home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23584
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mortenbertelsen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528270 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #255: 03 Dec 2007, 19:50 »

Jeg syntes FCM kampen var en fed kamp, men kampen igår mand! Jeg var parat til at tage mine frosne hænder og tage bussen hjem til 'landsbyen'. Men som fornyligt udråbt AaB-Fanatiker, blev jeg, og drengene leverede sku varen anden halvleg, måske ikke det bedste spil, men kæft en spænding Smiley Desværre foregik de to sidste kampe her i efteråret på langsiden( Undskylde drenge, men i klarede jer sku god uden med ovre på Nord Smiley) Men til foråret er jeg tilbage på Nord, til sidst skal et tak lyde til Brøndby, utroligt jeskriver det enlig, men for første gang heppede jeg på at Brøndby fik bare et enkelt point. Og til sidste kommer lige den dejlige sang fra Stadion igår( For mig forbliver det altså Aalborg Stadion uanset sponsernavnet)
Vi ligger nummer et, vi ligger nummer et, for AaB er de beeedste, Vi ligger nummer 1!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #256: 04 Dec 2007, 14:01 »

1'er ! Hent Due og Aabech så ruller vi alle næste år Opstemt

[Min signatur er for stor]

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #257: 04 Dec 2007, 14:04 »

Kunne være godt hvis Aabech kommer til Aab.
men så da helst hvis han kom til FCK. men tvivler på han vil gøre det godt der,
tror han vil være god for Aab :b Wink

Pollebolle
Gæst

« Svar #258: 04 Dec 2007, 14:06 »

Så kan det da være at Aab kan vippe FCK af pinden Peace

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #259: 04 Dec 2007, 14:08 »

Ja, for i en klub som fck er der mange store profiler osv. Hvor der i AaB er få profiler hvor han jo nok også ville kunne få venstre kantan eller den offensive.

JKJ
Gæst

« Svar #260: 04 Dec 2007, 14:14 »

Ja, for i en klub som fck er der mange store profiler osv. Hvor der i AaB er få profiler hvor han jo nok også ville kunne få venstre kantan eller den offensive.

AaB har ingen profiler?? Prica, Jacobsen , Johansson, Curth, Nomwethe, Enevoldsen, Califf osv osv næhh kan godt se din pointe...
Og Enevoldssen skal vel ikke en tur på bænken for at gøre plads til en reserve fra Holland eller en spiller fra et bundhold i superligaen...

Hvis der skal nye spillere skal det være nogen der er bedre end dem de har nu og det mener jeg virkelig ikke de 2 er...

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #261: 04 Dec 2007, 14:28 »

Tjaa. Hvis du kigger på et hold som fck. Få nu de røde hvide briller af. Er selv AaB fan og har været det i mange år. Og self har vi profiler, men ikke i samme grad som fck. og på et andet forum for AaB fans har jeg også postet at due skulle være bredde spiller, glemte jeg måske her. Men Aabech viser sgu klasse, hvis du så kampen mod os, han lagde op og scorede selv et pragt mål. Og en spiller af den kaliber kan sagtens bruges, men vi har større problemer i DEF, så der skal kigges efter forsvars spillere.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #262: 04 Dec 2007, 14:29 »

Og Curth siger du jo kun er profil fordi han lige har scoret i de seneste kampe. Efter min mening mangler han lige det sidste for at være en stor profil i sasligaen.

JKJ
Gæst

« Svar #263: 04 Dec 2007, 14:39 »

Og Curth siger du jo kun er profil fordi han lige har scoret i de seneste kampe. Efter min mening mangler han lige det sidste for at være en stor profil i sasligaen.

De seneste kampe, mener nu han har vist noget hele efteråret ...

FCK har mange profiler, men mener ikke de er bedre end dem AaB har... Desuden har FCK større medie dækning g derfor bliver der også mere focus på deres spillere som så også dermed bliver profiler...
Så feks en klip da Allbäck scorede mod BIF og da kaldte de ham superligaens største målræv, det var vist hans mål nr 4 i efteråret!!!
Der er ikke den store dækning af feks AaB og dermed Curth så han vil aldrig blive så stor en profil som Allbäck...

Men hånden på hjertet mener jeg ikke FCK har alverden af spillere som er meget bedre end dem AaB har...

Cencur
Manager

« Svar #264: 04 Dec 2007, 14:42 »

Bortset fra at næsten alle FCK spillere er mere eller mindre faste på landsholde, uden at være de helt største på deres respektive landsholde.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 04 Dec 2007, 14:44 »

Det AaB-spillerne mangler (i forhold til FCK-spillerne) er nok at præstere gode resultater i en længere periode. Men det er klart, at det her lidt at sige, hvor meget opmærksomhed holdet får. Det kommer automatisk til AaB, hvis de kan levere mere end en god sæson af gangen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #266: 04 Dec 2007, 14:56 »

De seneste kampe, mener nu han har vist noget hele efteråret ...

FCK har mange profiler, men mener ikke de er bedre end dem AaB har... Desuden har FCK større medie dækning g derfor bliver der også mere focus på deres spillere som så også dermed bliver profiler...
Så feks en klip da Allbäck scorede mod BIF og da kaldte de ham superligaens største målræv, det var vist hans mål nr 4 i efteråret!!!
Der er ikke den store dækning af feks AaB og dermed Curth så han vil aldrig blive så stor en profil som Allbäck...

Men hånden på hjertet mener jeg ikke FCK har alverden af spillere som er meget bedre end dem AaB har...

Allbäck er Suppens største målræv fordi han scorer mod alle hold. Han scorer jo en delmål for FC i europa, og ja er nemme mål, men han står hvor han skal, og han har lavet mål i 10-15 år på topplan. Curth er god, og kan blive super, men han skal også lige vise sigpositivt i europa først.

Mht det med spillertruppen. Jeg tror at derer størst chance for at FCK forstærker sig og AaB bliver dårliger i løbet af den. FCK vil højst sandsynligt købe ind til en bredere trup, da vi, højst sandsynligt, skal spille uefa til foråret.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 14:58 af GHERTESTEAS » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #267: 04 Dec 2007, 14:58 »

Bortset fra at næsten alle FCK spillere er mere eller mindre faste på landsholde, uden at være de helt største på deres respektive landsholde.

Jesper C er reserve
Niclas  er reseve
Willian Kvist er en nødløsning
Allbäck er reserve
Nordstrand er reserve
Gravgård har været fast men vil tro han også kun er reserve nu
Grønkjær er uforståeligt også reserve for Rommedahl og Jørgensen
Wurtz er også kun reserve

Hangeland er vel fast
Atchi er vel også fast for Canada!!

Så ja der er mange med landsholdet men at de spiller fast er vel noegt af en overdrivelse...
Og derfor mener jeg stadig at de ikke er bedre end AaB,  som sagt før ville jeg ikke kunne bruge mange af disse spillere hos AaB fremfor dem de allerede har...

Cencur
Manager

« Svar #268: 04 Dec 2007, 15:00 »

Deraf termen "mere eller mindre" - Niclas har været fast indtil nu, Ällback er fast indskifter, imens resten er marginal spillere. Men det er stadig meget mere end hvad man kan sige om Aab's spillere - Og som -Johnson- siger, så skal de holde niveau i flere sæsoner i træk.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #269: 04 Dec 2007, 15:02 »

Deraf termen "mere eller mindre" - Niclas har været fast indtil nu, Ällback er fast indskifter, imens resten er marginal spillere. Men det er stadig meget mere end hvad man kan sige om Aab's spillere - Og som -Johnson- siger, så skal de holde niveau i flere sæsoner i træk.

Yep, så det først efter jeg havde skrevet indlæget, det er selvfølgelig min fejl, jeg burde have læst hvad der stod og ikke hvad jeg troede der stod  Forlegen

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010