home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:30:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  2 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Europa rundt
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13 skalaen?
13
- 19 (46,3%)
11
- 10 (24,4%)
10
- 6 (14,6%)
9
- 0 (0%)
8
- 1 (2,4%)
7
- 0 (0%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 5 (12,2%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26 Udprint
Forfatter Emne: Europa rundt  (Læst 62226 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Europa rundt
« Svar #330: 08 Okt 2006, 10:30 »

Så vidt jeg ved er det FM 07 skinnet Wink
ok

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #331: 08 Okt 2006, 11:21 »

Godt gået Cube!
Ham holmes er da ret sej, og i den alder er det da meget nice.

cube
Manager

« Svar #332: 08 Okt 2006, 13:01 »

Hold da .... hvor er han god. Spiller han normalt i Middelsprugh??

Han er regen.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #333: 08 Okt 2006, 13:12 »

Det er rigtig godt klaret at få vendt skuden på et hold, der virkelig havde røveni vandskorpen  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #334: 08 Okt 2006, 13:26 »

Det er rigtig godt klaret at få vendt skuden på et hold, der virkelig havde røveni vandskorpen  Thumbs Up

Jeg takker Opstemt Ligger lige udenfor top 10, men går efter europæisk fodbold.

cube
Manager

« Svar #335: 08 Okt 2006, 13:40 »

Nu gjaldt det videre kvalifikation i FA Cuppen, hvor vi mødte Aston Villa. Vi var plaget af skader og det sås fra start, da Michael Dawson scorede for Villa. Vi fik dog udlignet og kunne gå til pause med 1-1. Villa var bedst i 2. halvleg og da Knight i det 86. minut lavede en fejlaflevering var Baros ikke sen til at udnytte den - vi tabte 1-2 og var ude af FA Cuppen.

I den følgende kamp havde jeg virkelig håbet på en sejr, da vi mødte Fulham, men det så ikke godt ud, da de var foran med 2-0 ved pausen på 2 scoringer af Thomas Buffel. I 2. halvleg spillede vi klart bedre og på mirakuløs vis kunne Mark Noble og Michael Holmes sikre os 2-2.

Efter 3 sejre i de sidste 4 ligakampe vandt jeg søreme prisen som Månedens manager for januar. Jeg er meget stolt over at have overgået trænere som Arséne Wenger og Steve Bruce.

...Og så mødte vi Chelsea. Jeg følte selv jeg havde sat mine spillere godt op til kampen, men de mange skader kunne uden tvivl blive et problem.
Vi startede helt fantastisk. Danny Graham fik en friløber og han passerede sikkert Petr Cech i målet til 1-0 føring. 10 minutter senere kom vi dog ned på jorden, da Hatem Ben Arfa løftede bolden over Maarten Dingenen i vores mål, 1-1. Vi leverede en god indsats i 1. halvleg og kunne gå til pause med 1-1.
10 minutter inde i 2. halvleg bragte Chelsea sig i front ved Scott Sinclair og så var det slut.

Nederlaget betyder at vi stadig ligger og flyder rundt omkring nr. 10 og 13 i tabellen. De næste to kampe står mod Wigan i Premier League og Liverpool i Carling Cup finalen! Der er 11 dage til Wigan kampen.
Og så skal det i øvrigt siges at jeg både er blevet sat i forbindelse med netop Liverpool og Betis, men jeg har afvist ethvert rygte.

cube
Manager

« Svar #336: 08 Okt 2006, 15:28 »

Så skulle Wigan altså bare slås og det blev de. Holmes bragte os i front og 0-1 var også stillingen ved pausen.
Vi fortsatte dominansen i 2. halvleg, hvor Noble snart kunne gøre det til 0-2 på Holmes' oplæg. Wigan havde et par gode forsøg i slutminutterne, men kom aldrig i nærheden af points. Man of the match: Daniele Bonera. Sejren sendte os op på 10. pladsen i rækken.

Så blev det tid til min vigtigste kamp som Boro træner. Carling Cup finalen mod Liverpool. Den eneste vi manglede i startopstillingen var Stewart Downing.
Efter blot 2 minutter fik Graham en stor chance, men bolden gik lige forbi. 8 minutter senere skete det eneste, der ikke måtte ske. Bonera blev vist ud og begik straffe. Et straffe som Cissé brændte! Cissé gjorde det dog godt igen, da han 6 minutter senere scorede til 1-0. Efter 28 minutter var Cissé igen på spil til 2-0, og da han scorede hat trick inden pausen så det komplet håbløst ud. I 1. halvlegs overtid scorede han så sit 4. mål og ydmygelsen var total.
Jeg opmuntrede mine spillere, men Cissé fortsatte bare sin sejrsmarch og scorede igen, inden han blev skiftet ud.
Det blev ikke scoret mere i kampen - hvilken ydmygelse. Jeg var vred - meget vred og mest vred var jeg på Daniele Bonera, hvis udvisning i det 11. minut havde afgjort kampen.

En sejr mod Bolton kunne genvinde moralen i truppen, men efter 1. halvleg var vi bagud med 0-1 til ligaens nr. 4. Vi var uden tvivl det bedst hold i 2. halvleg, men Bolton formåede at holde os og vi tabte skuffende kampen. Vi beholdt dog 10. pladsen i Premier League.

Marts måneds første kamp stod mod Manchester City og endelig - endelig var Stewart Downing igen med i truppen. Efter ½ times spil var Holmes på pletten med et fladt skud og en scoring og senere udnyttede Chris Dixon et straffespark, hvorfor vi kunne gå til pause med en opløftende 0-2 føring. Jeg var tilfreds. I slutminutterne fik vi igen straffe og igen udnyttede Dixon sikkert. En god 0-3 sejr.
Uheldigvis blev Holmes skadet og er nu ude i 2 uger.

Med 9 kampe igen har vi 4 points op til den eftertragtede 7. plads. Foran os ligger Newcastle, Leicester og Everton.

Nu skulle vi møde Manchester Utd, der lige havde slået Feyenoord i Champions League, så det så ikke for let ud. Vi kom da også skidt fra start, da Fiori let gjorde det til 0-1, men efter 13 minutter fyrede Mark Noble kanonen af og så stod der 1-1. United var dog bedst i 1. halvleg og kunne inden pausen gøre det til 1-2 ved Jonathan de Guzman.
Vi var betydeligt bedre i 2. halvleg, men som så ofte før formåede vi ikke at score.

Vi var ikke inde i den heldigste periode, men humøret var alligevel højt i truppen og alle var opsatte på at hente den 7. plads, der ville kvalificere os til Europa.

Det krævede en sejr mod Leicester, der netop havde spillet 2-2 mod Manchester City.
Desværre kom vi bagud, men Noble fik udlignet efter en halv times spil.
Leicester styrede 2. halvleg fuldstændig, men Dominic O'Brien fik, til min store glæde, alligevel gjort det til 1-2 i slutminutterne og vi sikrede os en ufatteligt ufortjent, men vigtig sejr.

Sejren sender os tættere på, men vi skal stadig være heldige for at opnå 7. pladsen, da der kan være hele 7 points op:

Og så skal det i øvrigt nævnes at de helt store klubber jagter mig netop nu. Valencia, Barcelona, Juventus og Deportivo har jeg alle været sat i forbindelse med, men igen har jeg takket pænt nej, hvilket har skabt stor glæde hos vores supportere og bestyrelse.

« Seneste Redigering: 08 Okt 2006, 15:39 af cube » Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #337: 08 Okt 2006, 18:14 »

Niice blog, har lige læst den igennem Opstemt . kan godt lide det med kun spillere fra storbritanien d: . kutgw Smiley

cube
Manager

« Svar #338: 08 Okt 2006, 18:22 »

END OF SEASON! Så er det slut for denne sæson og desværre nåede vi ikke at hente den så eftertragtede 7. plads, men det skulle vise sig ikke at betyde noget overhovedet, for England toppede nemlig UEFA Sporting Play tabellen og fik dermed en ekstra plads i UEFA Cuppen - det betyder at vi er med og af en eller anden grund skal vi ikke engang igennem Intertoto Cup (det må have noget at gøre med at Liverpool er indehavere samt andre ting, der spiller ind).
Vi hentede 4 sejre i de sidste 7 ligakampe, hvilket jeg egentlig er ganske godt tilfreds med, da vi kun tabte 1 kamp - altså 4 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Den ene tabte kamp var mod Crystal Palace.

Jeg tror dog på større succes i næste sæson, da vi i de sidste 4 kampe virkelig viste nogle lovende takter. Først slog vi Aston Villa med hele 6-1 og så gik det ud over Norwich som vi bankede med 0-3. I den næste kamp spillede vi 0-0 mod Southampton, inden vi i det sidste opgør vandt med imponerende 5-1 over Everton og dermed fik en optimal afslutning på sæsonen.

Jeg har været fint tilfreds med at være i Middlesbrough i denne sæson og at løfte holdet fra 20. pladsen til 8. pladsen anser jeg da selv for at være ganske godt. Bestyrelsen og fansene har også udtrykt deres tilfredshed med, hvad jeg har opnået med et hold, der var i krise. Vel var der problemer i klubben, men

Michael Mancienne har været et
    sikkert kort i forsvaret, hvor hans
    boldsikkerhed er kommet til sin ret.
spillermaterialet har jeg været rigtig godt tilfreds med. Vi har en masse unge talenter, der bare venter på at blive stjerner så jeg har meget at glæde mig over, inden jeg går ind til den nye sæson.

Hvad jeg også har kunnet glæde mig over er Michael Holmes, der scorede 23 ligamål og også leverede en del assists. Den mand har verden for sine fødder og hans udvikling fortsætter bare. Forhåbentlig kan vi levere nogle gode resultater og derved holde på den indflydelsesrige angriber.
Michael Holmes blev i øvrigt kåret til Sæsonens bedste spiller af de andre spillere i Premier League. Den største hædder man kan opnå her i England.

En spiller jeg også vil fremhæve er Mark Noble, der med mere end 10 scoringer gjorde det godt som den kreative del på midtbanen. Ham og Tom Soares leverede lige det, der skulle til. Disse to gutter forventer jeg bliver en fast kerne af mit Middlesbrough.
I forsvaret var Michael Mancienne og Daniele Bonera ganske stabile, mens det kneb lidt mere på back-positionerne.

De følgende engelske hold har kvalificeret sig til næste sæsons europæiske turneringer:

UEFA Champions League: Manchester Utd, Chelsea, Tottenham og Arsenal (indehavere)
UEFA Cup: Bolton, Middlesbrough, Everton, Southampton (pga. fair-play) og Liverpool (indehavere)
UEFA Intertoto Cup: Newcastle og Leicester

Altså hele 11 hold har England med i de europæiske turneringer. Over halvdelen af Premier League - det er stort.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2006, 18:25 af cube » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #339: 08 Okt 2006, 18:54 »

Det er et meget flot resultat at gå fra nedrykningstruet til europæisk deltagelse i en af de mest stærke ligaer i verden. Jeg tager sgu' hatten af for dig.  Smiley

cube
Manager

« Svar #340: 08 Okt 2006, 19:01 »

Det er et meget flot resultat at gå fra nedrykningstruet til europæisk deltagelse i en af de mest stærke ligaer i verden. Jeg tager sgu' hatten af for dig.  Smiley

Og jeg takker =)

cube
Manager

« Svar #341: 08 Okt 2006, 20:26 »

Der kommer snart en update med handler. Glæd jeg Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #342: 08 Okt 2006, 20:30 »

Cube tror du den kommer her i aften?

Hala Madrid!

Tor1991
Gæst

« Svar #343: 08 Okt 2006, 20:39 »

glæder mig til en ny update crazy crazy

FCK88
Manager

« Svar #344: 08 Okt 2006, 20:44 »

Hatten af for min gode ven, Kasper Pyndt.. Opstemt Det er fandeme flot at hive holdet helt op som nr. 8 efter den værste position man kan have i PL(20) når man er 'Boro.. stort skulderklap til Kapper Opstemt KUTGW

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010