home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Can we reach the light? '4
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Can we reach the light? '4  (Læst 2426 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Can we reach the light? '4
« : 17 Sep 2011, 22:27 »



Kan vi? - Det er et spørgsmål vi stiller os selv hver dag. På træningsbanen. I omklædningsrummet. Selv når vi benytter lokumstønden og bladrer rundt i The Sun. Flere gange hver dag. Det er et mål. Ikke et vi vil opgive. Et vi vil opnå!

Velkommen til min blog om den Engelske klub Leicester, som spiller deres hjemmebanekampe på Walkers Stadium, og der bliver der repræsenteret alle Championship hjemmebanekampe for Leicester City F.C. De har aldrig vundet Premier League eller F.A. Cuppen, og hvilket vil være hovedmålet her i Leicester. Klubben bliver oftest genkendt på deres cirkelformede logo, med en ræv centreret. Og farven blå vil altid huskes i en reel Leicester City fans indre hjerte..

Velkommen til Leicester...
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 20:52 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light?
« Svar #1: 17 Sep 2011, 22:27 »

« Seneste Redigering: 23 Sep 2011, 14:29 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light?
« Svar #2: 18 Sep 2011, 18:17 »


Gennemgang af transfer, træningskampe og daværende form!


Folk i Leicester er glade. De har nemlig nydt godt at den thailandske forman for Asian Football Investments. Det er ikke blot blevet til genkendelige ansigter til pressekonferencer, men endnu bedre, så er der også hentet nogle evnedygtige trænere, som skal løfte holdet ungdom, og hjælpe med at få holdet op i de højder, som forventninger antyder.

Forventningerne er enorme, ligesom transfersummene af de ny indhentede spillere, som de thailandske rigmænd har været med til at betale.. Bredden er blevet forbedret, hyppigt, og der er brugt penge på nye stamspillere, samt unge spillere, som skal danne startopstillingen om nogle år..

Ind:
Leje, Tom Cleverley
Tom Cairney
Vaclav Kadlec
Nico Schulz


Ud:
Absolut ingen!


Træningkampene:

..Gik som de skulle.. Der var planlagt 5 testkampene inden der skulle tages hul på The Champioonship. Leicester havde planlagt kampe imod følgende hold: Inverness CT, Portadown, Hibernian, Aberdeen & Stevenage.

De forløb følgende:
Inverness CT
En god kamp. Alle spillere skulle vise deres værd, og de skulle bevise over for mig, om de havde siddet derhjemme og spist lagkage hele sommeren, eller om den var byttet ud med en tur ned i det lokale fitnesscenter. Sidstnævnte var nok det korrekte svar.
Slutresultatet tydedet 4-1, da fløjten lød for sidste gang, men resultatet løg lidt. Vi kunne have endt med at have scoret et 2-cifret antal mål, med de kæmpemæssige målchancer fik gennem kampen, men det var kun Beckford, Gallagher, Michael Johnson & Matt Oakley som fik sparket den hele vejen forbi målstregen.

Portadown
En gentagelse af sidste kamp. Herimod bare en lidt dårligere modstander, og en lidt mere farlig angriber. Dave Nugent nettede faktisk hele 3 gange, imens to andre spillere måtte kigge tilbage, og grine af at de fik scoret ét mål hver. Slutresultatet endte 6-0, og hold da op hvor moralen styrtede op, i den positive retning. Meeeen, er det altid godt med høj moral?

Hibernian
.. Det viste sig i denne kamp, hvor vi skulle helt til Skotland for at finde Hibernain som til daglig optræder i den bedste skotske række, og faktisk ligger i den gode ende. En kamp jeg forventede ville blive meget lige, men foruden de to chancer vi fik lukket dem frem til, var vi blot mere effektive, da vi fik scoret 4 mål, på 6 målgivende chancer.. Denne gang scorede Nugent kun ét mål, hvorimod nyerhvervede Kadlec, tog sig i takke med sin flotte kontrakt, og nettede for første gang. Sidste afslutning blev afsat af Darius Vassel.

Aberdeen
... Var et andet skotsk hold, som ikke fik en finger til jorden, og tavlen viste det samme. 4-0. Så er vi klar tænkte jeg, og i omklædningsrummet roste jeg på fuld hammer, specielt LLoyd Dyer, som med 3 assist blev kronet med 'Man of the match' prisen.

Stevenage...
... Var det sidste hold som vi skulle møde, inden ligastart. Jeg havde ikke mange forventninger da jeg startede med unge og reserveholdsspiller e.. Den endte 2-0, på nogle vidunderlige kasser.. Og lad os nu bare håbe at se flere af dem..


Nye Leicester City F.C spillere:

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '2
« Svar #3: 21 Sep 2011, 09:41 »



Skadeshelvede i Leicester City F.C.


Skaderne er efterhånden væltet ind i Leicester klubben. Det kan sammenlignes med en bager der sælger tørt og gustent brød. Han har ikke én chance. Men så er det godt at Leicester manageren har forbedret bredden på truppen. Men alligevel er det en ærgerlig tid, med en masser skader til holdets stjerner. Heriblandt kan der nævnes: Jermaine Beckford, Tom Cairney og Dave Nugent

Championship:

Leicester har været helt suveræne i den første periode af NPower Championship. De indtager nemlig førstepladsen, hvilket kvalificerer dem til Premier League i næste sæson. Der er dog stadig kun gået en måned, men bookmakerne ser intet lys for Westham, Blackpool og Birmingham som hver især indtager en 7; en 11. og en 16. plads i ligaen, trods deres indhaven af mesterskabskandidat titlen.

Vi starter fra runde 1: hvor modstanderen hed Brigton. De blev slået på Walkers Stadium med 2-1, på mål af Beckford og St. Ledger.

I 2. runde: stod den på Crystal Palace på udebane. En kamp det var svær at forudsige på trods af deres flotte uafgjorte resultat imod Birmingham weekenden før denne kamp. Der kunne mærkes på spillerne at stemningen var intens, og de havde lidt nervøse nerver inden opgøret. Men det var der slet ikke grund til, for flotte præstationer over alle skanser, gjorde at vi kunne tage hjem med en stolt og rigtig flot resultat som Crystal Palace sent vil glemme. Den endte nemlig hele 0-6. Og målene blev scoret af 6 forskellige spillere, hvilket jeg blot hentyder til at alle simpelthen gjorde deres arbejde. Målscorerne blev altså: Beckford, Mills, Nugent, Kadlec, Cleverly & sidst Vassell.

3. Runde var en svær opgave: selvom mandskabet dukkede op på deres egen hjemmebane, med masser af selvtillid i bagagen. Men måske bar de rundt på for meget selvtillid? - Det var måske opskriften på Leicesters nederlag til Hull, på 3-1. Og Leicester var simpelthen magtløse, da det var Tigerne der styrede hele løjerne. Det enkelte mål blev dog scoret af Tom Cairney.

4. Runde: ville måske gå bedre? - Eller det kunne det jo nærmest kun, for vi tog imod nedrykningstruede Nottingham Forrest, som, lad mig sige det pænt: Gav os kamp til stregen. Det var et meget lige opgør, men en suveræn Vaclac Kadlec afgjorde det hele selv i det 82' minut, hvor han nettede på en god solotur. Kadlec havde også vist sig fra sin bedste side, da han også havde formået at lægge op til et mål, og så var han også med til at åbne målfesten i de første minutter, som endte hele 4-3 til Leicester favør. Målscorerne hedder: Kadlec x2, Mills & Cleverley.

5. og sidste runde inden månedsafslutningen: skulle vise sig at være endnu en succes, da Doncaster blev sendt hjem med hele 4 fantastiske mål. Scoret af én spiller. Nemlig Paul Gallagher som fik sin første kamp fra start, grundet skader til de foretrukkende boksspillere. Målscorer: Gallagher x4.



Carlingcuppen:

Stod på en let modstander, da vi skulle besøge en modstander der til daglig optræder i en række under os. Den bliver sikkert vundet med 4-1, og målscorerne var : Beckford x2 & kanspilleren Dyer.

I lodtrækningen trak vi så Bristol Rovers, og det var en sværere opgave end først ventet. De holde os nemlig fra at score utallige gange, trods chancer, men med et lettet åndedrag kunne Leicester bossen gå til omklædningsrummet efter at Tom Cairney reddede Leicester for deres første fiasko.

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '3
« Svar #4: 21 Sep 2011, 20:48 »


Pressekonference, Walkers Stadium, 1. September, 20:18.
Leicester manageren har frivilligt indkaldt til pressekonference, for at dele sine tanker med omverdenen.

Journalist fra avisen, The Sun:
Din tid i Leicester har været forrygende. Hvilke spillere vil du gerne takke?
Som du nævner, så har min tid i Leicester været helt forrygende, og jeg vil først gerne lige have lov til at takke alle personalemedlemmer, for deres hårde arbejde her i klubben, og de har virkelig givet en hånd, når det kommer til succesen i klubben. Derudover har jeg en stor ros at uddele til hele min familie og omgangskreds, da de har bakket mig op i alt hvad jeg har foretaget mig.

Jeg tror at du misforstod mit spørgsmål. Hvilke SPILLERE har ydet noget ekstra, og virkelig bidraget til succesen?
Som du nok allerede har bemærket så er jeg lidt sløv i betrækket idag (Grum latter). Altså jeg mener at alle spillere har gjort hvad de kunne, for at hjælpe mig, med at tilpasse mig i klubben, men ren sportsligt så ser jeg Matt Mills som den spiller jeg har nydt bedst af. Det er ikke hans flotte offensive aktioner der er flest af, men han har dælme hjulper Kasper (Schmeichel), med de få mål vi har lukket ind. Derudover vil jeg gerne bifalde den nuværende skadesplagede Tom Cairney, som jeg selv har hentet til klubben. Han skal nok blive en fantastisk playmaker om noget års erfaring.

Hvad er din målsætning både for Ligatuneringen men også Carling cuppen?
Hvis vi starter med Championship, så er vores helt klare forventninger 'oprykning' til Premier League. Så er det sådan set ligemeget om vi rykker direkte op, eller om vi skal ud i nogle play-off kampe, men lad os da håbe på det førstnævnte. I Carlingcuppen  er det jo altid sjovt at nå til den såkaldte finale, men vi er tilfreds med at ryge ud til en overmagt i de tidligere runder.

Dit svar tyder på at de ikke satser så meget på Carling cuppen som først udtalt. Hvordan kan det være?
Altså nogle gange kan man være lidt skeptisk, og måske udtale sig for hurtigt, og urealistisk. Og efter nærmere eftertanke mener jeg alligevel ikke at vi er stærke nok til at gå hele vejen, og derfor har jeg bedt mine spillere om at rette deres hovedfokus på Championship turneringen, hvor det er oprykning der er førsteprioritet.

Tak for din tid, og det var dejligt med et personligt interview.
Selv tak, svarer Leicester bossen, mens han med et smørret grin, får drukket resten af bundsavlet fra sin sponserbetalte Aquador flakse.




« Seneste Redigering: 23 Sep 2011, 14:28 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '4
« Svar #5: 21 Sep 2011, 21:37 »

Ser godt ud Enzo. Leicester er altid et spændende hold, dog syntes jeg at du i din seneste update skulle have byttet om på farverne, så spørgsmålene er skrevet med den blå og svarene med hvid, det andet gør ondt i øjnene.
Smiley
Logged

FCK

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '4
« Svar #6: 21 Sep 2011, 21:52 »

Dejligt med min første læser Wink
Kan prøve at bytte om imorgen?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '4
« Svar #7: 23 Sep 2011, 11:43 »

Der kan muligvis forventes en update iaften Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Can we reach the light? '4
« Svar #8: 29 Sep 2011, 06:46 »

Fin blog du har sat i gang, Enzo! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010