home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Legenden Batigol
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg har 70 mil i transferpenge hvor skal jeg forstærke
målmand
- 0 (0%)
Forsvar
- 8 (53,3%)
Midtbane
- 5 (33,3%)
Angreb
- 2 (13,3%)
Træner stabben
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Legenden Batigol  (Læst 3161 gange)
Badefar
Manager

Legenden Batigol
« : 16 Sep 2006, 23:21 »

[

Fiorentina

Navn:ACF Fiorentina S.p.A.
Stiftet:1926
Mesterskaber:1956,1969
Pokalturnering:1940,1961,1966,1975,1996,2001
Stadion:Artemio Franchi
Anden Fakta:I 2002 gik Fiorentina konkurs og efter et par år er de nu tilbage i serie a
Profiler:Luca Toni,Giampaulo Pazzini,Sebastian Frey
Tidligere stjerner:Gabriel Batistuta,Manuel Rui Costa,Roberto Baggio

Fiorentina kunne i dag præsenterer en ny træner.

Nemlig den tidligere Fiorentina stjerne Gabriel Batistuta

Gabriel Batistuta

Nationalitet:Argentina
Klubber:Newell´s Old Boys,River Plate,Boca Juniors,Fiorentina,Roma,Inter
Landskampe:78
Landskampsmål:56
Kælenavn:Batigol
Titler:Serie A 1:Roma 2001

Pressemøde

Journalist:Gabriel hvorfor valgte du den her klub?
Bati:Fordi at jeg havde min bedste tid her som spiller iøvrigt må du godt kalde mig bati.
Journalist:Bati hvad er målsætningen i denne sæson?
Bati:Det er en uefa cup plads hvilket spiller matrialet rækker til.
Journalist:Et sidste spørgsmål hvem bliver den vigtigte spiller?
Bati:Helt klart Luca Toni det er op til ham og score målene.

Bloggen vil blive skrevet fra en journalist synspunkt

Næste update:Kig på truppen,økonomi,interwiev med luca toni,taktik
« Seneste Redigering: 17 Sep 2006, 22:24 af niklasob12345 » Logged

Bademesteren
Manager

Sv: Legenden Batigol
« Svar #1: 16 Sep 2006, 23:28 »

Det bliver spændende at se hvad din blog udvikler sig til.

Iøvrigt kan du få vist billederne korrekt, hvis du læser guiden "billeder i forummet", der findes i guidesektionen.

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 16 Sep 2006, 23:38 »

Måske skulle du skrive det med en lidt mindre tekst størrelse, men ellers en god blog.

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

cube
Manager

« Svar #3: 17 Sep 2006, 09:51 »

Har tidligere haft stor succes med Fiorentina og vandt mesterskabet de første 4 sæsoner (bloggen: Firenzes stolthed Wink).
Glæder mig til at se, hvad du kan præstere. Hæhæ.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Badefar
Manager

« Svar #4: 17 Sep 2006, 10:35 »

Sæson optakt

Truppen

Truppen er okay med et stærkt angreb okay midtbane og svagt forsvar men med mange lånte og delejede spillere men en trup der med en forstærkning eller to nok skulle kunne overraske i serie A

Taktik

Har valgt at spille med tre angrebere da det er tre klasse angribere jeg råder over.Et plus er at de er hovedstødstærke og derfor kan der også blive lidt italiensk med lange bolde.Swepperen er fordi at vi ligesågodt kan vende os til italien derfor skal der hentes en.

Økonomi

Et ikke så stort transferbudget højst til to spillere på fiorentina niveau så der kommer ikke de store udskiftninger i truppen foreløbig

Interwiev med Luca Toni

Journalist:Luca hvad siger du til den nye træner?
Toni:En tidligere angriber man kan få gode tips af og det nyder vi angribere
Journalist:Bati siger at det er dig der skal score mållene er du nervøs ved det?
Toni:Det er et stort ansvar men det er også min mission at score mål
Journalist:Hvor ender i i serie A?
Toni:Top 6 er mit mål så er det fint for mig
Journalist:Hvor mange mål score du i sæsonen?
Toni:Jeg regner med at score 25 stykker da det er mit job at score mål

« Seneste Redigering: 17 Sep 2006, 10:39 af niklasob12345 » Logged

Badefar
Manager

« Svar #5: 17 Sep 2006, 11:54 »

Træningskampe

KBHZ-Fiorentina 1-1
0-1 7 Martin Jørgensen
1-1 37 Robert Junior

Fiorentina-Everton 0-1
0-1 70 James Mcfadden

Usakspor-Fiorentina 0-2
0-1 15 Gianpaulo Pazzini
0-2 47 Luca Toni

Kayserispor-Fiorentina
0-1 7 Luca Toni
1-1 81 Yildiz Tolga

Kocaelispor-Fiorentina 0-0

Luca toni viste sin farlighed i trænings kampe ne lad os håbe at han også gør det i serie A

5 august
Fiorentina fik Giugliano

I lodtrækningen til coppa italia første runde trak Fiorentina Giugliano fra serie C 1."En overkommelig opgave hvor vi skal videre" udtalte Fiorentinas nye træner Gabriel Batistuta

7 august
Giugliano-Fiorentina

Efter 4 minutter vinder Ufalusi en hovedstøds duel efter et målspark bolden lander ved Martin Jørgensen der stikker den i dybden til Pazzini der sparker på stolpen men Toni står der hvor han skal stå og kan let prikke den ind til 0-1.
Efter 8 minutter sender Bojinov Toni afsted efter lidt klumpspil på mdten af banen og Toni runder let målmanden og sparker den ind til 0-2. 5 minutter efter er Pazzini rigtig tæt på med et godt hovedstød. Efter 22 minutter bliver Alterio udvist for at sparke ud efter Ufalusi der for så det umugligt ud for Giugliano. Efter 24 minutter ligger Jimenez en fantastisk lang bold frem til Bojinov der flugter den ind til 0-3. 0-3 ved pausen og kampen er faktisk afgjort. 5 minutter efter pausen kommer der et langt Martin Jørgensen Indlæg til bagerste stolpe Bojinov header den tilbage i feltet til en fri Toni der banker den op i krogen til 0-4. 4 minutter efter ligner det en kæmpe offside da Toni retter et Martin Jørgensen langskud af målmanden halvklarer og Bojinov scorer på riposten 0-5. Og med 10 minutter igen scorer Martin Jørgensen efter klumpspil i feltet efter et Do Prado indlæg 0-6. Og som om det ikke var nok scorede Bojinov med 3 minutter igen til 0-7. Og 2 minutter inde i overtiden scorer Toni på straffespark til slutresultatet 0-8.

Luca Toni var fantastisk med 4 mål og dermed Man of the match

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 17 Sep 2006, 11:55 »

Fed blog ! Har lige købt Pazzini til At. Madrid for en skadede Torres og han klare det fint! 7 mål i 7 kampe. Smiley

Badefar
Manager

« Svar #7: 17 Sep 2006, 12:03 »

Pazzini bliver klasse men Toni er klasse med alle de mål

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8: 17 Sep 2006, 12:34 »

Pazzini er en af de bedste i spillet, synes jeg! Smiley Held og lykke! Prøv at få lidt forskellige billeder, istedet for at bruge det samme..

LosCules
Gæst

« Svar #9: 17 Sep 2006, 17:28 »

Pazzini har da ikke nogle speciele stats i starten af spillet, men ændrer det sig da?

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 17 Sep 2006, 17:45 »

Pazzini har da ikke nogle speciele stats i starten af spillet, men ændrer det sig da?

Pazzini bliver kanon! Lidt længere henne i spillet.

Badefar
Manager

« Svar #11: 17 Sep 2006, 17:50 »

Pazzini er en af de bedste i spillet, synes jeg! Smiley Held og lykke! Prøv at få lidt forskellige billeder, istedet for at bruge det samme..
Hvornår har jeg brugt samme billeder

Badefar
Manager

« Svar #12: 17 Sep 2006, 21:08 »

der er en update på vej der bliver færdig i aften

Badefar
Manager

« Svar #13: 17 Sep 2006, 21:56 »

8 august
Fiorentina trak Pescara
Fiorentina trak i coppa italia 2 runde Pescara fra serie B

10 august
Bati set på Monaco
Den nytilkomne Fiorentina manager Gabriel Batistuta er set på øen Monaco. Om formålet har noget med spiller jagten at gøre vil Fiorentina ikke ud med.

Det var på Monaco Bati blev set

Fiorentina-Pescara
Coppa Italia 2 runde
Efter 13 minutter kommer der et skidt Do Prado indlæg lige på hjørnet af feltet. Bolden ligger perfekt til Martin Jørgensen men Pazzini kommer som et lyn og tordner bolden med et hovedstød lige op i hjørnet til 1-0. 5 minutter før pausen er den gal igen. En lang bold fra Donadel ender hos Toni der sikkert sparker den ind til 2-0. 2 halvleg var bare et stormløb mod Pescaras mål og med 20 minutter ien giver det pote. Do Prado der spiller i Fiores fravær laver et godt indlæg der bliver rettet af så den snyder målmanden og gæt hvem der står. Luca Toni prikker den let ind til 3-0.
Do Prado bidrog med en masse indlæg hvor 2 af dem gav mål.
16 august

18 august
Fiorentina henter angriber

Selvom angrebet ikke er noget problem i Firenze har man alligevel hentet den Uruguayianske angriber Javier Ernesto Chevanton. "Han er en giftig angriber der er god for en masse mål og han kan true angriberne i startopstillingen" udtaler Fiorentina træneren Gabriel Batistuta. Jeg glæder mig til at arbejde under Bati og her vil jeg udvikle mig i min kariere" udtaler den nye Fiorentina angiber Chevanton.
Chevanton kan nu for fremtiden juble for Fiorentina. Handlen skulle have været mellem 60 og 70 millioner værd.

15 august
Fiorentina skal til Arezzo
Coppa Italia 3 runde
Fiorentina har trukket Arezzo i coppa italia 3 runde kampen bliver spillet i Arezzo

20 august
Juventus vandt Super Cuppen
Her til aften slog Juventus Inter i den Italienske Super Cup med 3-1. Efter at Del Piero havde scoret 2 gange og Zlatan 1 fik David Pizzaro først reduceret i overtiden af kampen.

21 august
Arezzo-Fiorentina
1 Halvleg var overraskende meget lige med overskud i chancer til Fiorentina men 0-0 ved pausen. I en ellers kedelig anden halvleg får Pazzini en friløber i overtiden og han.............BRÆ NDER nejjjjjjj kæmpe mulighed og da man har taget Toni ud mangler man en skarp angriber a Chevanton heller ikke kunne blive klar.
I forlænget spilletid skete der ikke noget og så måtte kampen i straffe.Første spark scorer Pazzini sikkert og sparket efter reder Frey. Do Prado sparker lige på og brænder og Arezzo scorer sikkert til 1-1. Bojinov scorer sikkert men Arezzo udligner igen til 2-2. Selvom målmanden er der ude scorer Jimenez alligevel. Denne gang udligner Arezzo ikke for Frey redder den og det var op til Martin Jørgensen at afgøre kampen.Og det gør han.......sikkert og Fiorentina vinder kampen på straffespark

Martin Jørgensen var dagens mand i skysovs da han afgjorde kampen på straffespark

22 august
Fra Arezzo til Juve
Fiorentina trak Juventus i coppa italia 4 runde så der er optræk til en gyser.

28 august
Fiorentina-Sampdoria
Serie A 1 runde
Lange bolde og fejlafleveringer det var en noget nervøs start på kampen og folk fortrød næsten at de var taget ind og se kampen. Det var kun løse chancer og langskud der udgjorde spændingen.10 minutter før pausen var langskudne ved at give pote da Sampdorias Palombo havde et hug på overliggeren og Flachi var tæt på at score på riposten. Folk var gået ud for at købe øl og sodavand da Toni ligepludselig dukker op og gør det til 1-0. I pausen blev en træt Toni så taget ud til fordel for debutanten Chevanton.5 minutter efter pausen har Do Prado et rigtig godt frispark der er tæt på at gå ind. Den boldsikre italiener Stefano Fiore der netop er kommet tilbage fra en skade bliver skiftet ind. Det virkede for der skete lige det der skulle ske ingenting. Og med et kvarter tilbage stikker Chevanton der har fået en god debut en stikning til Pazzini der rinder målmanden og scorer til 2-0. Med 8 minutter igen får Fiorentina frispark på¨kanten af feltet og debutanten Chevanton laver en perle af et frisparksmål og scorer til 3-0. Blot 2 minutter efter er den gal igen. Et frispark bliver spillet kort og Pazzini banker den op i krogen til 4-0. 2 minutter inde i overtiden er det tæt på 5-0 da Fiorentina igen har et frispark på kanten af feltet og Fiore banker den på stolpen og kampen slutter 4-0.
Det var en glad Bati der mødte op til pressemødet efter kampen

Badefar
Manager

« Svar #14: 17 Sep 2006, 21:58 »

er der nogen der læser bloggen for ellers kan jeg bare stoppe

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010