home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 06:56:21 rodeoneerer Klubsøgnin... SERAPH: In the Darknes...
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Europa rundt
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13 skalaen?
13
- 19 (46,3%)
11
- 10 (24,4%)
10
- 6 (14,6%)
9
- 0 (0%)
8
- 1 (2,4%)
7
- 0 (0%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 5 (12,2%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Europa rundt  (Læst 62363 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Fra Shakhtar til Porto
« Svar #195: 25 Sep 2006, 17:50 »

Hehe, og så tillykke med titlerne KUTGW

Guldbrand
Gæst

« Svar #196: 25 Sep 2006, 17:50 »

Super med de gode resultater du har fået dig  Thumbs Up

Er det muligt at få SS af din taktik, samt hold indstillingerne ?

cube
Manager

« Svar #197: 25 Sep 2006, 18:32 »

Super med de gode resultater du har fået dig  Thumbs Up

Er det muligt at få SS af din taktik, samt hold indstillingerne ?

Hvis du kigger tidligere i bloggen vil du finde taktik og holdinstillinger, da jeg stadig var i Shakhtar. Bruger de samme i Porto Smiley
Kan henvise til side 1 og side 3.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2006, 18:34 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst

« Svar #198: 25 Sep 2006, 18:52 »

Hvis du kigger tidligere i bloggen vil du finde taktik og holdinstillinger, da jeg stadig var i Shakhtar. Bruger de samme i Porto Smiley
Kan henvise til side 1 og side 3.

Takker   Thumbs Up   

og til sidst har jeg et lille juleønske ( der er jo under 3 måneder til  crazy )  men håber at dit næste stop bliver i det tyske og Dortmund  Hævet Øjenbryn

cube
Manager

« Svar #199: 25 Sep 2006, 19:24 »

Takker   Thumbs Up   

og til sidst har jeg et lille juleønske ( der er jo under 3 måneder til  crazy )  men håber at dit næste stop bliver i det tyske og Dortmund  Hævet Øjenbryn

Det er for tidligt at tale om klubskifte nu Wink men vi får se. Tror dog ikke du skal regne med det.

SirToby
Manager

« Svar #200: 25 Sep 2006, 20:08 »

Det var da utroligt surt i pokalturneringen, men tillykke med de andre titler.

FCK88
Manager

« Svar #201: 25 Sep 2006, 20:34 »

Ja ja Cube kører videre hvor han slap.. har selv gang i Shakhtar på 3.år/sæson.. og det kører derud af i de hjemlige turneringer (Vyscha Liha og den ukrainske pokalturnering)... så jeg fører Cubes ånd videre.. Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Bim99
Gæst

« Svar #202: 25 Sep 2006, 20:40 »

gOD bLOG SYNDES JEG FADME OG OGSÅ ET GODT HOLD

MadsWiinther
Gæst

« Svar #203: 25 Sep 2006, 20:53 »

God blog og held og lykke fremover..  Wink

cube
Manager

« Svar #204: 25 Sep 2006, 21:33 »

Velkommen til en ny sæson i selskab med FC Porto.
1. juli og transfervinduet åbnede. Jeg anså det ikke som væsentligt at hente en masse erstatninger, men et par handler gjorde jeg mig dog:

Edinho

Henrique Nunes er en yderst talentfuld portugisisk keeper, han er 20 år gammel og nu Porto spiller og vores nye mand på målmandsposten, da jeg anså Hélton for at være over the hill med sine 31 år. Henrique blev hentet i Atletico Madrid for, i mine øjne, sølle 50 mio kr.

Også forsvaret er blevet forstærket, da Ricardo Costa ikke har mange år endnu. Den nye mand er Edinho, 23 år og hentet i brasilianske Internacional. Edinhos største force er hans tætte markeringer og aggressive forsvarsstil. "Kulturen er ikke meget anderledes her i Portugal. Jeg skal nok falde til," sagde Edinho.

Der er blevet spillet fire venskabskampe og resultaterne har alle være fine - lutter sejre og masser af mål. Resultaterne ser således ud:

Dordrecht - Porto 1-6
Fortuna Sittard - Porto 1-4
Willem II - Porto 1-4
Sparta - Porto 1-3

Alle spillerne har fået en del spilletid og vi skulle være nogenlunde klar til sæsonstarten. Desværre har Hélder Postiga været lidt skuffende i træningen de sidste par dage. Forhåbentlig får det ingen betydning for hans samarbejde med Karim Benzema. De to har været nøglefigurer i vores succes sidste år. Benzema med sin accelleration og Postiga med sit fantastiske skud.

Forventningerne er åbenlyst meget høje. Fansene har lagt et enormt pres på det sidste, hvorfor pressen har lavet en række interviews. Spillere, bestyrelse og fans er blevet spurgt, hvad de forventer sig af den kommende sæson. Det er der blevet følgende udmeldinger ud af:

Jórge Nuno, Porto fan: "Alle forventer at Porto vinder mesterskabet og det gør jeg også! Vi viste at vi er Portugals største hold i sidste sæson og vi er ikke blevet svækket siden. I Champions League når vi også rigtig langt.

Pinto da Costa, bestyrelsesformand: "Kasper Pyndt har gjort det godt, men vi må ikke lade træerne vokse op i himlen. Vi tror og håber på at genvinde mesterskabet, men der venter et hårdt program med Champions League og vi vil være rimelig tolerante."

Anderson, Porto spiller: "Vi vinder mesterskabet og jeg er sikker på at vi kan nå rigtig langt i Champions League. Hvis vi rammer dagen kan vi gå hele vejen ligesom Porto gjorde det under José Mourinho i sin tid."

Hélder Postiga, Porto spiller: "Jeg kan ikke se nogen grund til at vi ikke skulle gentage sidste års succes. Jo måske de mange kampe vi skal igennem, men vi har en bred trup, og jeg mener vi kan magte det. Jeg glæder mig meget til at spille for Porto igen i denne sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #205: 25 Sep 2006, 21:33 »

Du er for sej Cube!

Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #206: 25 Sep 2006, 21:51 »

Oh my, Hawk1nZ skrive i en blog, det er et sjældent syn! Shockeret Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #207: 25 Sep 2006, 21:52 »

Hovsa, ville lige bede om SS af begge dine nyindkøb Smiley

cube
Manager

« Svar #208: 26 Sep 2006, 00:10 »

Kampskema

1 FC Porto - Benfica: Supertaca de Portugal
                                  2 FC Porto - Vitoria Guimarães: Liga betandwin.com
                                  3 Chelsea - FC Porto: UEFA Super Cup
                                  4 Boavista - FC Porto: Liga betandwin.com

Vi kunne se frem til nogle udfordrende kampe fra sæsonens start. Benfica, Chelsea og Boavista var bestemt ikke at kimse af. Jeg forventede en hård kamp mod Benfica, en meget svær kamp mod Chelsea og en intens kamp mod Boavista. Ingen tvivl om at Chelsea kampen var en drømmekamp og alle spillerne glædede sig til at spille, hvilket sås til træning, hvor kampen om pladserne i startopstillingen var hård op til sæsonstarten. Alle ville gøre et indtryk.

1
Vi lagde således ud med kamp mod Benfica i den portugisiske super cup. Der gik ikke længe før Benfica scorede, men målet blev annulleret for offside. I det 36. minut scorede Benficas Anderson og vi måtte gå til pausen, værende bagud med 0-1. Vi var uden tvivl de bedste i 2. halvleg, men formåede ikke at score og vi har stadig vores første sejr over Benfica til gode.

2
Med det skuffende nederlag var jeg ikke alt for sikker inden kampen mod Vit. Guimarães. Vi styrede dog kampen totalt og det var fuldt fortjent, da Postiga efter en halv times spil bragte os i front. 2. halvleg var knap startet, da vi lavede et kæmpe forsvarskiks og der blev udlignet skuffende. 10 minutter senere kom vi bagud. Yderligere 10 minutter blev spillet og så fik vi minsandten straffespark og det var ligadebutanten Edinho, der sikkert kunne score.
I det 86. minut kom forløsningen, da Biseswar kunne hamre en ripost i nettet. Fuldt fortjent og 3-2 føring. Denne

Didier Drogba og Chelsea kæmp-
    ede forgæves i UEFA Super Cup
    finalen som FC Porto vandt med
    2-3.
stilling holdt og vi fik en vigtig sejr at starte ligaen på.

3
Så blev det tid til en vaskeægte storkamp. Kampen mod Chelsea FC. Efter 25 minutters spil skete det utroligt. Postiga kom fri og sendte os i front. Der skete ikke meget mere i første halvleg og vi kunne gå til pause med imponerende 0-1. Efter 70 minutter var vi først utrolig tæt på og derefter kunne en helt fri Hélder Postiga gøre det til 0-2 - helt utroligt. Lampard reducerede dog minuttet efter. Der blev scoret 2 mål yderligere i en kamp vi meget overraskende vandt med 2-3. Sikken triumf.

4
Vi stillede i næsten stærkeste opstilling mod Boavista, men det var alligevel dem, der kom foran. Kort efter fik vi til alt held udlignet ved Ibson, inden Benzema bragte os i front efter 36 minutters spil. Kort inden pausen gjorde Hélder Postiga det til 1-3. Efter pausen kom Ricardo Costa og Hélder Barbosa på banen, men de gjorde ikke den store forskel og vi vandt kampen med 1-3.

F.C.K.
Gæst

« Svar #209: 26 Sep 2006, 07:53 »

Nice Results Smiley

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010