af det niveau som i sidste sæson, han har dog en lile undskyldning i at han er blevet brugt meget på fløjen og så kommer man altså ikke frem til så mange chancer som man går når man er helt på top...
Men så igen, han har også haft et hav af chancer og misbrudt stort set dem alle...

Og polakken spillede måske godt mod BIF men det betyder jo ikke at han så derfor har haft en god sæson, for han har langt flere dårlige kampe end gode!!

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010