home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1239 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458616 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #1635: 14 Aug 2008, 16:40 »

Ja hvis det var på 2.-holdet, men det her er altså snart CHL. Op til flere gange lossede han den på op, og kunne forstå hvis de kom mindst 500 meter over jorde, men de var da helt hen i vejret. Desuden lavede han flere fejlafleveringer. Men må indrømme det indlæg lå perfekt, og vildt at curth kunne heade bagud idet han lander

Yoggidk
Gæst

« Svar #1636: 14 Aug 2008, 16:41 »

Igen må jeg udtrykke min vrede på Martin P! Dog er det lidt svært, efter han jo lagde et godt - ud af 5 - indlæg, som ikke kunne bestige mount everest. Men for helvede den dreng er først med hjernen vendt om. Sad sammen med 2 andre, og hver eneste gang vi, AaB, havde bolden, og den blev spillet over i Martin P's side, blev den enten losset op til målmanden, eller simpelthen bare skudt ind i en modstander. Jeg er så træt af det, og har virkelig ingen tiltro til ham mere. Desuden synes jeg også at Johansson ser noget usikker ud til tider, men så er det jo klasse vi har en bøgelund i topform, og ikke mindst Olfers, som bare skubbede de andre væk.

Johansson er ikke usikker, men snarere ukoncentreret...

Yoggidk
Gæst

« Svar #1637: 14 Aug 2008, 16:42 »

Jeg var også derude, og jeg er faktisk meget enig med Schytte, han lossede den opad meget, uden nogen som helst chance for at få den!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1638: 14 Aug 2008, 16:43 »

Johansson er ikke usikker, men snarere ukoncentreret...

Ved ikke hvad man kalder det, men har lagt mærke til, at han mister flere bolde end sidste år. Især hans tæmninger er ikke altid alt for gode. Men han er med i størstedelen af spillet, og laver da også genialiteter ind imellem. Desuden så Saganowski ikke alt for godt ud, men mon ikke han lige skal spilles ind på holdet.

Yoggidk
Gæst

« Svar #1639: 14 Aug 2008, 16:44 »

Ved ikke hvad man kalder det, men har lagt mærke til, at han mister flere bolde end sidste år. Især hans tæmninger er ikke altid alt for gode. Men han er med i størstedelen af spillet, og laver da også genialiteter ind imellem. Desuden så Saganowski ikke alt for godt ud, men mon ikke han lige skal spilles ind på holdet.

Saganowski spillede ikke godt, men jeg syntesat man kan se han er god, i den måde han spiller på, så helt klart jov.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1640: 14 Aug 2008, 16:51 »

Saganowski spillede ikke godt, men jeg syntesat man kan se han er god, i den måde han spiller på, så helt klart jov.

Tja det så da fint ud.

Men om kampen kunne man vel godt have brugt bare en kasse mere, efter alle de 100% chancer de havde Grin ej, mon ikke 2-0 er nok.

fc-hansen
Manager

« Svar #1641: 15 Aug 2008, 14:57 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87789 Bestemt ikke en svækkelse af jeres CHL muligheder Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst

« Svar #1642: 15 Aug 2008, 14:59 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87789 Bestemt ikke en svækkelse af jeres CHL muligheder Opstemt

Har de så ingen målmand som overskriften siger?

fc-hansen
Manager

« Svar #1643: 15 Aug 2008, 14:59 »

Har de så ingen målmand som overskriften siger?
jo går da udfra at de har en reservemålmand Smiley

hay que joder?

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #1644: 15 Aug 2008, 15:00 »

Haha, fuck hvor konge. Det her må simpelthen ikke glippe, og det er jeg sådan set også særdeles overbevist om, at det ikke kommer til at gøre. Selvom de får puttet en enkelt ind på hjemmebane, kan jeg simpelthen ikke tro, at de kan holde os fra at score over 90 minutter. Og hvis vi gør det, er vi næsten sikre på at gå videre.

Eventyret venter!

Madrid - 08/09

fc-hansen
Manager

« Svar #1645: 15 Aug 2008, 15:03 »

Haha, fuck hvor konge. Det her må simpelthen ikke glippe, og det er jeg sådan set også særdeles overbevist om, at det ikke kommer til at gøre. Selvom de får puttet en enkelt ind på hjemmebane, kan jeg simpelthen ikke tro, at de kan holde os fra at score over 90 minutter. Og hvis vi gør det, er vi næsten sikre på at gå videre.

Eventyret venter!
Du skal jo lige huske på at deres 2 førstevalg i centerforsvaret var ude imod Aab, hvilket vil sige at de bliver klart forstærket defensivt op til kampen mod jer. offensivt siges det at der er stor forskel på om de spileler ude og hjemme, hvilket der også gerne skule være. omvendt har jeg før set jer leverer 100% proffesionelle indsatser når det handler om at spille uden for DK. så jeg tror bestemt på at i sender Kaunas ud, men man må ikke sælge skinnet før bjørnen er skudt Smiley

hay que joder?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1646: 15 Aug 2008, 15:08 »

Nu bliver det vel ikke nemmere for aab, det kan ikke gå galt

fc-hansen
Manager

« Svar #1647: 15 Aug 2008, 15:09 »

Nu bliver det vel ikke nemmere for aab, det kan ikke gå galt
jo det kan sagtens gå galt.

hay que joder?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1648: 15 Aug 2008, 15:10 »

jo det kan sagtens gå galt.

Ja okay - håber ikke det gør Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #1649: 15 Aug 2008, 15:11 »

Ja okay - håber ikke det gør Opstemt
håber jeg heller ikke Smiley ville være godt for dansk klubfodbold Opstemt

hay que joder?

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010