home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  omskole en spiller til en helt uvant position?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: omskole en spiller til en helt uvant position?  (Læst 2686 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
omskole en spiller til en helt uvant position?
« : 06 Sep 2011, 21:03 »

Hey!

Ved ikke om det er det rigtige forum, men mit spørgsmål lyder som overskriften antyder det; Hvor lang tid tager det foreksempel, at omskole en venstremidt til centralmidt, hvis pladsen for ham er helt uvant?  Grin
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #1: 06 Sep 2011, 21:11 »

Kommer an på hans adræthed og om han spiller positionen i det daglige og ikke bare træner den.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #2: 06 Sep 2011, 21:15 »

Kommer an på hans adræthed og om han spiller positionen i det daglige og ikke bare træner den.

Han har 11 i adræthed, og spiller positionen som indskifter.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #3: 06 Sep 2011, 21:20 »

Flyttet til korrekt forum.

Det har også noget med hans skjulte stat "alsidighed" at gøre. Jo højere den er, jo hurtigere går det, men du kan selvfølgelig ikke se den, i det den er skjult. Jo flere positioner han spiller i forvejen, jo højere er den stat sandsynligvis. Men hvis han kun bliver skiftet ind en gang i mellem, så vil mit bud være mellem 1 og 2 år. Muligvis har det også noget at gøre med hans alder, men det er jeg på ingen måde sikker på, men blot en formodning fra min side.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #4: 06 Sep 2011, 22:01 »

Tog mig fra Jul 2017 til Sommeren 2019 at omskole den (da jeg begyndte) 31 årige angriber Giovanni Moreno til Defensiv midt, det var planen at gøre ham til den defensiv playmaker, men et bud på hans værdi (8 mil) fik mig til at sælge, da han dengang havde 3 år tilbage af en smådyr kontrakt for en indskifter (ændrede aldrig mit system til at bruge en ankermand og en defensiv playmaker, da jeg fik serveret en OMC i stedet for).. skal dog siges at han spillede små 40 kampe over de 1½ år, på positionen..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #5: 08 Sep 2011, 22:16 »

Det er nu knap en sæson siden, og han er gået fra uvant til meget dygtigt, så det er jo bare perfekt! Opstemt
Logged

Andreas87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: omskole en spiller til en helt uvant position?
« Svar #6: 19 Sep 2011, 19:08 »

Nu I taler om det her emne, vil jeg gerne høre om der er nogen, der har erfaret et voldsomt statdyk ved omskoling? Jeg har selv prøvet det ved Daniel Wass, da jeg omskolede ham til angriber, fordi han var hurtig, men efter få kampe som top, var hans hurtighed faldet fra 16 til 14.. ret urealistisk, synes jeg..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010