home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527611 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #390: 06 Jan 2008, 09:00 »

Augo kan ryge og rejse, hvis det stod til mig. Bare vi får Priske tilbage til Aalborg!

Prica kunne også smutte i transfervinduet, hvis det rette bud kommer Wink
Der er jeg meget uenig. Augo er en af holdets bærende kræfter, og vi ser gang på gang Augo-effekten. Han er det perefekte bindeledc mellem forsvar og midtbane + han header næsten alt væk.
Hvis han røg var det unægteligt nødvendigt med en ny signing Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #391: 06 Jan 2008, 19:23 »

Augo kan ryge og rejse, hvis det stod til mig. Bare vi får Priske tilbage til Aalborg!

Prica kunne også smutte i transfervinduet, hvis det rette bud kommer Wink

Hvis Prica skal afsted, skal det absolut ikke være før til sommer... vi står med rigtig gode muligheder for at kæmpe om mesterskabet til sidste runde og så sælger man altså ikke holdet største offensive profil...

Men hvis han fortsætter i fortsætter i foråret som han han gjort det seneste år tror jeg ikke vi kan holde på ham til sommer...

JKJ
Gæst

« Svar #392: 08 Jan 2008, 10:07 »

Due til AaB??

Han kunne være en fin erstatning for Lindström, og måske en del af det nye hold der måske skal bygges op til sommer når Hamren stopper...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78243

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #393: 08 Jan 2008, 10:21 »

Ville være et godt køb for Aab.. Wink

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #394: 10 Jan 2008, 21:33 »

Anders Due ville være en fantastisk tilføjelse til vores hold. Vi mangler vel lidt en venstre kant, og en Anders Due i topform ville være en profil på alle hold i suppen Smiley samtidigt tror jeg ikke han er særligt dyr, og måske et salgsobjekt i fremtiden ? EDT: 250 indlæg Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #395: 10 Jan 2008, 21:36 »

Anders Due ville være en fantastisk tilføjelse til vores hold. Vi mangler vel lidt en venstre kant, og en Anders Due i topform ville være en profil på alle hold i suppen Smiley samtidigt tror jeg ikke han er særligt dyr, og måske et salgsobjekt i fremtiden ? EDT: 250 indlæg Smiley

ja , han ville være super. og nemlig vi har lidt problemer på venstre midt Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #396: 10 Jan 2008, 21:37 »

AUGU SKAL INGEN STEDER !BASTA!

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #397: 10 Jan 2008, 21:41 »

Ud:
Prica og Augo. Augo tager nu nok med Hamrén. ( tak for det augo. Du fik løn i så lang tid hvor du gav ingenting igen )
Prica har bare klassen til noget større.

Ind:
Due, ok. Men vi mangler defensivt.
Så Priske bliver nok også en der kommer, dog først til sommer Wink

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #398: 10 Jan 2008, 21:43 »

ja , han ville være super. og nemlig vi har lidt problemer på venstre midt Smiley
Jeps! - specielt efter Lindes afgang Smiley Så mangler vi bare Priske + Rade, Augu og andre eventuelle salgsobjekter bliver... Så tror jeg vi har mesterskabet  Cool

Så også der var en artikkel om Jeppe Curth: "Jeppe Curth i hollandsk søgelys " http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=145095

De var da godt nok nogle forbandede svin, hans daværende holdkammerater. ticked off håber satme ikke noget af det finder sted i AaB

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #399: 10 Jan 2008, 21:45 »

Vi har en Enevoldsen som har udviklet sig utroligt meget som kan spille den plads. Udvikler han sig ligeså meget som han har gjort det sidste halve år er han vel også Landsholds prospect efter min mening. Men Ene skal have spilletid for at udvikle sig og det håber jeg da hamren tænker på !

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #400: 10 Jan 2008, 21:47 »

Vi har en Enevoldsen som har udviklet sig utroligt meget som kan spille den plads. Udvikler han sig ligeså meget som han har gjort det sidste halve år er han vel også Landsholds prospect efter min mening. Men Ene skal have spilletid for at udvikle sig og det håber jeg da hamren tænker på !
Det har du self også ret i  Ubeslutsom enevoldsen skal self også starte inde, hvilket jeg tvivler på han vil komme til, hvis man køber Due  Huh

Yoggidk
Gæst

« Svar #401: 10 Jan 2008, 21:49 »

Det har du self også ret i  Ubeslutsom enevoldsen skal self også starte inde, hvilket jeg tvivler på han vil komme til, hvis man køber Due  Huh

Bare rolig, Vi må jo erkende at nogen stjerner som Nomvethe og prica på et ellerandet tidsounkt nok siger farvel og drager afsted, der kan enevoldsom så komme ind i billedet, som en mulig afløser... Han er også en glimrende joker, hvis det er.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #402: 10 Jan 2008, 21:52 »

Mener ikke Enevoldsen skal bruges som joker.. Han har brug for fast spilletid, og gerne i startopstillingen. Men kunne man forestille sig en midtbane der hedder Due ---- Johansson ---- Ene ---- Bonga ? Eller er den for offensiv.. Her går jeg ud fra at augo smutter med Hamren :s

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #403: 10 Jan 2008, 21:56 »

Du har en Risgaard som også gør det fantrastisk. Og Aab vil lukke ALT for mange mål ind uden en DM. Og der kan Risgaard vel spille. Men syntes egentlig vi er rigtig godt besat på midtbanen. Vi har jo luksus problemer der. Vi har jo også PK. Men vi mangler sgu lidt defensivt ! Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #404: 10 Jan 2008, 21:58 »

Du har en Risgaard som også gør det fantrastisk. Og Aab vil lukke ALT for mange mål ind uden en DM. Og der kan Risgaard vel spille. Men syntes egentlig vi er rigtig godt besat på midtbanen. Vi har jo luksus problemer der. Vi har jo også PK. Men vi mangler sgu lidt defensivt ! Wink
Ja, det har du nok alligevel ret i.. Så meget gerne at Lynge hentede en højre back, der kunne vikariere i midterforsvaret.. En spiller som Priske ville være helt optimal Smiley Samtidigt en spiller med stor rutine

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010