home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460429 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #840: 25 Apr 2008, 19:51 »

Ja, det kan sagtens være, men Bisgaard og Albrechtsen forlod jo også FCK, da de ellers så ud til at kunne komme i CHL (mulighederne var vel lige så gode, eller måske bedre, end de er for AaB), såååeh. Men jeg advarer jo bare. Mens alt kan gå så godt, kan det hurtigt ramle sammen igen (læs: FCK), så jeg advarer bare mod at få for høje foventninger osv. Men i Aalborg plejer de jo at være lidr beskedne Grin
Kan godt følge dig, men Lynge Jakobsen er ikke meget for at sælge sine spillere.
Det bliver spændende for de nye træner, når han måske skal styre Aab mod Champions League. Men også et pres der kommer på ham, selvfølgelig ved Aab godt at de ikke bare lige kommer i Champions League. Men jeg håber at der snart kommer et dansk hold med i CL igen, da det giver muligheden for flere danske hold i europæisk fodbold.

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #841: 25 Apr 2008, 20:01 »

Aab skal ikke ud og hente en helt masse til den nye sæson.

For det første er det 3 spillere som tager afsted, Califf, Olesen og Nilsson. Jeg mener ikke at man behøver hente andet end en forsvarsspiller og en angriber. Og ingen af de før nævnte tager nogen steder, Michael Jakobsen og tildels Enevoldsen er klar til at komme ud og se verden. Resten af de spillere vil være ren spekulation.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #842: 26 Apr 2008, 18:39 »

Jeg kan ikke lade være med at lege med tanken om Magnus Troest i AaB! Vi kommer til at mangle en midterforsvarer efter Califf's afgang, og Troest kan hentes kvit og frit til sommer (så vidt jeg har forstået) OB har allerede vist interesse, og imo vil AaB da være en mere atraktiv klub for ham. Skulle vi blive mestre spiller vi trods alt CL Wink Jeg ved godt det sikkert ikke sker, men hvad siger i? Kun mig der drømmer?

briand
Lilleputspiller
*

« Svar #843: 28 Apr 2008, 21:20 »

Jeg kan ikke lade være med at lege med tanken om Magnus Troest i AaB! Vi kommer til at mangle en midterforsvarer efter Califf's afgang, og Troest kan hentes kvit og frit til sommer (så vidt jeg har forstået) OB har allerede vist interesse, og imo vil AaB da være en mere atraktiv klub for ham. Skulle vi blive mestre spiller vi trods alt CL Wink Jeg ved godt det sikkert ikke sker, men hvad siger i? Kun mig der drømmer?

Nej det er det ikke, jeg kan også lide tanken .. Ville være en god tilføjelse

Liverpool FC - Aalborg BK - Inter

Evil Empire
Gæst

« Svar #844: 28 Apr 2008, 21:26 »

Fin og kontrolleret 1-0 sejr til nordjyderne.
Lader ikke til, at de har i sinde at spille guldet i hænderne på forfølgerne, og nu ser det rigtigt lyst ud for Aalborg. Som jeg ser det, så er guldet hjemme, hvis de næste to kampe mod henholdsvis AGF og Viborg vindes. - At FCK, OB og FCM skulle kunne hente 8 point (mindst) på dem indenfor de sidste 4 spillerunder er urealistisk.

JKJ
Gæst

« Svar #845: 29 Apr 2008, 10:20 »

Fin og kontrolleret 1-0 sejr til nordjyderne.
Lader ikke til, at de har i sinde at spille guldet i hænderne på forfølgerne, og nu ser det rigtigt lyst ud for Aalborg. Som jeg ser det, så er guldet hjemme, hvis de næste to kampe mod henholdsvis AGF og Viborg vindes. - At FCK, OB og FCM skulle kunne hente 8 point (mindst) på dem indenfor de sidste 4 spillerunder er urealistisk.

Kontrolleret ved jeg nu ikke rigtig man kan sige... Det er bestemt ikke en kamp der vil gå over i historien for andet end målet og de 3 point, alt andet var imo direkte dårligt fra AaB's side...

Men en sejr er en sejr og vi fik de 3 point vi skulle bruge...

Men med det spil igen mod Viborg tror jeg ikke vi får noget som helst med hjem fra dem, der skal helt andre boller på suppen...

Nope
Ynglingespiller

« Svar #846: 29 Apr 2008, 13:29 »

Tillykke til alle AaB fans. Guldet er jeres:-)

Hamza_BIF
Manager

« Svar #847: 29 Apr 2008, 13:40 »

Tillykke til alle AaB fans. Guldet er jeres:-)

Tvivler faktisk. Håber AAB vinder da jeg jo hader FCK. Men tror faktisk godt FCK kan nå det Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #848: 29 Apr 2008, 14:29 »

Tvivler faktisk. Håber AAB vinder da jeg jo hader FCK. Men tror faktisk godt FCK kan nå det Skuffet

Tjaa hvis holdet spiller som igår mod Horsens så får holdet ikke ret mange flere point i år, selv hjemmekampen mod Lyngby vil ret sikkert blive tabt...

Men mon ikke de spiller bare en smule bedre i de sidste 6 kampe Wink

søgaard
Gæst

« Svar #849: 29 Apr 2008, 14:33 »

FCK, FCM osv skal hente 8 point på AaB i på 6 runder, og selv har de mistet point mod hold som Horsens og AGF.. Kan godt være vi ikke spillede pragende i går, men vi vandt trods alt, hvilket andre hold ikke har formået mod små hold Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #850: 29 Apr 2008, 14:40 »

FCK, FCM osv skal hente 8 point på AaB i på 6 runder, og selv har de mistet point mod hold som Horsens og AGF.. Kan godt være vi ikke spillede pragende i går, men vi vandt trods alt, hvilket andre hold ikke har formået mod små hold Smiley

Det kan de også sagtens hvis vi spiller som igår, ja vi vandt men overbevisnede var vi aldrig og uafgjort havde vel været i orden...

Der skal virkelig strammes op i de næste kampe...

søgaard
Gæst

« Svar #851: 29 Apr 2008, 14:51 »

Det kan de også sagtens hvis vi spiller som igår, ja vi vandt men overbevisnede var vi aldrig og uafgjort havde vel været i orden...

Der skal virkelig strammes op i de næste kampe...
Jeps selvfølgelig skal der strammes op, men var bare mere for at vise, at disse kampe, mod hold der kæmper røven ud af bukserne, der vinder AaB for tiden, mens FCM og FCK ikke har heldet med dem, som man må sige vi havde i går Wink

S-PEDERSEN
Lilleputspiller
*

« Svar #852: 29 Apr 2008, 15:08 »

Det mål var lidt heldigt men det så godt ud

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #853: 29 Apr 2008, 15:10 »

Tjaa hvis holdet spiller som igår mod Horsens så får holdet ikke ret mange flere point i år, selv hjemmekampen mod Lyngby vil ret sikkert blive tabt...

Men mon ikke de spiller bare en smule bedre i de sidste 6 kampe Wink
Er  det ikke en udekamp? Smiley

Mener programmet ser således ud:
U: Viborg
H: AGF
U: FCK
H: BIF
U: Lyngby
H: OB

Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #854: 29 Apr 2008, 15:11 »

Er der andre end mig der skal til KBH og se FCK - AAB?

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010