home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460476 gange)
søgaard
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #825: 25 Apr 2008, 15:01 »

Sku et dumt spørgsmål, Aalborg stadion!
Ender det nok også med Opstemt Rockparty er der hvert år, det ikke er ikke så tit AaB bliver mestre Opstemt Tror desuden jeg vil tage min guldkasket på fra 99, som jeg fik fra en af spillerne dengang Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #826: 25 Apr 2008, 15:07 »

Ender det nok også med Opstemt Rockparty er der hvert år, det ikke er ikke så tit AaB bliver mestre Opstemt Tror desuden jeg vil tage min guldkasket på fra 99, som jeg fik fra en af spillerne dengang Opstemt

glæder mig til at se dig derude Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #827: 25 Apr 2008, 15:11 »

glæder mig til at se dig derude Smiley
Hah.. fandt lige kasketten frem.. Den er bare så meget 90'er agtig Grin Ligefør jeg ikke vil tage den på, pga. at den er så grim Tunge

Yoggidk
Gæst

« Svar #828: 25 Apr 2008, 15:12 »

Hah.. fandt lige kasketten frem.. Den er bare så meget 90'er agtig Grin Ligefør jeg ikke vil tage den på, pga. at den er så grim Tunge

det er ligemeget så længe der står guld i dine øjne Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #829: 25 Apr 2008, 18:37 »

Kald mig bare pessimist, selv om det lugter lidt af guld her nordpå, men vi har altså ikke vundet noget mesterskab endnu i AaB...
Der er stadig 7 runder endnu og dermed 21 point og spille om så der er stadig meget og spille om...

At sige tillykke  og sige vi har vundet er helt ude i hampen, en dårlig kamp fra os og en sejr til de nærmeste så er det jo åbent igen...

Så ja, det ser særdeles godt ud, men nej vi har absolut ikke vundet noget mesterskab... endnu Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #830: 25 Apr 2008, 18:40 »

Du har ret, JKJ, men det er satme svært at holde armene nede for tiden Thumbs Up Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne vinde, men der er mange point på spil endnu, og hvem ved om vi går gummiben

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #831: 25 Apr 2008, 18:41 »

Det eneste der måske ville kunne sætte en stopper for AaB's fremmarch er en skadet Stenild også og at Vazgec's kontrakt ikke bliver godkendt... Så at vi skal have Simon Sloth på mål :/ Al respekt for ham, men han har ikke niveau til Sas-liga.. Ellers skal der ske mirakler for FCK og FCM, hvis vi ikke vinder ligaen Opstemt men så kommer det svære spørgsmål : Rockparty eller Energi Nord Arena d. 24 Maj ? Er blevet tilbudt 2 sponsorbilletter, men har også en billet til Rockparty  Smiley

Stadion Opstemt Men hvis du vælger det andet, så tag imod billetterne, så vil jeg gerne købe den ene  Rullende Øjne Kunne ikke selv få billet  Græder

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

dasmessi
Gæst

« Svar #832: 25 Apr 2008, 18:55 »

Selvom jeg er FCK fan, og der stadig er 21 point at spille om tilbage, vil jeg gerne ønske AAB tillykke med guldet på forhånd. Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #833: 25 Apr 2008, 19:01 »

Ja, men tilgengæld er det trist, at DK's CHL håb, bliver et helt nyt hold. I skal spile et nyt hold sammen. Califf og Hr. Nilsson er jo med sikkerhed væk. Derudover er Risgård, Enevoldsen, MJ, Augu, Johansson, Curth nok klar til at komme videre.
Lynge har før hevet kaniner op af hatten, men her kan der bliver tale om at skulle hente 5-6 nye spillere, plus en ny stamme skal spilles sammen. Men jeg håber at AaB gør det godt i EU, og så laver en Herfølge, eller bare noget der ligner Thumbs Up

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #834: 25 Apr 2008, 19:14 »

Intet hindre mig i at komme den 24 maj. Karneval og en evt guldfest, det kan vel ikke gøres bedre ? Wink

[Min signatur er for stor]

Yoggidk
Gæst

« Svar #835: 25 Apr 2008, 19:19 »

Intet hindre mig i at komme den 24 maj. Karneval og en evt guldfest, det kan vel ikke gøres bedre ? Wink

heller intet hindre mig  Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #836: 25 Apr 2008, 19:30 »

Ja, men tilgengæld er det trist, at DK's CHL håb, bliver et helt nyt hold. I skal spile et nyt hold sammen. Califf og Hr. Nilsson er jo med sikkerhed væk. Derudover er Risgård, Enevoldsen, MJ, Augu, Johansson, Curth nok klar til at komme videre.
Lynge har før hevet kaniner op af hatten, men her kan der bliver tale om at skulle hente 5-6 nye spillere, plus en ny stamme skal spilles sammen. Men jeg håber at AaB gør det godt i EU, og så laver en Herfølge, eller bare noget der ligner Thumbs Up
Mener du er FCK-fan? Så kan jeg sgu godt lide, at du prædiker om fadæser i Europa; ting som i aldrig har været nærrige med Wink Jeg tror næppe Lynge skal hente 5-6 spillere, men en midterforsvarer, en back og en bomber er da nødvendigt. Smiley Tror snart Augu forlænger, btw

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #837: 25 Apr 2008, 19:40 »

Mener du er FCK-fan? Så kan jeg sgu godt lide, at du prædiker om fadæser i Europa; ting som i aldrig har været nærrige med Wink Jeg tror næppe Lynge skal hente 5-6 spillere, men en midterforsvarer, en back og en bomber er da nødvendigt. Smiley Tror snart Augu forlænger, btw

Jaja, FCK har lavet fadæser i Europa, men har trods alt lavet gode resultater på det sidste. Jeg er bare bange for at AaB skal skifte 5-6 spillere ud, altså som det slemmeste, og det kan tage på Danmarks chancer. Dermed har jeg jo ikke sagt at et FCK hold i denne forfatning eller det den gang mod Gorica. Det er da sjovt at tage det med. Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #838: 25 Apr 2008, 19:45 »

Der er jeg ikke enig i dig, tror netop de bliver i Aab, da de har mulighed for at komme i Champions League, og forsvare det danske mesterskab. De tager et par år i Aab endnu, men de forsvinder nok på et tidspunkt, men først om et par år.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #839: 25 Apr 2008, 19:47 »

Ja, det kan sagtens være, men Bisgaard og Albrechtsen forlod jo også FCK, da de ellers så ud til at kunne komme i CHL (mulighederne var vel lige så gode, eller måske bedre, end de er for AaB), såååeh. Men jeg advarer jo bare. Mens alt kan gå så godt, kan det hurtigt ramle sammen igen (læs: FCK), så jeg advarer bare mod at få for høje foventninger osv. Men i Aalborg plejer de jo at være lidr beskedne Grin

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010