home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  3 Brugere, 716 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 450228 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1680: 26 Aug 2008, 19:07 »

MJ skal være centralt, det er der han er bedst...

Men det er den eneste måde han ikke kommer på feks landsholdet, plus at Olferts og ham der australieren jeg ikke lige husker navnet på vel er førstevalg til de 2 pladser... Desuden så gjorde han det altså fantastisk i foråret på den plads og det var også der han skulle have spillet hvis vi ikke havde haft alle de skader og karentæner vi har haft indtil nu...
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1681: 26 Aug 2008, 19:08 »

Men det er den eneste måde han ikke kommer på feks landsholdet, plus at Olferts og ham der australieren jeg ikke lige husker navnet på vel er førstevalg til de 2 pladser... Desuden så gjorde han det altså fantastisk i foråret på den plads og det var også der han skulle have spillet hvis vi ikke havde haft alle de skader og karentæner vi har haft indtil nu...

MJ skal klart ud på venstrekanten, hvor vi så kan have olfers og beuchamp på midte, og bøgelund på højre, når han ikke er skadet. MJ har ikke klasse nok til chl! Opstemt
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1682: 26 Aug 2008, 19:08 »

Men det er den eneste måde han ikke kommer på feks landsholdet, plus at Olferts og ham der australieren jeg ikke lige husker navnet på vel er førstevalg til de 2 pladser... Desuden så gjorde han det altså fantastisk i foråret på den plads og det var også der han skulle have spillet hvis vi ikke havde haft alle de skader og karentæner vi har haft indtil nu...

Beauchamp er ikke førstevalg for tiden Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1683: 26 Aug 2008, 19:13 »

Beauchamp er ikke førstevalg for tiden Opstemt

Nej af gode grunde da han jo efter en skadespause fra han kom fik ca 30-40 min på banen over 2 kampe inden han røg ud igen med et rødt kort...
Når han vender tilbage er jeg ret overbevist om at han er blandt de 2 i midterforsvaret, han er trods alt noget af en invistering man ikke bare sætter på bænken...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1684: 26 Aug 2008, 19:15 »

Nej af gode grunde da han jo efter en skadespause fra han kom fik ca 30-40 min på banen over 2 kampe inden han røg ud igen med et rødt kort...
Når han vender tilbage er jeg ret overbevist om at han er blandt de 2 i midterforsvaret, han er trods alt noget af en invistering man ikke bare sætter på bænken...

Jeg tror Rioch er ret ligeglad med hvad fanden manden har kostet, hvis ikk han præsterer på banen?  Hævet Øjenbryn
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1685: 26 Aug 2008, 19:19 »

Jeg tror Rioch er ret ligeglad med hvad fanden manden har kostet, hvis ikk han præsterer på banen?  Hævet Øjenbryn

Nu er det jo så ret svært at præstere noget som helst når man ikke spiller...
At han også spiller for det australske landshold viser vel at han har bare lidt mere end gennemsnitlig talent og evner...

Så selvfølgelig er han med når han er klar igen, han har bare fået en elendig start i klubben...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1686: 26 Aug 2008, 19:22 »

Nu er det jo så ret svært at præstere noget som helst når man ikke spiller...
At han også spiller for det australske landshold viser vel at han har bare lidt mere end gennemsnitlig talent og evner...

Så selvfølgelig er han med når han er klar igen, han har bare fået en elendig start i klubben...

Hvad skal man så bruge en ny midterforsvar til?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1687: 26 Aug 2008, 19:26 »

Hvad skal man så bruge en ny midterforsvar til?

Der vil en Trost være en god mand da han kan spille både højre back og i midterforsvaret, hvis de kommer i CL så de nok få kampe nok at se til og der vil blive brug for alle mand og vi har ikke de store alternativer til forsvaret og da slet ikke som højreback...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1688: 26 Aug 2008, 19:27 »

Der vil en Trost være en god mand da han kan spille både højre back og i midterforsvaret, hvis de kommer i CL så de nok få kampe nok at se til og der vil blive brug for alle mand og vi har ikke de store alternativer til forsvaret og da slet ikke som højreback...

Der har vi da 2 klasse spillere?  Rullende Øjne
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1689: 26 Aug 2008, 19:30 »

Der har vi da 2 klasse spillere?  Rullende Øjne

Som højre back?? Bøgelund og...??
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1690: 26 Aug 2008, 19:31 »

Som højre back?? Bøgelund og...??

Patrick Kristensen har vist gode takter dernede flere gange  Tunge
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1691: 26 Aug 2008, 19:33 »

Ja Patrick Kristensen kan godt spille dernede, men han er da alt for ung og uerfaren på den plads.. er han ikke normalt midtbane?
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1692: 26 Aug 2008, 19:34 »

Ja Patrick Kristensen kan godt spille dernede, men han er da alt for ung og uerfaren på den plads.. er han ikke normalt midtbane?

han er normalt kant, men efter mening bedst som back..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1693: 26 Aug 2008, 19:36 »

Patrick Kristensen har vist gode takter dernede flere gange  Tunge

Men alligevel var det Olfers der kom ud til den plads da Bøgelund var skadet mod OB... Og når man ikke er god nok mod OB så er man måske god nok til Man U, Inter, Liverpool osv osv...

Nej, vi har masser af talenter men vi mangler også en bredde der har hård på brystet og har prøvet lidt af hvert og lige pt er vi særdeles sårbare i de bagerste kæder...
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1694: 26 Aug 2008, 19:38 »

han er normalt kant, men efter mening bedst som back..
Startede han ikke som angriber - og siden da er bare rykket længere og længere bagud på banen? Zaza, pas på!
Logged

Real Madrid <3

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010