home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525351 gange)
Don AA
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #750: 07 Apr 2008, 18:27 »

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #751: 08 Apr 2008, 09:42 »

Stod jeg i Lynges sted, så ville jeg nok kigge andre steder. Personligt kan jeg godt lide at høre på Troles Bech, og han fremstår som en forholdsvis intelligent og sympatisk person. Men jeg synes ikke, at han har leveret nævneværdige resultater. Jeg synes ikke, at han har leveret noget særligt i Esbjerg (og det gjorde han heller ikke i OB). Både i FCM og OB (måske også en smule i Esbjerg) blev han kritiseret for sin mandskabsbehandling . Og selvom han skulle have forbedret sig på sidstnævnte område, så tror jeg, at man med en Troels Bech ved roret har dømt sig selv til middelmådighed.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #752: 08 Apr 2008, 09:51 »

Lidt AaB nyheder:

Slut med Søren Kusk!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82039&rss=true

Lynge svarer igen på Califf:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82049&rss=true

Nøgen mand ikke velkommen:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82043&rss=true
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 09:56 af bachpoulsen » Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #753: 08 Apr 2008, 09:54 »

Jeg mener osse at Troels Bech ikke er den rigtige mand for AaB. Jeg bryder mig ikke særlig meget om ham, og de store resultater mangler. Jeg vil sige at der har været en del bedre træner emner fremme..

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

absalonsen
Gæst

« Svar #754: 08 Apr 2008, 10:15 »

Jeg er enig i, at Bech ikke er den rigtige mand. Når man lige har vundet mesterskabet (som I forhåbenligt gør), så burde overlæggeren være hævet højere end Bech. Han er jo heller ikke ligefrem den mest vindende træner.

JKJ
Gæst

« Svar #755: 08 Apr 2008, 10:20 »

Lidt AaB nyheder:

Slut med Søren Kusk!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82039&rss=true

Jeg viste ikke engang han var tilbage i klubben igen... trode det var en nuhed fra sidst han var i AaB...  Ubeslutsom
Men godt han har erkendt at han har et problem, det plejer at være det sværeste...

Det håber jeg bare det IKKE bliver... blev han ikke fyret i op til flere klubber pga dårlig mandskabsbehandling??
Han ved meget om fodbold, men efter det man har hørt og læst har han bare meget svært ved at føre hans viden ud på banen...
Jeg bryder mig iøvrigt heller ikke så meget om ham, men det er jo så en helt anden historie Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #756: 10 Apr 2008, 19:47 »

Den ligger til højrebenet.
Men, der er altså stadig rigtig mange point at spille om endnu. Taber vi i Herning og i Parken, så er fck pludselig foran igen. Vi skal ikke gå hen og få gummiben. Men vil gerne være ærlig og sige. Det er nu gutterne har brug for støtten. Så få nu fingeren ud venner, og kom på stadion eller med på udebane.. !!

[Min signatur er for stor]

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #757: 11 Apr 2008, 14:43 »

Det håber jeg bestemt ikke det bliver..
Jeg er EfB fan, og jeg ville være ked af at miste ham, for det lader til at han ved hvad han laver..
Men ang. en ny træner til AaB, så har jeg ikke rigtig nogen anelse om, hvem Lynge kunne finde på at vælge i den sidste ende... men så længe den nye træner, i selskab med spillerne, kan spænde ben for FCK - så ville jeg være meget glad Wink

Don AA
Manager

« Svar #758: 12 Apr 2008, 11:41 »

Zaza skadet måske ude resten af sæsonen http://www.bold.dk/nyt/?vis=82221 kan det bliver dyrt for AAB?

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

søgaard
Gæst

« Svar #759: 12 Apr 2008, 11:44 »

Zaza skadet måske ude resten af sæsonen http://www.bold.dk/nyt/?vis=82221 kan det bliver dyrt for AAB?
Tjaeh.. Zaza er kanon,  men jeg synes helt klart Stenild har niveauet til og overtage pladsen, uden det vil betyde en masse.. Smiley Han har jo selvfølgelig ikke rutinen som Zaza, men han burde sagtens kunne løfte arven Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #760: 12 Apr 2008, 11:49 »

Tjaeh.. Zaza er kanon,  men jeg synes helt klart Stenild har niveauet til og overtage pladsen, uden det vil betyde en masse.. Smiley Han har jo selvfølgelig ikke rutinen som Zaza, men han burde sagtens kunne løfte arven Smiley

Er ikke enig med han har det samme niveau, endda langt fra, i toto cup kampene spillede han ikke alt for godt.  Græder

søgaard
Gæst

« Svar #761: 12 Apr 2008, 11:51 »

Er ikke enig med han har det samme niveau, endda langt fra, i toto cup kampene spillede han ikke alt for godt.  Græder
Selvfølgelig har han ikke samme niveau som Zaza, men det er tæt på, og de gange jeg har set ham spille, så har han været udmærket, og har ikke lavet de store fejl..

Yoggidk
Gæst

« Svar #762: 12 Apr 2008, 11:52 »

Selvfølgelig har han ikke samme niveau som Zaza, men det er tæt på, og de gange jeg har set ham spille, så har han været udmærket, og har ikke lavet de store fejl..

i de der toto kampe, løb han rundt hvor han IKKE skal løbe, tror det bliver et tab uden Zaza.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #763: 12 Apr 2008, 16:48 »

[Min signatur er for stor]

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #764: 14 Apr 2008, 13:07 »

Synes det var fedt de mødte op til træningen!

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010