wirenfeldt
Gæst
|
|
Frank Strandli var gud.  Hold kæft jeg elskede den bamse..
|
|
|
|
|
|
|
|
DaKing
|
|
Frank Strandli var gud.  Hold kæft jeg elskede den bamse.. Enig - men hvordan kunne man også andet?
|
|
|
|
|
|
|
|
halil
|
|
Nej. Strandli var sindsyg go!
Og Ståle! Han var gudekøbet over alle gudekøb!
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Nej. Strandli var sindsyg go!
Og Ståle! Han var gudekøbet over alle gudekøb!
Men også en af de største forrædere i klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
DaKing
|
|
Så er det i aften kl.21.45 AaB spiller sin sidste (desværre) kamp i UEFA-cuppen i denne omgang....  Men hvordan mon det går i Israel mod Hapoel Tel Aviv ? Jeg har de optimistiske briller på og regner med en 1-3 sejr til AaB 
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
2-2. Curth og Johanson scorer for AaB
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Så er det i aften kl.21.45 AaB spiller sin sidste (desværre) kamp i UEFA-cuppen i denne omgang....  Men hvordan mon det går i Israel mod Hapoel Tel Aviv ? Jeg har de optimistiske briller på og regner med en 1-3 sejr til AaB  Bliver den vist i TV, og hvis i svarer TV2Sport er jeg ligeglad 
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Den kommer på 3+ ? Og på tv 2 sport er der Chelsea - Liverpool.
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Hvis bare...AaB havde fået deres fortjente sejr mod Anderlecht. Så havde vi været videre fra gruppespillet  Men godt spillet i aften drenge! Det er sgu dejligt at se Enevoldsen præstere noget godt, jeg har altid hadet ham. Men han er sgu blevet god i længden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Blev han ikke købt fordi han var så alsidig og kunne spille flere pladser?? Mener aldrig det har været meningen at han kun skulle spille på midtbanen... Men flot og runde af med sådan en helt fortjent og lille sejr... Man kan jo undre sig over at Hapoel kunne slå Getafe ude, de må have haft en meget dårlig dag og måske kun stillet op med 8-9 mand den dag...
|
|
|
|
|
|
|
|
DaKing
|
|
Mattias Lindström til østriske Innsbruck.... Jeg kommer sku til at savne ham - sikke en fighter (og han skyder sku på alt)  Men held og lykke til ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Ja, og hans geniale tacklinger  Og Risgård på liga landshold 
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
Søren91
|
|
Når han nu skal væk fra AaB er jeg glad for det ikke er til en anden dansk klub.. Held og lykke til ham, og tak for de gode indsatser for os Stort tilykke til Risgård 
|
|
|
|
|
|
|
|