home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458548 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #1650: 15 Aug 2008, 15:12 »

Ja det er helt vildt vi har 4 hold i UEFA og så MÅSKE AaB i CHL gruppespil Opstemt Håber bare de trækker Madrid Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #1651: 15 Aug 2008, 15:14 »

Ja det er helt vildt vi har 4 hold i UEFA og så MÅSKE AaB i CHL gruppespil Opstemt Håber bare de trækker Madrid Opstemt
så ved jeg godt hvem der skal på energi nord Arena og se den . Navnet er schytte og så siger jeg ikke mere! Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1652: 15 Aug 2008, 15:38 »

så ved jeg godt hvem der skal på energi nord Arena og se den . Navnet er schytte og så siger jeg ikke mere! Opstemt

Da ikke så ringe et hold, det skal være Barca i stedet Opstemt

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1653: 17 Aug 2008, 12:48 »

Så går turen til stadion, ses derude! GOD KAMP

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #1654: 17 Aug 2008, 15:48 »

Nej hvor er det dog sørgeligt at se på  Græder

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #1655: 17 Aug 2008, 15:54 »

Hold kæft hvor er vi ringe i dag, dog får vi også en udvisning tidligt i kampen, men allerede der var det OB's kamp, men i dag er OB meget meget stærkere end os. Kan også tydeligt ses på statistikken, 25 skud på mål  Shockeret

Håber virkelig vi får ordenlig gang i den i hjemmeligaen, det har bestemt været skuffende indtil videre. Men vi har også været uheldige, forkerte dommerkendelser, personlige fejl og det har nærmest været i hver kamp.  Sur Sur

KOM NU AAB!

Badefar
Manager

« Svar #1656: 17 Aug 2008, 15:57 »

Må indrømme at det var lidt nemme 3 point idag.

Skarpheden manglede lidt og havde vi haft den havde vi vundet meget større.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1657: 17 Aug 2008, 17:03 »

Endnu engang må man gå skuffet hjem fra stadion. Intet ville fungere, og det gjorde jo ikke bedre, at Beuchamp fik rødt. Jeg tror den er god nok, har ikke set den i langsom gengivelse, men de danske dommere på altså snart se at få fedtet ud af hjernen. Og det var ikke kun til AaBs forde, også OB blev snydt for diverse frispark og indkast. Desuden skulle Runström have rødt, da han 2 gange skød bolden væk (2x gul, men dommeren gav ham kun gul anden gang). Tror også, at Djiby Fall fik plantet en albue i skærmen på Lasse Nielsen. Jeg kunne ikke se det så godt, men det så sådan ud. Men endnu engang... skuffende AaB, men det gode spil kommer snart.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1658: 17 Aug 2008, 17:06 »

Dommerne er alt for meget efter Djiby Fall, bare fordi han er bomstærk betyder det altså ikke at han skal lave frispark bare han rør de andre tøser.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1659: 17 Aug 2008, 17:09 »

Jeg ved godt Djiby Fall er stærk, og derfor også en af mine yndlingsspillere i SAS ligaen. Men dommeren var bare generalt ringe i den her kamp.

JKJ
Gæst

« Svar #1660: 17 Aug 2008, 17:11 »

Dommerne er alt for meget efter Djiby Fall, bare fordi han er bomstærk betyder det altså ikke at han skal lave frispark bare han rør de andre tøser.

Tildels enig... Men han har altså en tendens til at plante de albuer alle mulige andre steder end der de bør være, og her mener jeg især i ansigtet...

Men synes også generelt at de danske dommere efterhånden fløjter til højre og venstre og dermed får sig selv i fokus...
Det er vel også en af grundene til at vi ikke har en international topdommer der er med til feks EM...
Nej vi mangler en Fisker som lod spillerne gå til stålet og dermed også kunne se at det altså er en kontaktsport og ikke idræts gymnastik!!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1661: 17 Aug 2008, 17:15 »

Dommerne dømmer når der ikke skal, og dømmer ikke når de skal. Flere gange så jeg Martin P (ikke fordi jeg er efter ham, bare fordi jeg lige lagde mærke til det), headede bolden ud i en duel. Man kunne sagtens se det var ham, men alligevel fik AaB indkastet. Desuden har de overhovedet ikke styr på noget, når nogle af dem kommer op at skændes. Zaza skulle måske have været smidt ud, ligesom Due sidste gang.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1662: 17 Aug 2008, 17:24 »

Uha en træls fornemmelse pt.

OB spiller ikke på nogen måder sprudlende, men de har satme et rutineret mandskab, og da vi kommer bagud med et mål og en mand, bliver det meget op af bakke. Vi har ikke nogle voldsomme chancer, men føler ikke at vi ikke er med i kampen. Djiby Fall overmatcher MJ i starten, men han bliver totalt nedkæmpet af dagens AaB'er: Steve Olfers! Virkelig god kamp af hollænderen, der virkelig har spillet sig ind i mit hjerte! Han er bare så enormt cool, og set i bakspejlet, kan man ærge sig over at han ikke ligger på Fall hele kampen.
Sagonowski viser også prøver på hans enorme fight og styrke. Både AMC og Håland har voldsomme problemer med at holde vores muskelbundt! Op med humøret allesammen! Vi går - forhåbentligt - en stor sæson i møde!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1663: 17 Aug 2008, 17:26 »

Synes det er vildt så god Olfers er i midterforsvaret. Desuden håber snart Saganowski kan få scoret et mål Opstemt

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1664: 17 Aug 2008, 17:33 »

Enig, jeg har faktisk syntes Olfers har været ret så god i et stykke tid, omkring slutningen sidste sæson, efter min mening var han en af banens bedste i kampen mod Kaunas. Nu så jeg desværre ikke kampen i dag, men hørte den dog i radioen, og jeg må sige det lød som om at Aab var ved at gå i opløsning, var de det?
Ikke nok med at jeg er irriteret over nederlaget, er jeg skideirriteret over målet inde i overtiden, da jeg havde oddset på under 2,5 mål, så det pisser mig sku godt nok ret så meget af!! Skuffet
Ja, det ville være dejligt hvis Saganowski kan komme i gang og få puttet nogle kasser ind, det samme gælder for Curth;)

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010