home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458531 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #1665: 17 Aug 2008, 17:39 »

Synes det er vildt så god Olfers er i midterforsvaret. Desuden håber snart Saganowski kan få scoret et mål Opstemt
Det skal nok komme. Sagonowski er en klasseangriber, og når han bliver spillet ind vil han blive livsfarlig! Vores nuværende situation på midtbanen er satme også hård for Due og Caca! Når Nomvethe også er klar, har vi jo Risgård, Augu, Greven, Due, Caca, Ene og Bonga, der alle, taget deres niveau i betragtning, burde spille fast.

Synes bestemt ikke vi er ved at gå i opløsning, men ser det blot som mediernes evige svaghed for at se nuanceret på tingene.

Beauchamps udvisning ser mildest talt tvivlsom ud. Sådan som jeg ser det, krydser de hinandens løbebane, hvorfor de falder. Da det ikke er bevidst, er der ikke tale om en nødbremse imo. Kloge folk siger, at dommerheld/uheld går op i sidste ende, så vi har vist en del til gode ? ;-)

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1666: 17 Aug 2008, 17:40 »

AaB var ikke ved at gå i opløsning - de kom bare ikke til nogle chancer eller noget som helst. Jeg synes det er den dårligste kamp de har spillet længe!

Olfers var da også god sidste sæson? Og ja, vi har da vist lidt til gode  Thumbs Up

Real Madrid <3

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1667: 17 Aug 2008, 18:02 »

AaB var ikke ved at gå i opløsning - de kom bare ikke til nogle chancer eller noget som helst. Jeg synes det er den dårligste kamp de har spillet længe!

Olfers var da også god sidste sæson? Og ja, vi har da vist lidt til gode  Thumbs Up
Vi kommer som sagt til at spille op af bakke efter de får et yderst heldigt mål. Olfers har ganske rigtigt været god længe nu, men han har imo hævet sig endnu en tak på det senste Smiley

Stiffmeister
Lilleputspiller
*

« Svar #1668: 22 Aug 2008, 22:41 »

Olfers med sin geniale frisure, han holder godt tæt i centerforsvaret, men når Bruce og Kuhn vælger at bruge ham på backen som mod OB, går det altså galt. For det første mangler han inde på midten og for det andet har han ingenting at byde på offensivt som back. Det er også synd at Bøgelund er gået lidt i stykker; men pointen var, at Olfers ikke kan spille andet end centerforsvar.

Vi skal dækkes bedre ind (bredere trup), HVIS vi slår Kaunas på onsdag.

Yoggidk
Gæst

« Svar #1669: 22 Aug 2008, 22:43 »

Det skal nok komme. Sagonowski er en klasseangriber, og når han bliver spillet ind vil han blive livsfarlig! Vores nuværende situation på midtbanen er satme også hård for Due og Caca! Når Nomvethe også er klar, har vi jo Risgård, Augu, Greven, Due, Caca, Ene og Bonga, der alle, taget deres niveau i betragtning, burde spille fast.

Synes bestemt ikke vi er ved at gå i opløsning, men ser det blot som mediernes evige svaghed for at se nuanceret på tingene.

Beauchamps udvisning ser mildest talt tvivlsom ud. Sådan som jeg ser det, krydser de hinandens løbebane, hvorfor de falder. Da det ikke er bevidst, er der ikke tale om en nødbremse imo. Kloge folk siger, at dommerheld/uheld går op i sidste ende, så vi har vist en del til gode ? ;-)

Tvivlsom og tvivlsom, nej Søren, den er ikke Tvivlsom Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #1670: 25 Aug 2008, 13:45 »

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1671: 25 Aug 2008, 13:55 »

er overrasket over hvor hurtigt det går Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1672: 26 Aug 2008, 15:06 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk/djiby-fall-klasse-paa-vej-til-dansk-storklub

Lynge har udtalt at der hurtigt kan hentes en spiller, og her udtaler en agent, at storklubber i DK er tæt på afrikanske angribere. En af spillerne skulle enddog være på Falls niveau og minde om ham. Hvis dette er tilfældet vil jeg da håbe at AaB er en af disse klubber, for det ville sgu ikke skade med en Djiby-type til at skabe plads for Curth/Saga.

Hvad siger i? Det er nok ikke så realistisk igen.

JKJ
Gæst

« Svar #1673: 26 Aug 2008, 15:13 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk/djiby-fall-klasse-paa-vej-til-dansk-storklub

Lynge har udtalt at der hurtigt kan hentes en spiller, og her udtaler en agent, at storklubber i DK er tæt på afrikanske angribere. En af spillerne skulle enddog være på Falls niveau og minde om ham. Hvis dette er tilfældet vil jeg da håbe at AaB er en af disse klubber, for det ville sgu ikke skade med en Djiby-type til at skabe plads for Curth/Saga.

Hvad siger i? Det er nok ikke så realistisk igen.

Nej det er det nok ikke hvis man skal være helt ærlig... Men truppen skal forstærkes hvis de kommere i CL, ellers kan de godt løbe ind i en røvfuld eller 2 når de store klubber ligger vejen forbi Aalborg...

Culés
Gæst

« Svar #1674: 26 Aug 2008, 15:28 »

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være urealistisk. Det er jo kun en spiller der har 'Fall-type-klasse', hvilket jo ikke er noget at råbe hurra over.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1675: 26 Aug 2008, 15:28 »

Nej det er det nok ikke hvis man skal være helt ærlig... Men truppen skal forstærkes hvis de kommere i CL, ellers kan de godt løbe ind i en røvfuld eller 2 når de store klubber ligger vejen forbi Aalborg...
Tjaeh, det er jo så et spørgsmål om man ikke ville det alligevel :-)

Er vi så heldige/dygtige at komme i CL vil jeg mene der skulle være penge til en forstærkning i forsvaret. Vi kunne virkelig godt bruge en midterforsvarer, der samtidig kunne dække højre back. En spiller som Jonas Troest der er utilfreds i OB ville jeg slet ikke være utilfreds med.

JKJ
Gæst

« Svar #1676: 26 Aug 2008, 18:57 »

Er vi så heldige/dygtige at komme i CL vil jeg mene der skulle være penge til en forstærkning i forsvaret. Vi kunne virkelig godt bruge en midterforsvarer, der samtidig kunne dække højre back. En spiller som Jonas Troest der er utilfreds i OB ville jeg slet ikke være utilfreds med.

Ham har jeg også haft i tankerne, og ja han kan dække flere pladser i forsvaret så han ville være et godt indkøb...

Men nu har vi jo lige 90 min vi først lige skal have overstået inden vi kan tænke i de tanker Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #1677: 26 Aug 2008, 18:59 »

EN venstreback skal hentes, efter min mening Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #1678: 26 Aug 2008, 19:00 »

EN venstreback skal hentes, efter min mening Opstemt

Hvorfor?? Når alle er klar efter skader og karentæner har vi da MJ og MP som back-up det er da imo en ganske god cocktail...

Yoggidk
Gæst

« Svar #1679: 26 Aug 2008, 19:01 »

Hvorfor?? Når alle er klar efter skader og karentæner har vi da MJ og MP som back-up det er da imo en ganske god cocktail...
MJ skal være centralt, det er der han er bedst...

Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010