home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528159 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #270: 04 Dec 2007, 15:04 »

Jesper C er reserve
Niclas  er reseve
Willian Kvist er en nødløsning
Allbäck er reserve
Nordstrand er reserve
Gravgård har været fast men vil tro han også kun er reserve nu
Grønkjær er uforståeligt også reserve for Rommedahl og Jørgensen
Wurtz er også kun reserve

Hangeland er vel fast
Atchi er vel også fast for Canada!!

Så ja der er mange med landsholdet men at de spiller fast er vel noegt af en overdrivelse...
Og derfor mener jeg stadig at de ikke er bedre end AaB,  som sagt før ville jeg ikke kunne bruge mange af disse spillere hos AaB fremfor dem de allerede har...

Prica er super reserve for sverige, efter Elmander, zlatan, Allback, Rosenberg.
Curth spiller for U21, men har ikke gode muligheder for A landshold som det ser ud lige nu.
Johansson er reserve for sverige, de har en super stærk midtbane, illustreret i at Kallstrom er på bænken.
Nomvethe er fast for sydafrika
MJakobsen er anfører på U21, men er meget bagud til a landsholdet. Nok nr. 5-7 i hierakiet.
Martin P spiller på en plads der er den nemmeste at få en plads på for DK, da vi ikke har nogen gode venstrebacks, men han er ikke fremme endnu. Måske om nogle år han kan slå Chris og hele chokolade fabrikken af.
Enevoldsen. Det samme som MJ, dog ikke anfører.
Risgård kan vel ikke betragtes til noget.
Augu er det samme som Enevoldsen, dog ikke U21 spiller.
Califf spiller han fast for USA? kender ikke til deres styrke.

Desuden... Kvist er jo ikke en nødløsning. Han er en super spiller, som må være tæt på en plads for landsholdet, han er et super talent, næsten på lige fod med C. Poulsen, før han røg til S04
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 15:06 af GHERTESTEAS » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #271: 04 Dec 2007, 15:19 »

Prica er super reserve for sverige, efter Elmander, zlatan, Allback, Rosenberg.
Curth spiller for U21, men har ikke gode muligheder for A landshold som det ser ud lige nu.
Johansson er reserve for sverige, de har en super stærk midtbane, illustreret i at Kallstrom er på bænken.
Nomvethe er fast for sydafrika
MJakobsen er anfører på U21, men er meget bagud til a landsholdet. Nok nr. 5-7 i hierakiet.
Martin P spiller på en plads der er den nemmeste at få en plads på for DK, da vi ikke har nogen gode venstrebacks, men han er ikke fremme endnu. Måske om nogle år han kan slå Chris og hele chokolade fabrikken af.
Enevoldsen. Det samme som MJ, dog ikke anfører.
Risgård kan vel ikke betragtes til noget.
Augu er det samme som Enevoldsen, dog ikke U21 spiller.
Califf spiller han fast for USA? kender ikke til deres styrke.

Desuden... Kvist er jo ikke en nødløsning. Han er en super spiller, som må være tæt på en plads for landsholdet, han er et super talent, næsten på lige fod med C. Poulsen, før han røg til S04

Kvist er et talent, helt enig... men ikke som højre back og da slet ikke nu hvor han selv siger at nu er hans tid som back hos FCK slut, han vil op på midtbanen hvor han selv mener han er bedst...

Curth er desuden for gammel til U-21 holdet men det er så en detalje, han har dog spillet på holdet Wink

Kender ikke USA styrke, men den er vel nogenlunde på samme nivuea som Canada vil jeg tro...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #272: 04 Dec 2007, 15:30 »

Kvist er et talent, helt enig... men ikke som højre back og da slet ikke nu hvor han selv siger at nu er hans tid som back hos FCK slut, han vil op på midtbanen hvor han selv mener han er bedst...

Derfor jeg nævner Chr. Pouslen som eksempel Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #273: 04 Dec 2007, 15:50 »

Hov hov. Allbäck er sgu ikke bedre en Prica. Han er jo gammel og score ikke engang halvdelen af de mål Prica laver (næsten) spillede Prica for Fck, ville han da også score i EU.

[Min signatur er for stor]

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #274: 04 Dec 2007, 15:56 »

Hov hov. Allbäck er sgu ikke bedre en Prica. Han er jo gammel og score ikke engang halvdelen af de mål Prica laver (næsten) spillede Prica for Fck, ville han da også score i EU.

Nå, men han er længere fremme på det svenske landshold, og spiller jo langt mere der end Prica.

JKJ
Gæst

« Svar #275: 04 Dec 2007, 16:00 »

Nå, men han er længere fremme på det svenske landshold, og spiller jo langt mere der end Prica.

Han var såvidt jeg husker unden for landsholdet da han kom til FCK, men kom efter en god periode ind på landsholdet igen...
Prica kom til AaB noget senere efter en dårlig periode i Tyskland men efter en god periode i AaB er han nu også inde i landsholdsvarmen igen...

Der kan faktisk meget godt drages parralleler (staveplade?) mellem de 2 og den måde de igen har fået en optur i deres karriere efter de er kommet til DK og senere på landsholdet...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #276: 04 Dec 2007, 16:03 »

Han var såvidt jeg husker unden for landsholdet da han kom til FCK, men kom efter en god periode ind på landsholdet igen...
Prica kom til AaB noget senere efter en dårlig periode i Tyskland men efter en god periode i AaB er han nu også inde i landsholdsvarmen igen...

Der kan faktisk meget godt drages parralleler (staveplade?) mellem de 2 og den måde de igen har fået en optur i deres karriere efter de er kommet til DK og senere på landsholdet...

Allback var da i samme situation nu, som for 6 år siden, og jeg kan da også i glint huske ham fra EM04, især for hans mål til 5-0 mod Bulgarien. Han kan til FCK sommeren 2005.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #277: 04 Dec 2007, 16:06 »

Men vil gerne vædde med Prica er nået længere i sin karriere når han er 32/33 end Allbäck.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #278: 04 Dec 2007, 16:08 »

Men vil gerne vædde med Prica er nået længere i sin karriere når han er 32/33 end Allbäck.

Bliver da spændene at se Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #279: 04 Dec 2007, 16:09 »

Bliver da spændene at se Wink
Meget Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #280: 05 Dec 2007, 14:52 »

Nomvethe bliver vraget til kampen mod Getafe?? Jeg synes et eller andet sted det er ok, han falder lidt i niveau her i de kolde måneder og så er det bedre vi får en ind som fighter for sagen, og man må da sige at han så er en ok joker at have på bænken...

http://www.bt.dk/article/20071205/sport01/71205034/

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #281: 05 Dec 2007, 15:02 »

Har godt læst det. Tjek evt bold.dk de to seneste nyheder. PT handler også om kampen.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #282: 05 Dec 2007, 19:29 »

Bliver kampen ikke vist i tvet ?

Zone 43
Manager

« Svar #283: 05 Dec 2007, 19:31 »

Bliver kampen ikke vist i tvet ?

3+ i morgen, hvis jeg ikke husker forkert Smiley

Men en spænende kamp som kan gå begge veje Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #284: 05 Dec 2007, 19:36 »

i følge deres hjemme side står der ikke noget om kampen har også kigge på tvguide der kan jeg heller ikke finde noget

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010