home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527161 gange)
Red love
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #465: 23 Jan 2008, 23:50 »

Må siges og være et rigtig fornuftig salg i her har gjort jer her.  Altså i var sgu ikke blevet mestre alligevel, så hellere tage pengene nu, ville jeg også have gjort..
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 23:53 af Red love » Logged

MadsWiinther
Gæst

« Svar #466: 23 Jan 2008, 23:59 »

Må siges og være et rigtig fornuftig salg i her har gjort jer her.  Altså i var sgu ikke blevet mestre alligevel, så hellere tage pengene nu, ville jeg også have gjort..
Du har ret lige indtil det med mesterskabet,
- Vi tager det i år drengene der er tilbage kan godt.  Thumbs Up

søgaard
Gæst

« Svar #467: 24 Jan 2008, 08:38 »

Jeg kan godt nok ikke følge Lynges synspunkt på det her salg.. Men okay, sådan har han gjort det lige så lang tid jeg kan huske tilbage.. Hver gang han har skrabet et kanon hold sammen som er i toppen af superligaen.. så begynder han og sælge ud af stjernerne.. eks. Solbakken, Andersson, Matovac, Wurtz, Bælum osv.. Jeg synes bare han stresser alt for meget, lige så snart der kommer over et par millioner på bordet.. Er sikker på hvis han bare ventede til sommer, og Prica så var blevet topscorer igen og AaB havde vundet mesterskabet.. så ville vi nok kunne have fået næsten 30 mio. for manden.. Det med Prica selv vil væk, han sagde i efteråret at han ville blive og vinde mesterskabet med AaB...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #468: 24 Jan 2008, 09:16 »

Det er selvfølgelig rigtig Søgaard, men hvis ikke de snart sælger ham ville han gå frit til andre klubber og ikke få det han er værd. Så jeg vil tage ham lidt i forsvar. Men bare ærgeligt at det lige er når de ligger nr 1 i ligaen

søgaard
Gæst

« Svar #469: 24 Jan 2008, 09:29 »

Det er selvfølgelig rigtig Søgaard, men hvis ikke de snart sælger ham ville han gå frit til andre klubber og ikke få det han er værd. Så jeg vil tage ham lidt i forsvar. Men bare ærgeligt at det lige er når de ligger nr 1 i ligaen
Ja.. men synes efterhånden det er hver gang vi har fået en klassehold og er i top 3, så sælger vi 3-4 af de bedste spillere, så kommer vi ned i midterfeltet i stedet, og så går der 2-3 år før vi har samlet en godt hold igen..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #470: 24 Jan 2008, 09:36 »

Nu har vi kun solgt Prica i år. Så ved ikke hvor de 3-4 kommer fra? Jeg ved godt det er en overdrivelse, men alligevel

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #471: 24 Jan 2008, 09:37 »

Ja.. men synes efterhånden det er hver gang vi har fået en klassehold og er i top 3, så sælger vi 3-4 af de bedste spillere, så kommer vi ned i midterfeltet i stedet, og så går der 2-3 år før vi har samlet en godt hold igen..

Er helt enig i at det er rigtigt træls. Synes bare ikke Lynge bærer skylden for det, da spillerne jo i alle tilfælde har ytret ønske om at komme videre, og hvis AaB tilmed får et tilbud de bliver nødt til at acceptere. Vi må jo bare erkende at vi trods vores lækre placering ikke er en ret højtprofileret klub iforhold til så mange andre.

Thore
Manager

« Svar #472: 24 Jan 2008, 09:42 »

Det bliver spændende og se om der kommer en erstatning  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

søgaard
Gæst

« Svar #473: 24 Jan 2008, 09:43 »

Nu har vi kun solgt Prica i år. Så ved ikke hvor de 3-4 kommer fra? Jeg ved godt det er en overdrivelse, men alligevel
Sidste år var det Winsnes, Wurtz og Jimmy.. I år bliver det formentlig Prica, Augo og Califf.. så det er da minimum 3 spillere..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #474: 24 Jan 2008, 09:48 »

Sidste år var det Winsnes, Wurtz og Jimmy.. I år bliver det formentlig Prica, Augo og Califf.. så det er da minimum 3 spillere..

det er rigtig nok. men hvorfor tage sorgene på forskud?

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #475: 24 Jan 2008, 09:54 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78879&rss=true

så skal de bare slå til hurtigt og hente ham til resten af sæsonen :p

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #476: 24 Jan 2008, 09:58 »

Kæft, hvor du piver, søgaard Smiley Man skulle ikke tro, at du er Vendelbo Wink

Enhver fodboldspiller med respekt for sig selv vil heller spille i PL end i Suppen. Så jeg forstår godt, at Prica vil afsted.

zalle
Juniorspiller
**

« Svar #477: 24 Jan 2008, 11:59 »

det største problem aab har og det der gør sådan at de ikke kan være stabile er at de ikke kan holde på deres største profiler  Skuffet

FM er ikke et spil... det er en livsstil

Yoggidk
Gæst

« Svar #478: 24 Jan 2008, 12:00 »

det største problem aab har og det der gør sådan at de ikke kan være stabile er at de ikke kan holde på deres største profiler  Skuffet

Det er der ingen danske klubber der kan Opstemt?

zalle
Juniorspiller
**

« Svar #479: 24 Jan 2008, 13:02 »

nej måske ikke men de er i hvert fald meget bedre til det en aab  Smiley

FM er ikke et spil... det er en livsstil

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010