home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  1 Bruger, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  FM går i stå
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM går i stå  (Læst 3796 gange)
Chamberlain15
Manager

FM går i stå
« : 26 Aug 2011, 20:35 »

Som overskriften siger, så går mit FM i stå hvergang jeg prøver at starte det.

Det vælger at køre ved den skærm hvor der står loader, på flere forskellige sprog, i meget lang tid. Har prøvet at lade den står i en time, men så fryser det bare i stedet for. Skærmen jeg snakker om er den sidste, inden man kommer ind i spillet.

Nogen der har prøvet det samme, eller kender løsningen på problemet?

På forhånd tak Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: FM går i stå
« Svar #1: 26 Aug 2011, 21:17 »

Spiller du gennem Steam? I så fald, kan du prøve at validere filerne, eller hvad det end hedder. Er ikke i nærheden af en computer lige pt., så jeg kan ikke undersøge det selv. Du finder det ved at højreklikke på spillet inde i Steam, vælge properties (eller egenskaber på dansk?), og så den menu længst til højre. Local Files el. lignende. Derinde er det vistnok den næstnederste mulighed.

Ved ikke, om det fikser dit problem, men det virker vist på det meste.

Chamberlain15
Manager

« Svar #2: 26 Aug 2011, 21:40 »

Spiller du gennem Steam? I så fald, kan du prøve at validere filerne, eller hvad det end hedder. Er ikke i nærheden af en computer lige pt., så jeg kan ikke undersøge det selv. Du finder det ved at højreklikke på spillet inde i Steam, vælge properties (eller egenskaber på dansk?), og så den menu længst til højre. Local Files el. lignende. Derinde er det vistnok den næstnederste mulighed.

Ved ikke, om det fikser dit problem, men det virker vist på det meste.

Dette virkede desværre ikke Skuffet

Andre bud? Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 26 Aug 2011, 22:14 »

Måske du skal ind i dit anti-virus program, fjerne tilladelsen til FM, og så tillade det igen. Derudover kan det være, du skal køre programmet som administrator, hvis du bruger Vista. Ellers har jeg ikke andre bud. Skuffet

Held og lykke anyway.

Chamberlain15
Manager

« Svar #4: 26 Aug 2011, 22:28 »

Du skal have tusind tak for hjælpen, men desværre virker det ikke Skuffet

Andre bud?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5: 26 Aug 2011, 22:42 »

Jeg havde samme problem da jeg kørte Windows Smiley Og jeg vil selvfølgelig ikke sige skift til Mac Smiley (selvom du ville blivere gladere for det i længden - høhø).

Men jeg fandt ud af, at hvis man klikke et par gange med musen, når der stod Loader på alle disse sprog, så hoppede den videre til startskærmen. Gjorde jeg ikke dette, ville spille crashe og melde fejl.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6: 26 Aug 2011, 23:01 »

Jeg havde samme problem da jeg kørte Windows Smiley Og jeg vil selvfølgelig ikke sige skift til Mac Smiley (selvom du ville blivere gladere for det i længden - høhø).

Men jeg fandt ud af, at hvis man klikke et par gange med musen, når der stod Loader på alle disse sprog, så hoppede den videre til startskærmen. Gjorde jeg ikke dette, ville spille crashe og melde fejl.

Dette virkede desværre heller ikke. Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7: 26 Aug 2011, 23:07 »

Mener jeg havde samme problem engang, og det kom egentlig af at jeg lavede alt muligt andet ved computeren mens den loadede (Alt + TAB). Hvis jeg bare log skærmen være på spillet mens den loadede og havde rigeligt med tålmodighed kom den på et tidspunkt. Tålmodighed er en dyd (;

Vuelve la ilusión

Chamberlain15
Manager

« Svar #8: 26 Aug 2011, 23:15 »

Mener jeg havde samme problem engang, og det kom egentlig af at jeg lavede alt muligt andet ved computeren mens den loadede (Alt + TAB). Hvis jeg bare log skærmen være på spillet mens den loadede og havde rigeligt med tålmodighed kom den på et tidspunkt. Tålmodighed er en dyd (;

Jamen det har jeg også prøvet, men efter en halv time frøs det bare. Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9: 26 Aug 2011, 23:20 »

Det er lang tid siden for mig, men så vidt jeg husker så ventede jeg bare selvom den går i stå. Så kom den vist på et tidspunkt Smiley

Vuelve la ilusión

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #10: 26 Aug 2011, 23:22 »

Re-install?

phing
Ynglingespiller

« Svar #11: 27 Aug 2011, 09:35 »

Jeg har oplevet at mit FM frøs, og jeg tror, det var pga. grafik (facepacks, skins, etc. installeret af mig). Jeg har ikke gennemskuet, hvorfor det lige skulle kunne gøre det, men FM har ikke frosset siden jeg fjernede det.

Liverpool FC - FC Roskilde

ronnie_1989
Juniorspiller
**

« Svar #12: 27 Aug 2011, 10:48 »

Jeg spørg måske dumt ? Men er det under de små "film" inden startsiden med nyt spil og indlæs gemt spil ?

Chamberlain15
Manager

« Svar #13: 27 Aug 2011, 13:55 »

Jeg spørg måske dumt ? Men er det under de små "film" inden startsiden med nyt spil og indlæs gemt spil ?
Ja Smiley

Jeg har oplevet at mit FM frøs, og jeg tror, det var pga. grafik (facepacks, skins, etc. installeret af mig). Jeg har ikke gennemskuet, hvorfor det lige skulle kunne gøre det, men FM har ikke frosset siden jeg fjernede det.

Jeg har lige slettet alt mit grafik, men uden held... Skuffet

Andre bud? Skuffet

Søgaard
Gæst

« Svar #14: 27 Aug 2011, 14:01 »

Det lyder hvert fald til et eller andet er gået helt galt.

Jeg ville prøve at afinstallere spillet og slette mapperne i Programmer og i Dokumenter, således at du starter helt fra 0, når du installerer spillet igen.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010