|
Holm
|
|
Hvad skulle den eftersigende være. Nu har jeg lidt insider viden. Og kan hurtig bekræfte eller afvise det du siger  ?
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Overvejer satme en away! Er der rabat for support-medlemmer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Hvad skulle den eftersigende være. Nu har jeg lidt insider viden. Og kan hurtig bekræfte eller afvise det du siger  ? Okay. Hva gør du så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Overvejer satme en away! Er der rabat for support-medlemmer?  Kunne ikke tro andet. Det plejer der ALTID at være!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Jamen, hvad siger du hans løn skulle være  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Jamen, hvad siger du hans løn skulle være  ? 3 mill pr halve år!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Det er ikke så meget . Prica fik 180.000 om måneden. Og Lasse får ikke 500.000 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Det er ikke så meget . Prica fik 180.000 om måneden. Og Lasse får ikke 500.000  Fra hvilke kilde har du det? JEg kan ikke huske det, men mener det var ekstrabladet der skrev at han fik 26.000 om dagen og 3 mill hver halve år. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Noget familie, kan ikke sige mere. Men det er ihvertfald ikke helt rigtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Ja meget meget bittert. Han er sgu en vigtig brik på førsteholdet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Han skal jo nok blive klar. dog ikke til forberedelserne. Men jeg tror på han er klar. Og lad os så tage til Odense og nakke dem !!!! VI LIGGER TRODS ALT STADIGVÆK NUMMER 1 !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Han skal jo nok blive klar. dog ikke til forberedelserne. Men jeg tror på han er klar. Og lad os så tage til Odense og nakke dem !!!! VI LIGGER TRODS ALT STADIGVÆK NUMMER 1 !!!!!
For AaB er de beeedste ! Vi ligger nummer 1! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Fra hvilke kilde har du det? JEg kan ikke huske det, men mener det var ekstrabladet der skrev at han fik 26.000 om dagen og 3 mill hver halve år.  Nu var Lynge jo ude og afkræfte de forskellige avisers bud på Lasse's løn. Han sagde den var alt for høj. Kilde: Halftime
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sonnyboy82
Lilleputspiller
|
|
Kan det ik være fuldstændig ligemeget hva han får i løn, Han er tilfreds, Aab ere tilfreds, så er det andet jo fuldstændig ligemeget, Bare han gør det godt og vi får det mesterskab
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|