home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |18| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: |18| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)  (Læst 13339 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |7| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #15: 21 Sep 2011, 13:54 »

Surt med fyringen, men følger da stadig, da Atletic er mindst lige så spændende Wink
Keep going.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #16: 21 Sep 2011, 14:27 »

Surt med fyringen, men følger da stadig, da Atletic er mindst lige så spændende Wink
Keep going.
Ja, jeg havde ikke lige håbet på en så hurtig fyring, men er glad for, at du stadig følger Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #17: 21 Sep 2011, 14:29 »

Det var godt nok en hurtig fyring Smiley
Ja det var en meget hurtig fyring, var også selv overrasket.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #18: 21 Sep 2011, 14:43 »



Athletic Bilbao


Historie
Klubben fra Baskserlandet blev grundlagt i 1898. Siden da er det blevet til 8 La Liga titler og 23 Copa del Rey, hvilket kun er overgået af Barcelona. I 1977 blev klubben nr. 2, i det der i idag kaldes Europa League. Kamprekordholderen er José Angel Iríbar med 466 kampe, mens Telmo Zarra har scoringsrekorden med 251 mål. Af store spillere gennem tiden kan nævnes Julen Guerrero, Dani, Joseba Etxeberria og Fernando Llorente der spiller i klubben den dag i dag. Klubben har hjemmebane på San Mames, der har plads til 40.000 tilskuere. Deres største rivaler er Real Sociedad og Osasuna.

Fremtiden
Klubben er lige nu placeret ppå ligaens 14. plads, men den placering kan sagtens forbedres. Klubben er i besiddelse af talenter som Iker Muniain, Jonás Ramalho, Jon Aurtentxe og Iñigo Ruiz de Galarreta. De nuværende stjerner er Frernando Llorente, Javi Martinez og Gorka Iraizoz. Klubben har en udemærket økonomi, og Claudio Ranieri har fået stillet 53 mio. til rådighed for transfers. I Copa del Rey er klubben i 5. runde, hvor Les Leones møder Sporting Gijon. Alt i alt lover fremtiden godt.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #19: 21 Sep 2011, 14:57 »



Athletic Bilbao


Ny klub, ny start
Tre dage efter ansættelsen skulle Athletic i kamp med At. Madrid. Vi fik en fantastisk start på kampen, og var foran med 3:0 efter 17. minutter. Efter 49. minutter stod der 5:0, mens der til slut stod 5:1. Mikel Susaeta scorede en gang, Fernando Amorebieta to gange, Llorente en gang og Muniain en gang. Virkelig en fantastisk start. En uge efter triumfen skulle vi møde Valencia. Det blev en noget sværere kamp, hvor vi dog endte med at vinde 2:1 på mål af Llorente og Javi Martinez. Efter de to sejre skulle vi tre kampe i træk møde Sporting. Første kamp var i Copa del Rey, hvor vi skuffende tabte med 3:5. 11 dage efter mødte vi dem så igen i La Liga. Denne gang gik det meget bedre, og vi endte med, at vinde kampen 4:1 på mål af Llorente, Susaeta, Muniain og Gabilondo. 3 dage efter var det så tid til den sidste af de tre kampe mod Sporting Gijon. Her lavede vi et fantastisk comeback, og vandt kampen med 4:0 og 7:5 samlet.

La Liga

***

Athletic vs At. Madrid 5:1
Athletic vs Valencia 2:1
Athletic vs Sporting 3:5
Athletic vs Sporting 4:1
Athletic vs Sporting 4:0
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |9| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #20: 21 Sep 2011, 15:05 »

Følger helt klart med Athletic!

Dejlig simpel blog Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #21: 21 Sep 2011, 15:06 »

Følger helt klart med Athletic!

Dejlig simpel blog Wink
Det er jeg glad for, at høre hoegh Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |9| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #22: 21 Sep 2011, 15:09 »

Kanon start for Bilbao, ser virkelig stærkt ud !
Gider du komme med et SS af taktik-billedet? Altså med trup/opstilling
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #23: 21 Sep 2011, 15:29 »

Kanon start for Bilbao, ser virkelig stærkt ud !
Gider du komme med et SS af taktik-billedet? Altså med trup/opstilling
Det er lidt svært, for jeg er længere fremme i spillet, og hvis jeg tager et ss derfra afslører jeg mine nyindkøb Skuffet
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #24: 22 Sep 2011, 15:59 »



Athletic Bilbao


Nede på jorden igen
Efter den fantastiske start, skulle vi møde Granada. Kampen blev en stor skuffelse, og vi endte med, at tabe kampen med cifrene 1:3. I den efterfølgende kamp skulle vi så møde Getafe i Copa del Rey. Skader til både Llorente, Muniain og Amorebieta gjorde det dog svært, og vi endte med, at tabe 1:2 på en sent mål fra Güiza. 4 dage efter skulle vi så møde Mallorca. Her var vores tre skadede spillere tilbage, og netop Amorebieta gjorde forskellen, og scorede vores mål i 1:1 kampen. Efterfølgende var det så tid til returkampen mod Getafe i Copa del Rey. Vi formåede desværre kun, at spille 1:1 også var denne sæsons pokaleventyr ovre. 4 dage efter fik vi dog chancen for at tage revanche. Vi fik dog ikke ligefrem revanche, og endte med, at tabe kampen med cifrene 2:3 i en kamp hvor Llorente scorede begge vores mål. En uge efter skulle vi så møde oprykkerne fra Rayo. Her fik vi rettet lidt op så resultaterne, sejrede sikkert med 3:1.

La Liga

***

Athletic vs Granada 1:3
Athletic vs Getafe 1:2
Athletic vs Mallroca 1:1
Athletic vs Getafe 1:1
Athletic vs Getafe 2:3
Athletic vs Rayo 3:1
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #25: 24 Sep 2011, 17:17 »



Athletic Bilbao


De to store
I 22. spillerunde skulle vi hjemme på San Mames møde oprykkerne fra Betis. Vi spillede en flot kamp, og selvom vi fik De Marcos udvist i det 27. minut, endte vi med, at vinde en sikker 3:0 sejr. Efter landsholdspausen skulle vi en tur til Camp Nou, hvor ligaens førsteplads Barcelona har hjemme. Vi fik ikke mange chancer i kampen, og blev banket 0:4 efter et fantastisk hattrick af Messi. 6 dage senere skulle vi så på en noget nemmere opgave. Ude mod Malaga spillede vi 1:1 i en meget lige kamp. I 17. spillerunde skulle vi møde ligaens 17. plads fra Levante. Llorente scorede i det 22. minut, og det resulterede i et Levante-pres. Det gav til gengæld kontrachancer i den anden ende, hvilket først Llorente og siden hen Javi Martinez udnyttede. 3 dage efter skulle vi så møde kongeklubben Real Madrid. Her fik vi - ligesom mod Barcelona - ikke mange chancer, og måtte lide et 0:3 nederlag. I kampen løb Susaeta desværre ind i en skade, der vil holde ham ude i 6-7 uger. I 27. spillerunde skulle vi møde Osasuna hjemme. Det blev en god kamp for vores vedkommende. Vi sejrede nemlig 3:0.

"Vidste du at - Da Athletic Bilbao vandt Copa del Rey i 1902, var det under navnet Vizcaya Bilbao. Vizcaya er en provins i Baskerlandet der har Bilbao som hovedstad."
***

Athletic vs Betis 3:0
Athletic vs Barcelona 0:4
Athletic vs Malaga 1:1
Athletic vs Levante 3:0
Athletic vs Real Madrid 0:3
Athletic vs Osasuna 3:0
« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 17:24 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #26: 24 Sep 2011, 17:20 »

Jeg beklager manglende ss af stillingen, hvilket ligeledes vil mangle i næste update. Jeg var så dum, at glemme at tage ss'et.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: |10| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #27: 24 Sep 2011, 17:20 »

Fin simpel blog om et meget spændene hold jeg følger Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #28: 24 Sep 2011, 17:21 »

Fin simpel blog om et meget spændene hold jeg følger Smiley
Mange tak for rosen, og dejligt med en læser Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |11| - Velkommen til Baskerlandet (Tidl. Numero uno in Italia)
« Svar #29: 26 Sep 2011, 17:04 »

Du for også lige en kommentar, og et par rosende ord herfra.

For det første synes jeg det er fedt du holder gejsten oppe, efter din fyring i det italienske. Og hvilket herlig klub du endte i, jeg glæder mig til at hører mere fra din side. Og jeg følger helt klar med.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010