home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vendt om
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vendt om  (Læst 16338 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller

Vendt om
« : 16 Sep 2006, 12:20 »

Flyet var forsinket. Alligevel kunne jeg med ro i sindet stige ud af det engelsk-styrede fly, der skaffede mig sikkert ind i den Catalanske hovedstad. Jeg vidste, at efter denne korte forsinkelse, var der ikke råd til mange flere forsinkelser og forhindringer, hvis jeg, til det første møde, skulle komme for sent.
Efter godt 80 kilometers køretur befandt jeg mig dog foran anlægget, velvidende at jeg nu skulle ind og tale min sag – vel at mærke på spansk.
Josep María Andreu tog pænt imod mig, og komplimenterede faktisk, at jeg slap igennem lufthavnens kaos, og nåede herhen til tiden.

Jeg blev ført hen til et mødelokale, der ved første indtryk, mest af alt mindede om en et kosteskab, fra en mafiafilm, hvor en gut har været lukket inde i for lang tid. Der var, med andre ord, meget lunket og lurvet, lettere støvet, og det lignede ikke lige just, hvad jeg havde forventet af en bestyrelsesformands kontor. Mr. Andreu så straks mit flakkende blik, der hvilede på det noget rodede lokale, og fortalte, at dette lokale kun blev brugt midlertidigt, idet hans eget, var under renovering.

Nok om ham og hans kontor, for da vi endelig fik sat os ned og diskuterede kontrakten, som jeg første gang modtog i mit hjem i Danmark, var der ikke noget støvet. Alt så ud til at være i orden, og han virkede meget glad for at have en potentiel manager i mig. Det virkede alt sammen perfekt, og en 1-årig kontrakt var også, hvad jeg ønskede mig. Andreu og jeg sluttede af, og jeg blev ført en anden vej ud, nok nærmere en omvej, så jeg kunne se lidt af anlægget, der dog ikke var specielt fremvisningsbekvemm eligt, da der var byggesnavs en del steder. Jeg så dog op på væggene med en masse billeder, og gættede mig frem til, at det var fra klubbens triumf fra sidste sæson, hvor de rykkede op. Der var altså masser at leve op til, hvilket jeg frydede mig over i mit stille sind, da jeg drog tilbage til min nye lejlighed, godt 30 km væk fra anlægget.

Gimnàstic har fundet klubbens nye træner
30/6 2005
Oprykkerne fra Tarragona har endelig fundet deres nye træner, der skal føre klubben ind i den svære sæson som oprykkere i La Liga. Det blev danskeren, Nikolaj Albrectsen, der udelukkende kommer med erfaring fra hjemlandet, som fik posten i den lille klub, der går en svær sæson i møde.
I en pressemeddelelse fra Gimnàstic blev det meddelt, at Albrectsen er ansat på en 1-årig kontrakt, og at ledelsen i provinsbyen er utroligt tilfredse med ansættelsen af ham, da han bl.a. allerede mestrer det spanske sprog.

Argentiner til oprykkere?
2/7 2005
Der er stor spekulation om Lionel Scalonis fremtid, og det siges nu, at de spanske oprykkere, Gimnàstic, forsøger at lokke argentineren til klubben.

Lionel er 27 år gammel og der tidligere har spillet i Deportivo, er en opbejlet herre, da sydamerikanske aviser gætter på, at han ender i River Plate, men også PSG og andre argentinske klubber forsøger at få argentinerens underskrift.
Gimnàstic skulle angiveligt have flere jern i ilden, hvis denne handel ikke skulle gå igennem, og oprykkerne bliver linket sammen med Diego Tristan samt Denílson, men om disse 2 stjerner ønsker at skifte til lilleputklubben er uvist, da bl.a. storklubben Lazio har erklæret sin interesse i disse stjerner.

5 dage er gået, 5 gode dage - uden tvivl. Spillerne virker positive, og glæder sig generelt til den kommende udfordring, og er ret sikre på, at de nok skal få succes. Et par spillere skiller sig allerede ud som en form for Alpha Hanner, og den klart største stjerne er uden tvivl Portillo. Specielt ham har jeg høje forventninger til, og fra første møde, var der ganske god kemi mellem os, og jeg tror, han skal gå forrest for vores hold.
Der er dog mange ubesvarede spørgsmål i min trup, og jeg skal bruge de næste par uger til at lære truppen bedre at kende, hvilket indebærer noget, som jeg altid har gjort i mine klubber: Personlige samtaler med samtlige spillere.
Jeg ser frem til det.

Rooland
Manager

Sv: Vendt om
« Svar #1: 16 Sep 2006, 12:23 »

Flot skrevet.
En blog jeg helt sikkert vil følge med i!

Møller
Gæst

« Svar #2: 16 Sep 2006, 12:41 »

God blog, KUTGW !

Vil klart læse med !

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 16 Sep 2006, 12:48 »

Det her bliver super Hafiz!

Du har indtil videre fortalt i et rigtig flot sprog og på din helt egen måde beskrevet mange ting, så jeg kan se dem for mig og dermed gjort din blog meget spændende.

Samtidig ligger din blog op til masser af udfordringer dig - her tænker jeg på dit klubvalg - og det synes jeg er superfedt.

« Seneste Redigering: 16 Sep 2006, 12:49 af Bademesteren » Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 16 Sep 2006, 13:00 »

Det her skal nok blive en kanon blog Hafiz! Glæder mig til en update mere ! Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Chelidze90
Gæst

« Svar #5: 16 Sep 2006, 13:07 »

Spændende hold, så får vi at se om du kan holde det trejde katalanske hold oppe. God og spændende måde det er skrevet på  Thumbs Up

Held og lykke med Nastic  Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #6: 16 Sep 2006, 21:50 »

Spændende indkøb.
Kommer der flere indkøb.

Rooland
Manager

« Svar #7: 17 Sep 2006, 15:06 »

Gode indkøb  Thumbs Up.

cube
Manager

« Svar #8: 17 Sep 2006, 15:27 »

Michael Jakobsen er altid en god mand at ha' =)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

duno
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 17 Sep 2006, 15:56 »

Ser spændende ud.. Mon ikke du kan opnå en midterplacering Smiley?

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 17 Sep 2006, 19:58 »

Glimragende Hafiz. Genial kombitation af nyhederne fra den neutrales side, og så managerens egne tanker, og som vanligt skriver du smukt. Flot. Held og lykke med spillet.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11: 17 Sep 2006, 20:13 »

Hehe, kan også godt lide at sige glimragende crazy

Tor1991
Gæst

« Svar #12: 17 Sep 2006, 20:46 »

hvorfor hedder den "vendt om", ellers god start

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 18 Sep 2006, 14:22 »

Jeg vil først sige tak for roserne so far, nu må denne blog-sektion jo udnyttes bedst muligt!

Mht. navnet, så er der en dybere mening med det, men dem af jer, der hører lidt L.O.C, kender nok ordkombinationen. Det hele kommer jeg til.
Ville det være bedre, hvis der stod Nàstic foran(altså i navnet), eller hvorledes er ønskerne?

Næh, jeg er sådan set ligeglad med titlen Peace

Guldbrand
Gæst

« Svar #14: 18 Sep 2006, 14:35 »

Ville måske bare være bedre hvis du skrev hvilken klub du er i titlen.. så folk ved hvad der er de skal til at læse om  Smiley   

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010