home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460548 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #780: 19 Apr 2008, 14:38 »

Det er virkelig skidt for os, men nu får vi jo så at se hvordan vi tager i mod Califf når han kommer tilbage i en FCM-trøje Grin Men nu skal vi jo ud og hente en ny midterstopper, hvem syntes i kunne være emner?
Jeg selv ser emner som Thomas Bælum, Sölvi Ottesen eller Ragner Sigurosson som mulige indkøb Smiley

kender ikke de to sidstnævnte, men ja en bælum ville være fin... eller for den sags skyld en priske  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #781: 19 Apr 2008, 14:43 »

kender ikke de to sidstnævnte, men ja en bælum ville være fin... eller for den sags skyld en priske  Thumbs Up

Priske er højreback, og nu mente jeg altså midterstoppere Wink De to sidste er islændinge der begge spilelr i Allsvenskan, to rigtig solide forsvarere Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #782: 19 Apr 2008, 14:46 »

Priske er højreback, og nu mente jeg altså midterstoppere Wink De to sidste er islændinge der begge spilelr i Allsvenskan, to rigtig solide forsvarere Smiley

det skal siges at Lynge før har sagt han ser Priske som midterforsvar  Kys

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #783: 19 Apr 2008, 14:49 »

det skal siges at Lynge før har sagt han ser Priske som midterforsvar  Kys

OKay. Så vil jeg sige Lynge skal en tur tilbage påskolebænken Djævel Priske vil, ihvertfald for mig, altid være klart bedst på højreback hvor han kan gå med frem. Men et forsvar nsæte år bestående af Martin P - Bælum - MJ - Priske
Ville nu heller ikke være værst, og så med Olfers som garderingender får massere af kampe  Cool

AaB - Liverpool

Pride & Passion

N17
Manager

« Svar #784: 19 Apr 2008, 14:50 »

Tror FCM spiller kortet nu, for at få jer til at gå imod Califf i de sidste kampe. Måske I selv kan psyke ham til at kikse - det er vel det FCM håber på med denne udmelding

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst

« Svar #785: 19 Apr 2008, 14:50 »

OKay. Så vil jeg sige Lynge skal en tur tilbage påskolebænken Djævel Priske vil, ihvertfald for mig, altid være klart bedst på højreback hvor han kan gå med frem. Men et forsvar nsæte år bestående af Martin P - Bælum - MJ - Priske
Ville nu heller ikke være værst, og så med Olfers som garderingender får massere af kampe  Cool

helt sikkert, men kunne også godt tænke mig en ung herre på backen  Forlegen

Yoggidk
Gæst

« Svar #786: 19 Apr 2008, 14:51 »

Tror FCM spiller kortet nu, for at få jer til at gå imod Califf i de sidste kampe. Måske I selv kan psyke ham til at kikse - det er vel det FCM håber på med denne udmelding

altså du tror de kun vil have ham for at få AaB's fans imod ham, i de sidste kampe?  funny

N17
Manager

« Svar #787: 19 Apr 2008, 14:52 »

altså du tror de kun vil have ham for at få AaB's fans imod ham, i de sidste kampe?  funny

Nej overhovedet ikke, men de kunne jo vente med at offentliggøre det til efter sæsonen... Nu offentliggør de det nu, måske for at få jer til at vende jer imod ham i de sidste kampe..

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #788: 19 Apr 2008, 14:55 »

Helt enig JS. Men så undervurdere FCM os supportere tror jeg. Jeg er næsten sikker på at vi alle er sure over det blev FCM der nuppede ham, og han skal nok få kærligheden at føle i næste sæson, men så længe han er i AaB og hvis hans gør hans bedste, står vi 100% bag ham.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #789: 19 Apr 2008, 14:55 »

Nej overhovedet ikke, men de kunne jo vente med at offentliggøre det til efter sæsonen... Nu offentliggør de det nu, måske for at få jer til at vende jer imod ham i de sidste kampe..

ja okay, men altså jeg tror ikke vi gør det store ud af det, vi lader ham få det mesterskab før han smutter  Thumbs Up

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #790: 19 Apr 2008, 14:56 »

Det må blive dyrt for FCM, at tilknytte Calif. Han har kun et år tilbage på forskerordningen og 25% skat.

Men mon ikke Lynge har noget i ærmet siden, at han lader ham gå Cool

Yoggidk
Gæst

« Svar #791: 19 Apr 2008, 14:57 »

Det må blive dyrt for FCM, at tilknytte Calif. Han har kun et år tilbage på forskerordningen og 25% skat.

han har helt sikkert noget i ærmet. måske en kanin (kaninen-bælum måske)  funny funny

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #792: 19 Apr 2008, 14:59 »

Jo sikkert også derfor Califf var utilfreds med Lynges tilbud. Jeg kan da godt forstå at Lynge ikke vil betale mere til Califf bare fordi at han skal til at betale almindelig skat, så hvis det er tilfældet, er det jo helt iorden at Lynge lader ham gå.

Jeg er helt sikker på at Lynge har noget i ærmet, som tidligere skrevet kunen det sagtens være  Bælum eller en islænding Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #793: 19 Apr 2008, 15:00 »

Jo sikkert også derfor Califf var utilfreds med Lynges tilbud. Jeg kan da godt forstå at Lynge ikke vil betale mere til Califf bare fordi at han skal til at betale almindelig skat, så hvis det er tilfældet, er det jo helt iorden at Lynge lader ham gå.

Jeg er helt sikker på at Lynge har noget i ærmet, som tidligere skrevet kunen det sagtens være  Bælum eller en islænding Opstemt

der er et eller andet med dig og islændinge  funny funny Rullende Øjne

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #794: 19 Apr 2008, 15:02 »

der er et eller andet med dig og islændinge  funny funny Rullende Øjne

Næ, faktisk ikke. Ser det bare til gengæld som realistisk at det bliver en af de mange islandske forsvarsspillere der lige nu er i Sverige, der kommer til at udfylde hullet efter Danny.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010