home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459803 gange)
Szczesny
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #1095: 17 Jun 2008, 13:54 »

Umiddelbart lyder han som en mere end kompetent afløser for Califf. Problemet Aab får mht Califfs afgang er mere ledertypen på banen, hvor Califf virkelig overskinnede de andre. Hvem skal det være?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MLL
Manager

« Svar #1096: 17 Jun 2008, 13:55 »

Så for i nok ikke 'Panzer'

Tilbage på FmF Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1097: 17 Jun 2008, 13:56 »

Altså, hvis vi får Bøgelund, har vi en ledertype der. Og har lige forhørt mig lidt rundt omkring, ham der australieren skulle også være en der har en vis attitude på en fodboldbane Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1098: 17 Jun 2008, 13:56 »

Så for i nok ikke 'Panzer'

'Panzer' - Hvem er det?  Rullende Øjne

AaB - Liverpool

Pride & Passion

verdenskrig
Manager

« Svar #1099: 17 Jun 2008, 14:30 »

OMG er du da gal et klassekøb af jer Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Sad med åben gab da jeg så det crazy.. Hvordan fanden er det lykkedes jer at hente en SÅ stor profil Ubeslutsom

Har haft ham i FM da jeg var Nürnberg, og har set ham flere gange i bundesligaen... Han er fuldstændigt outstanding i forhold til superliganiveaut... Bomstærk, og hurtig... I fm har han 20 i beslutsomhed Shockeret..

Jeg vil gerne gå så langt som at udnævne ham til årets køb allerede nu Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #1100: 17 Jun 2008, 14:43 »

Umiddelbart lyder han som en mere end kompetent afløser for Califf. Problemet Aab får mht Califfs afgang er mere ledertypen på banen, hvor Califf virkelig overskinnede de andre. Hvem skal det være?

Augu... sæt bindet om hans arm og jeg vil tro han løfter hans spil en tand eller to mere, han er imo parat til ansvaret og har svært ved at se hvem det ellers skal være... Zaza kunne så blive viceanføre...

OMG er du da gal et klassekøb af jer Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Sad med åben gab da jeg så det crazy.. Hvordan fanden er det lykkedes jer at hente en SÅ stor profil Ubeslutsom

Har haft ham i FM da jeg var Nürnberg, og har set ham flere gange i bundesligaen... Han er fuldstændigt outstanding i forhold til superliganiveaut... Bomstærk, og hurtig... I fm har han 20 i beslutsomhed Shockeret..

Jeg vil gerne gå så langt som at udnævne ham til årets køb allerede nu Skuffet

Aner ikke hvem han er, har aldrig hørt om ham... men hvis det du nævner holder stik så har Lynge gjort det igen  Thumbs Up

MLL
Manager

« Svar #1101: 17 Jun 2008, 14:46 »

'Panzer' - Hvem er det?  Rullende Øjne

Erik Hagen

Tilbage på FmF Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #1102: 17 Jun 2008, 14:51 »

kender ham heller ikke, men han lyder okay Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1103: 17 Jun 2008, 14:57 »

Erik Hagen

Okay. Nej, det er yderst tvivlsomt, da vi jo har Risgård der sagtens kan rykkes ned i midterforsvaret, ligesom at MJ sagtens kan spillede derinde. Derimod må vi håbe du får ret mht. Bøgelund Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #1104: 17 Jun 2008, 15:11 »

Okay. Nej, det er yderst tvivlsomt, da vi jo har Risgård der sagtens kan rykkes ned i midterforsvaret, ligesom at MJ sagtens kan spillede derinde. Derimod må vi håbe du får ret mht. Bøgelund Smiley

Vores nye austalier må jo være nok, så skal der bare hentes en back og en angriber...  Thumbs Up

Og gerne en træner der bliver hos os længere end et halvt år...  Peace

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #1105: 17 Jun 2008, 15:14 »

Om et halvt år får de Erik Rasmussen.. altså som træner

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1106: 17 Jun 2008, 15:16 »

Vores nye austalier må jo være nok, så skal der bare hentes en back og en angriber...  Thumbs Up

Og gerne en træner der bliver hos os længere end et halvt år...  Peace

Også det jeg mente Wink Med en ny højreback har vi igen et bomstærk forsvar. Og så hvis vi kan få en angriber til at suplere Curth, gerne en targetman, så er vi kørende Peace Og ja, så lige Erik Rasmussen  til AaB om et halvt år, han skal da også have lov til at bliver mester  Djævel

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #1107: 17 Jun 2008, 15:24 »

Også det jeg mente Wink Med en ny højreback har vi igen et bomstærk forsvar. Og så hvis vi kan få en angriber til at suplere Curth, gerne en targetman, så er vi kørende Peace Og ja, så lige Erik Rasmussen  til AaB om et halvt år, han skal da også have lov til at bliver mester  Djævel

Ved det, ville også bare give dig ret Wink

Men ja så gerne stort set alle andre end ham skotten i trænersædet, ham bryder jeg mig simpelthen ikke om... Lige meget hvad der skete i OB så forlader man ikke bare skuden, man kæmper videre i hvert fald indtil sæsonen er slut, det andet er imo en tudemikkel som bare giver op...

Thore
Manager

« Svar #1108: 17 Jun 2008, 15:26 »

Ved det, ville også bare give dig ret Wink

Men ja så gerne stort set alle andre end ham skotten i trænersædet, ham bryder jeg mig simpelthen ikke om... Lige meget hvad der skete i OB så forlader man ikke bare skuden, man kæmper videre i hvert fald indtil sæsonen er slut, det andet er imo en tudemikkel som bare giver op...

Hvis der er uenighed mellem træneren og ledelsen om hvordan holdet skal fungere, så er det vidst godt for alle at det holder så hurtig som mulig.

Jeg tror Aab skal være glad for Bruce, tror han kommer til at gøre det rigtig godt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

søgaard
Gæst

« Svar #1109: 17 Jun 2008, 15:27 »

Hold kæft, hvor er det godt.. havde ikke forventet vi havde hentet sådan et køb som afløsning af Califf.. Jeg ser det nærmere som en forstærkning i forhold til Califf, da han netop havde visse svagheder omkring hurtighed og det opbyggende spil, hvor Beauchamp skulle være væsentlig bedre Smiley og med det navn så burde vi blive mestre igen i år Wink (Beauchamp)
Hvis vi får en Bøgelund til højrebacken, så synes jeg faktisk, at vi er kommet forstærket ud af det her transfervindue.
Så bliver det store spørgsmål, hvem der skal have pladsen ved siden af Curth. Hvor jeg er uden idéer, om hvem Lynge vil hente Smiley

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010