home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Time to Shine (Pro) PS3
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Time to Shine (Pro) PS3  (Læst 96539 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #75: 01 Okt 2011, 21:34 »

det kunne i da godt have sagt noget før
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #76: 01 Okt 2011, 21:35 »

det kunne i da godt have sagt noget før

Is på.. Kampen var først færdig nu, så jeg kunne skrive
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #77: 01 Okt 2011, 21:36 »

hehe jeg er altså bedre som CB

har 78 som CB
og 72 som VB
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #78: 01 Okt 2011, 21:46 »

Peast du ligger på den forkerte side af din mand konstant.

Det er bare en info, det kan jo koste Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #79: 01 Okt 2011, 21:46 »

hehe jeg er altså bedre som CB

har 78 som CB
og 72 som VB

Nej, ikke når jeg er enhver.. For jeg vil ha så jeg kan styre de 2 midterste Smiley
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #80: 01 Okt 2011, 21:47 »

ved det synes bare det er lidt anderledes herude  på back pladsen
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #81: 01 Okt 2011, 21:54 »

hvorfor undre det mig ikke hvis min stående tackling var skyld i det der
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #82: 01 Okt 2011, 21:56 »

hvorfor undre det mig ikke hvis min stående tackling var skyld i det der

Det var dit dårlige hovedstød tilbage der startede det hele.. Når vi er så langt henne i kampen, skal den bare smadres frem!
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #83: 01 Okt 2011, 21:56 »

hvorfor undre det mig ikke hvis min stående tackling var skyld i det der

Det var den, men hvorfor?

Du var jo ikke i nærheden af bolden.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #84: 01 Okt 2011, 21:56 »

ja ved det sorry Græder
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Enged
Gæst
 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #85: 01 Okt 2011, 21:57 »

I behøver ikke at vente på mig til denne kamp
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #86: 01 Okt 2011, 21:57 »

Det var den, men hvorfor?

Du var jo ikke i nærheden af bolden.

jo da jeg tog da bolden fra ham
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #87: 01 Okt 2011, 21:58 »

jo da jeg tog da bolden fra ham

Jeg så det som keeperen.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #88: 01 Okt 2011, 22:00 »

GÅ UD AF DENNE KAMP!!!!

Sehested og PEAST
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Time to Shine (Pro) PS3
« Svar #89: 01 Okt 2011, 22:00 »

Ud, alle kom ikke med
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 35 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010