home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460219 gange)
Niko
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1005: 16 Maj 2008, 06:49 »

Fra brugeren Cesc - vil jeg gerne sige mange gange tillykke med mesterskabet. Det er fuld fortjent, og skønt at pokalen kommer til Danmark, igen. (:

dasmessi
Gæst

« Svar #1006: 16 Maj 2008, 07:35 »

Vil gerne sige utrolig meget tillykke med jeres mesterskab. Jeres 3. i karrieren. I skal jo også prøve det. Smiley

FCK88
Manager

« Svar #1007: 16 Maj 2008, 07:39 »

Vil gerne sige utrolig meget tillykke med jeres mesterskab. Jeres 3. i karrieren. I skal jo også prøve det. Smiley

OT : Haha crazy funny .. så sandt som det er sagt Wink

TT : Også lige en hilsen her fra Silkeborg fra FCK88 og en lykønskning med DM.. det er sgu fuldt fortjent når man ser på både efteråret og foråret Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #1008: 16 Maj 2008, 07:41 »

Kanon flot Aab. Er selv Fc fan men man må jo se sig slået når det andet hold har  været så meget bedre end os.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #1009: 16 Maj 2008, 08:31 »

Fra brugeren Cesc - vil jeg gerne sige mange gange tillykke med mesterskabet. Det er fuld fortjent, og skønt at pokalen kommer til Danmark, igen. (:
Grin

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1010: 16 Maj 2008, 08:57 »

Et tillykke er naturligvis på sin plads. Jeg havde på forhånd frygtet, at vi var på vej ind i periode, hvor FCK ville dominere ligaen totalt i bedste Rosenborg-stil. Derfor er det også særdeles forfriskende, når et hold som AaB kan snuppe titlen.

Personligt havde jeg fra sæsonstart ikke den store fidus til AaB. Dette skyldtes primært Hamren, som efter min mening ikke havde fået tilstrækkeligt ud af Lynges forholdsvis fornuftige indkøb. Derfor mente jeg egentlig, at de burde smide ham på porten, og finde en anden. Det er vist heldigt, at jeg ikke har noget at skulle have sagt i AaB.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #1011: 16 Maj 2008, 13:03 »

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
FANTASTISK DAG I GÅR.....
VI ER MESTRENE - MESTRENE - MESTRENE..... TRA LA LA LA LA

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #1012: 16 Maj 2008, 13:05 »

Tillykke til jer Aab fans. Det var et fortjent mesterskab i fik igår.

Hilsen en AGF fan.

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #1013: 16 Maj 2008, 13:12 »

Tillykke med skabet, så viste i endelig de sjællendere hvor skabet skal stå

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #1014: 16 Maj 2008, 13:15 »

Nedenstående er ikke noget jeg har skrevet, men det er taget fra AaBs forum, og gud hvor har vedkommende da ret!

Til alle jer tv-kommentatorer, sports-skribenter og selvudnævnte eksperter der svæver rundt omkring den politisk korrekte fodbold-elite, med Don Ø som solen og DBU, Morten Olsen og jer selv som viljeløse drabanter:

Kan I huske det ? Kan I huske hvordan I i jeres næsegruse beundring for FCK, på trods af

- at AaB førte ligaen efter vinterpausen
- at AaB havde leveret den bedste uefa-indsats
- at AaB var det mest scorende hold

alligevel kårede FCK til mestre, fordi

- FCK havde den bredeste trup
- FCK havde gjort de bedste indkøb
- FCK havde erfaring med de afgørende kampe og AaB ville få gummiben
- AaB havde solgt Prica

o.s.v o.s.v.

Hvad gik galt ? Hvad var det lige I havde overset ?

Måske at mens I brugte ufattelig spaltemillimeter og TV-indslag på at følge FCKs købte perifere landsholsspillere fra perifere lande, så byggede AaB lige så stille over flere sæsonner en midtbanemotor op af egne spillere, som i år kulminerede med at kværne al modstand.
En trup at egen talentudviking kombineret med enkelte indkøb af klassespillere med absolutte spidskompetencer.

I burde stoppe med at synge med på den falske melodi om, at alt hvad der er godt for FCK er godt for Dansk Fodbold. Nej: FCK er en snylter på dansk fodbold. Det er talentudviklingen i de danske klubber som AaB er så god eksponent for, der skal redde også dansk landsholdsfodbold.

At Morten Olsen ikke kan bruge spillere som Enevoldsen, Curth og Michael Jacobsen siger alt om hans kvaliteter som landstræner. Vil I noget godt for dansk fodbold, som I lever af, så tag andre briller på.

Tak til AaB, Tak til Lynge, Tak til AaB's spillere fordi I viste vejen.

giver den person evigt ret

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1015: 16 Maj 2008, 13:39 »

Tillykke.

Det har været fortjent hele tiden, synes jeg, og på intet tidspunkt har FCK fortjent at få noget som helst med hjem.
Den klub, og den mand bag det hele, "Don Ø", er én storstor klaphat, og Lynges måde at udtale sig til pressen på, og AABs måde at spille på/bygge et hold op/indkøbspolitik og faktisk generelle struktur er godt for dansk fodbold, ikke Don Ø, som har 95 % økonomi og penge i kassen i hovedet med hans fucking Lalandia og pis og lort, og slet ikke samme indstilling som mange andre trænere i Danmark har, sevom dét da også er vigtigt.

FCK er dk's rigeste klub. Og hvad så? Penge er ikke alt, kig på AAB, og se hvordan man skal fremme dansk fodbold. Synes dog også at vores (FCMs) ungdomsudvikling er godt, og det er de ting der skal fremme fodbolden i Danmark og få os i Europa hver sæson, for det kan vi jo ikke som det er nu. Morten Olsen skal ud, og dommerne skal forhøje deres niveau, og så skal vi forsætte det som bl.a. I, i AAB er igang med.
I øvrigt er jeg meget enig i Newcastles lange indlæg!

Endnu engang -

TILLYKKE

It's all, part of the plan.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1016: 16 Maj 2008, 20:51 »

Er fuldstændig enig. Det har været fuld fortjent hele vejen i gennem. AaB har haft det kollektiv der skulle til og de har arbejdet for hinanden 110 % og det har været en fornøjelse at følge. Er så ovenud lykkelig, og det blev fejret i det aalborgensiske i aftes/natten Opstemt

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #1017: 17 Maj 2008, 11:43 »

Fantastisk sæson, intet mindre. Så mange spillere som har taget ansvar og gjort denne sæson mulig.

Jeg ville lige høre folk... Hvad mener i om at Allan Kuhn kunne blive en mulig aftager for Erik Hamren? Jeg syns personligt det er en god idé, har altid godt kunne lide Kuhn og han har helt sikkert lært en masse under Hamren. Så hvad syns i?

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #1018: 18 Maj 2008, 04:01 »

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1019: 18 Maj 2008, 16:48 »

Fantastisk sæson, intet mindre. Så mange spillere som har taget ansvar og gjort denne sæson mulig.

Jeg ville lige høre folk... Hvad mener i om at Allan Kuhn kunne blive en mulig aftager for Erik Hamren? Jeg syns personligt det er en god idé, har altid godt kunne lide Kuhn og han har helt sikkert lært en masse under Hamren. Så hvad syns i?

Tror faktisk at Allan Kuhn og Poul Erik kunne udnytte sine kompetencer godt. Poul Erik er en god taktiker, mens Kuhn er utrolig stærk på det mentale plan. Men ser nu nok helst at de får en rigtig klasse træner (ligesom Hamrén) og så får de også Kuhns kompetencer udnyttet bedst muligt.

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010