|
Yoggidk
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Tror det bliver:
Zaza Bøgelund - Nielsen - Olfers - Jakobsen Caca - Risgård - Augu - Due Johansson Curth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
tror det bliver
Zaza Bøgelund - Olfers - Jakobsen - M. Pedersen P. Kristensen - Risgår - Augu - Due Johansson Curth
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
tror det bliver
Zaza Bøgelund - Olfers - Jakobsen - M. Pedersen P. Kristensen - Risgår - Augu - Due Johansson Curth
Pedersen frem for Nielsen, tror jeg ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Pedersen frem for Nielsen, tror jeg ikke  Hvorfor ikke? Nu har jeg ikke fulgt deres venskabskampe, men Lasse Nielsen har kun fået en kamp for AaB i pokalturneringen. Martin Pedersen fik da mange kampe sidse sæson. Mon ikke de satser på den rutinerede i en så vigtig kamp
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
tvivler på Lasse Nielsen starter inde i stedet for Martin P. Martin er en mere erfaren forsvarsspiller end Lasse. og da Bruce er helt ny så tror jeg han satser på de erfarne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
og caca har spillet inde i alle træningskampene, så mon ikke...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
tvivler på Lasse Nielsen starter inde i stedet for Martin P. Martin er en mere erfaren forsvarsspiller end Lasse. og da Bruce er helt ny så tror jeg han satser på de erfarne
Rioch har i alle venskabskampene haft Nielsen på fra start 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Rioch har i alle venskabskampene haft Nielsen på fra start  Hvor gammel er lasse?
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hvor gammel er lasse?
er det ikke 22  ? mener jeg.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Han er 21 år gammel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Nej, for satan. Han er kun 20..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Nej, for satan. Han er kun 20..
kun 20, det er i den alder de skal begynde og bruges, hvis de skal blive til noget... Se nu bare zanka, han er kun 17 eller 18 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Rioch har i alle venskabskampene haft Nielsen på fra start  Måske fordi Michael J. har været skadet? Martin P spillede da ihvertfald i den sidste træningskmap.
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
kun 20, det er i den alder de skal begynde og bruges, hvis de skal blive til noget... Se nu bare zanka, han er kun 17 eller 18  Jeg skrev nok "kun", fordi at jeg i det indlæg jeg skrev før sagde at han var 21, kloge åge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|