home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1257 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459510 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1950: 02 Okt 2008, 21:42 »

Jeg tvivler på AaB har midlerne til Bernburg, da han skulle koste omkring 20 mio. og prisen falder næppe på ham. Wieghorst tvivler jeg også på, eftersom han er ved at have headhunted hele den stab han har på nuværende tidspunkt i FCN, og derfor vil han ikke forlade FCN midt i det projekt de har gang i, og som der er massere af muligheder i. Erik Rasmussen skulle være tæt på AGF, jeg tvivler dog på det er noget for Erik Rasmussen. Om han ville passe ind i AaB er jeg er også lidt skeptisk over, da han jo er en smule speciel, og er ikke bange for at åbne munden, hvilket ikke passer ind i den "nordjyske stil", hvor vi er lidt mere tilbagelænet, og ser tingene an Smiley

Nu kan jeg ikke lige huske Berneburgs kontrak afslutning, men hvis den snart er ved vejs ende er prisen ikke på 20 mio mere, den er max det halve hvis de vil bare have en smule for ham... Hvis de ikke vil sælge kan han jo smutte frit og kvit uden de tjener en krone på ham så det er vel ikke unaturligt med et skifte...  Peace

Og hvis der er noget vi mangler pt så er det da en træner der tør åbne munden, den vatpik der sidder der ude nu har jo bevist at han ikke er den løn værd han får, så jo hurtigere vi kan komme af med ham jo bedre...
Han kan få et nedelag til at lyde acceptabelt, og det er også ok mod feks Man U men bestemt ikke når man møder AGF hjemme...

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #1951: 02 Okt 2008, 21:48 »

Nu kan jeg ikke lige huske Berneburgs kontrak afslutning, men hvis den snart er ved vejs ende er prisen ikke på 20 mio mere, den er max det halve hvis de vil bare have en smule for ham... Hvis de ikke vil sælge kan han jo smutte frit og kvit uden de tjener en krone på ham så det er vel ikke unaturligt med et skifte...  Peace

Og hvis der er noget vi mangler pt så er det da en træner der tør åbne munden, den vatpik der sidder der ude nu har jo bevist at han ikke er den løn værd han får, så jo hurtigere vi kan komme af med ham jo bedre...
Han kan få et nedelag til at lyde acceptabelt, og det er også ok mod feks Man U men bestemt ikke når man møder AGF hjemme...

Ja AaB har ikke den rigtige træner, og syntes også de mangler en stjerne-angriber ved siden af Curth!!

søgaard
Gæst

« Svar #1952: 02 Okt 2008, 21:49 »

Kan godt være, det er sådan en vi mangler, dog kan det også skabe spændinger mellem Lynge og Erik, hvis Erik udtaler nogle forventninger inden sæsonen, hvor han jo ikke plejer at være uambitiøs. Men lige nu er jeg af den mening at selv P.A. Andreasen kunne gøre det bedre en Bruce. Kan godt være han fik os i CL, men det var mere lodtrækningsheld end godhed. Spillet har ikke fungeret, og en placering i bunden kan jo ikke være acceptabel af mesterklubben. I forhold til sidste år, så er spillere som Curth kommet bagi køen, selvom han har vist målfarlighed, så bliver en polak brugt, bare fordi vi skal have noget ud af de millioner vi har smidt efter ham. Anders Due har vist topform, men alligevel får han begrænset spilletid. Holdet ser usikkert ud, bange for at have bolden, og mangler i den grad skarphed, hvis de vil opad i tabellen.  

JKJ
Gæst

« Svar #1953: 02 Okt 2008, 21:51 »

Kan godt være, det er sådan en vi mangler, dog kan det også skabe spændinger mellem Lynge og Erik, hvis Erik udtaler nogle forventninger inden sæsonen, hvor han jo ikke plejer at være uambitiøs. Men lige nu er jeg af den mening at selv P.A. Andreasen kunne gøre det bedre en Bruce. Kan godt være han fik os i CL, men det var mere lodtrækningsheld end godhed. Spillet har ikke fungeret, og en placering i bunden kan jo ikke være acceptabel af mesterklubben. I forhold til sidste år, så er spillere som Curth kommet bagi køen, selvom han har vist målfarlighed, så bliver en polak brugt, bare fordi vi skal have noget ud af de millioner vi har smidt efter ham. Anders Due har vist topform, men alligevel får han begrænset spilletid. Holdet ser usikkert ud, bange for at have bolden, og mangler i den grad skarphed, hvis de vil opad i tabellen.  

Hørt, enig osv   Thumbs Up

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1954: 02 Okt 2008, 22:18 »

Er delvist enig i dine påstande. Er enig i at vores spil ikke virker optimal og at det er åndsvagt at Anders Due ikke har fået spilletid. Men synes ikke at vi kun kan klantre Bruce. Det er spillerne der skal skabe resultaterne. Det er nemt at fyre trænerne og sådan, men det er spillerne der skal levere det sidste.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1955: 02 Okt 2008, 22:26 »

Angående Bernburg, så er han ikke det typiske Lyngekøb, han er for dyr (og mon ikke Lynge er ved at have fået stillet sin lyst til at bruge mange penge, efter katastrofen Saganowski), når Lynge henter spillere er det billige spillere, gerne Skandinaver, hvis karriere er kørt lidt ud på et sidespor, ikke spillere, der er ved for alvor at få gang i karrieren.

Jeg tror Erik Rasmussen vil passe rigtig godt til AaB, dels minder hans stil lidt om Hamréns, med forholdsvis offensiv, direkte fodbold, og dels er han vel noget nær den bedst kvalificerede, til at videreføre det talentarbejde AaB har haft god held med de seneste par sæsoner. Det kan godt være han i Midtjylland var noget åbenmundet, det er vel bare hans stil, men jeg er helt sikker på, at han er professionel nok, til ikke at udtale sig om forventninger, der ikke er på linie med de forventninger der kommer længere oppe fra. Er de uenige om forventningerne, så tager de den internt, og det kunne måske være meget sundt for AaB, hvis Lynge fik lidt modspil, på lige netop den konto.

søgaard
Gæst

« Svar #1956: 02 Okt 2008, 22:41 »

Er delvist enig i dine påstande. Er enig i at vores spil ikke virker optimal og at det er åndsvagt at Anders Due ikke har fået spilletid. Men synes ikke at vi kun kan klantre Bruce. Det er spillerne der skal skabe resultaterne. Det er nemt at fyre trænerne og sådan, men det er spillerne der skal levere det sidste.
Selvfølgelig er det spillerne der skal præstere, men når der er ændringer hver kamp, så er det svært at få et sammenspillet hold.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1957: 02 Okt 2008, 22:48 »

Er Saganowski ikke kun lejet? Desuden syntes jeg meget af kritikken er uholdbar i forbindelse med ham. I Man Utd-kampen løb han som en gal og skabte massere af plads, men kun en enkelt gang fik han bolden, så er det jo klart han manden ingen boldføling får.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

søgaard
Gæst

« Svar #1958: 02 Okt 2008, 22:53 »

Er Saganowski ikke kun lejet? Desuden syntes jeg meget af kritikken er uholdbar i forbindelse med ham. I Man Utd-kampen løb han som en gal og skabte massere af plads, men kun en enkelt gang fik han bolden, så er det jo klart han manden ingen boldføling får.
Han er lejet, men Southampton skulle have fået et par millioner for at udleje ham, plus han ikke er billig i løn. Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om ham. Han arbejder fint i angrebet, men får bare ikke rigtig noget ud af hans anstrengelser, og målfarligheden har han stadig ikke vist...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1959: 02 Okt 2008, 22:55 »

Han er lejet, men Southampton skulle have fået et par millioner for at udleje ham, plus han ikke er billig i løn. Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om ham. Han arbejder fint i angrebet, men får bare ikke rigtig noget ud af hans anstrengelser, og målfarligheden har han stadig ikke vist...

Okay, det vidste jeg ikke.
Jeg tror stadig på ham, men det kræver at resten af holdet også gør, ellers får han ikke succes. Det virker ikke til de vil lade ham for alvor få chancen.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #1960: 03 Okt 2008, 10:22 »

Det kan jeg så bare ikke rigtig se han gør... Imo slår han alt for hurtigt op i banen. Det kan godt være han tror han er stjernen på holdet, men en stjerne arbejder altså for føden, feks når man taber bolden eller den ikke ligger helt præcis... Et tydeligt eksempel på det var da Man U besøgte os, der forfulgte alle bolden lige meget om bolden var håbløs eller de tabte den osv... det gør han slet ikke...

JKJ
Gæst

« Svar #1961: 03 Okt 2008, 10:24 »

Angående Bernburg, så er han ikke det typiske Lyngekøb, han er for dyr (og mon ikke Lynge er ved at have fået stillet sin lyst til at bruge mange penge, efter katastrofen Saganowski), når Lynge henter spillere er det billige spillere, gerne Skandinaver, hvis karriere er kørt lidt ud på et sidespor, ikke spillere, der er ved for alvor at få gang i karrieren.

Jeg tror Erik Rasmussen vil passe rigtig godt til AaB, dels minder hans stil lidt om Hamréns, med forholdsvis offensiv, direkte fodbold, og dels er han vel noget nær den bedst kvalificerede, til at videreføre det talentarbejde AaB har haft god held med de seneste par sæsoner. Det kan godt være han i Midtjylland var noget åbenmundet, det er vel bare hans stil, men jeg er helt sikker på, at han er professionel nok, til ikke at udtale sig om forventninger, der ikke er på linie med de forventninger der kommer længere oppe fra. Er de uenige om forventningerne, så tager de den internt, og det kunne måske være meget sundt for AaB, hvis Lynge fik lidt modspil, på lige netop den konto.

Jeg tror godt Lynge ved han har dummet sig en smule, tænker på de indkøb der IKKE er kommet til klubben...
Det kan han naturligvis ikke gå ud og sige til højre og venstre, men mon ikke han er klar over det og at der kommer flere indkøb til januar, og vi vel ffår sendt polakken den anden vej...

JKJ
Gæst

« Svar #1962: 03 Okt 2008, 10:30 »

Spillerne skal skabe resultaterne ja, men det er altså svært når man ikke får chancen... i de 2 CL kampe vi har spillet indtil nu har vi brugt 1 indskiftning i hver kamp!!
Due som flere har nævnt, spillede formidabbelt i de første kampe - flere mål og ass blev det til - nu er han bare ikke god nok til noget som helst...

Og jo Rioch kan klandres for en del, imo, lyder det som om han lige er på et halvårligt ferieophold i AaB for alt er jo godt og glade dage, bortset fra truppen er for lille, men det kan jo gøre lige meget hvor stor den er for han bruger den jo ikke!!
Polakken har scoret 1 søle mål indtil nu, og alligevel er han med hvergang, det er fandeme synd for de andre angribere vi har til at løbe rundt for de kan da under ingen omstændigheder have en dårlige statistik end ham, men de får jo heller ikke chancen alligevel...

Når man nu har prøvet 117 gange med div spillere og set det bare ikke fungere så er man altså nød til at prøve nogle andre af, men nej det betyder jo at nogle skal ind fra bænken!! så jo det er rigtig meget hans skyld...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1963: 03 Okt 2008, 12:57 »

Jeg tror godt Lynge ved han har dummet sig en smule, tænker på de indkøb der IKKE er kommet til klubben...
Det kan han naturligvis ikke gå ud og sige til højre og venstre, men mon ikke han er klar over det og at der kommer flere indkøb til januar, og vi vel ffår sendt polakken den anden vej...

Min kommentar var nu også mere møntet på Bernburg snakken, ikke på de køb Lynge ikke har fået gjort. Jeg tror man prioriterede helt galt i sommer, og så sig blind på, at man skulle have fat i en angriber mere (som egentlig ikke var strengt nødvendig, da man jo havde både Bræmer og Schwartz), og så først for sent opdagede, at det måske var en god ide med endnu en forsvarsspiller.

JKJ
Gæst

« Svar #1964: 04 Okt 2008, 19:07 »

Jøsses hvor sørgeligt, eller pinligt om man vil!!

Og kan slet ikke forstå hvad vi skal med en bænk når man ikke bruger den!! Angriberne scorer ingenting i øjeblikket, hvorfor dælen prøver man så ikke nogle andre??

Horsens satte en af deres af holdet fordi han ikke havde scoret i 8 kampe, og hans afløser gengælder så med 1 mål!!
Hvor ville det være dejligt hvis man satte den forvirret polak af, og så er jeg ligeglad med hvor meget han løber eller ej osv, hans job er sgu at score nogle mål!! Håber han er ansat på akord for så bliver han da en billig fornøjelse!!

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010