home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Stjerner som spæd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Stjerner som spæd  (Læst 8429 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Stjerner som spæd
« : 15 Aug 2011, 15:09 »

Som lovet i min fantastisk lange og velbesøgte blog om Premier Manager 3, er jeg rykket en smule frem i tiden - Til et tidspunkt hvor det at være manager for et hold, ikke udelukkende er tilfældigheder og nederlag. Jeg overvejede egentlig at starte med CM1, men det var så nedern at se screenshot af, at jeg rykkede tiden hele 5 år frem. Til CM2



Det skal siges at jeg er faldet tilbage i en gammel vane, som jeg også gjorde i mit PM3 spil. Jeg starter med det hold som jeg startede med dengang. Og selvom det med tiden blev Crewe Alexandra, har svagheden taget over, og jeg har erstattet George Graham som manager for Arsenal.

Historien
Ikke at jeg gider at fortælle historien om Arsenal Football Club, for den gider ingen at høre, i stedet vil jeg bruge sektionen til lige at minde om det hold der dengang, i 1997, stod på Arsenals holdkort. Det er nemlig her at revolutionen fra den gode gamle garde med Seaman, Dixon, Winterburn, Adams, Bould og Keown begyndte at falme lidt. I hvert fald i CM sammenhæng. Min mission er derfor at udskifte den gamle garde - Og gøre det nye Arsenal endnu stærkere! Velkommen til Arsenal anno 1997.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #1: 15 Aug 2011, 15:27 »

Som nævnt var det de gamle garder der stod i spidsen for Arsenal. Men derudover var der nogle stjerner som mange sent vil glemme. På holdet finder jeg ikke bare en 19 årig Vieira, men også Marc Overmars, Dennis Bergkamp, Emmanuel Petit, Ian Wright og Nicolas Anelka. Det er denne stamme som Arsenal nu skal bygges op omkring. Min første tid er gået med at sætte en masse spillere til salg, men jeg kunne stadig kun komme af med nogle få for penge. Men her er jeres overblik:

Transfers Ud >>>
Michael Hughes, £1.9mio > Southampton
Matthew Upson, £1mio > Leicester
Aaron Hughes, free > Fri Transfer
Jamie Day, free > Fri Transfer
Dafydd Owen, free > Fri Transfer
Timmy Griggs, free > Fri Transfer
I alt: £2.9mio


Transfer Ind <<<
Marcio Santos, £1.5mio < Sao Paulo
Dida, £425k < Minor Team
Luis Miguel Cavaco, £1mio < Stockport
Mark Warren, £875k < Leyton Orient
Jose Santa, £210k < Atletico National
Gashkin, £525k < Spartak Moscow
I alt: £4.535mio

Mit hold til den nye sæson er derfor som I kan se her. Jeg ville mægtig gerne have sikret mig en central midtbanespiller da Vernazza og Vieira trods alt stadig er unge, men da jeg ikke har kunne sælge, og man kun må have de antal spillere der kan være på et screenshot, har jeg ikke kunne hente flere. Mit transferbudget er stadig på £17.25mio, så der er lidt at rutte med. I næste update vil jeg kigge på sæsonstarten.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 16:46 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #2: 15 Aug 2011, 15:56 »

Super spændende initiativ med disse blogge om gamle managerspil! Selv kender jeg intet til CM2, da jeg først startede på managerspillene i 2003, så det bliver da sjovt at følge.

Der er helt sikkert masser af potentiale i Gunner-drengene med navne som Bergkamp, Vieira og co., så mon ikke det skulle være muligt med succes Smiley

Btw. så virker dit "her"-link ikke Tunge
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #3: 15 Aug 2011, 15:58 »

Sæt .jpg bagved, så virker det Tunge
Logged



Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #4: 15 Aug 2011, 16:06 »

Tak Wink

Men det var nu ikke så meget for at se billedet (eller det var det også), men lige så meget bare til information for hawk Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #5: 15 Aug 2011, 18:50 »

Super spændende initiativ med disse blogge om gamle managerspil! Selv kender jeg intet til CM2, da jeg først startede på managerspillene i 2003, så det bliver da sjovt at følge.

Der er helt sikkert masser af potentiale i Gunner-drengene med navne som Bergkamp, Vieira og co., så mon ikke det skulle være muligt med succes Smiley

Btw. så virker dit "her"-link ikke Tunge

Nej, der er nok ikke så mange fra FmF der har spillet CM2 - Men det er nu sjovt at se de gamle spillere være unge. Lampard er 18-19 vist, Owen er 17, men alligevel er de umulige at hente fordi klubberne allerede ved hvor gode de er. Henry er også 17-18 og heldigvis ikke så meget værd, men Lille vil så ikke sælge ham. Pires er derimod allerede ganske ønsket, og nægtede at forhandle med mig som eneste klub, så han røg til Juventus. Men det er fedt at se stjernerne som spæd og samtidig de gamle stjerner fra 90'erne. Jean-Pierre Papin er f.eks. stadig angriber for Frankrig Opstemt

Har rettet linket, tak for rettelsen Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #6: 15 Aug 2011, 19:21 »

Everton - Arsenal 2-5
Wright 8
Overmars 15
Bergkamp 60, 85
Platt 79
Arsenal - Derby 0-0
Arsenal - Chelsea 2-0
Wright 11
Vernazza 36
Leeds - Arsenal 0-2
Bergkamp 7, 67
Arsenal - Aston Villa 2-0
Wright 6
Bergkamp 18
Bolton - Arsenal 2-1
Wright 23


August var en rigtig god måned. Vi pressede i stort set alle kampene, og fik nogle hurtige mål der lukkede kampene. Kampen mod Derby var så undtagelsen, da den faktisk var meget lige. Vi har dog også måtte rotere en hel del på holdet, da vi har været skæmmet af skader. Jeg tror ikke at vi har spillet to kampe i træk med samme forsvar, og midtbanen har også været svær at sammensætte, da jeg virkelig mangler nogle solide MC til at styre den. Heldigvis har Wright og Bergkamp som forventet lynet, så derfor har vi været omkring 1.-2. pladsen indtil nederlaget mod Bolton. Den var dog også ganske fortjent - Vi fik aldrig spillet op og køre, og Bolton kreerede 16 skud mod vores 11, så på trods af at deres målmand Branagan blev MOM, var sejren fuldt fortjent. Nu er der international pause, hvorunder vi ligger på en 3. plads, og på trods af skader hos både Santa, Warren, Adams (tre af de foretrukne startere i 4-back kæden) samt Platt skulle det gerne vendes!

Og så har vi, på trods af at der på kalenderen står 10. september 1997, solgt Barrett til Portsmouth for £800k. Nu har jeg da fysisk plads på mit hold til at købe en central midtbanespiller... Og Vialli har ligeledes forladt sin klub, dog på lidt mindre frivilligt basis - han er nemlig blevet fyret som træner for Chelsea efter mindre end en måned. Og vi snakker FØR Abramovic!

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #7: 15 Aug 2011, 19:26 »

Ej nej nej... hvor det dog vækker minder! fantastisk at se dine screen shots..! Minder mig om en tid hvor alt bare var en smule mindre kompliceret Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #8: 15 Aug 2011, 19:31 »

Meeeen det seneste screenshot er da vist et levn fra det tidligere spil Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #9: 15 Aug 2011, 19:34 »

Meeeen det seneste screenshot er da vist et levn fra det tidligere spil Tunge

Øh nej? Prøv at trykke f5 engang..

Ej nej nej... hvor det dog vækker minder! fantastisk at se dine screen shots..! Minder mig om en tid hvor alt bare var en smule mindre kompliceret Smiley

Tak Smiley Ja, det er pænt meget simpelt. Der er ikke nogen træning og taktikken består af at bestemme hvor spillerne står på banen og smide nogle pile på, og så beslutte sig for om man skal spille 'long', 'direct' eller 'short passing' Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #10: 15 Aug 2011, 20:02 »

Interessant... Den blev ved med at vise en stilling fra Conference League i Premier Manager de første 4 gange jeg forsøgte Tunge
Logged



Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #11: 15 Aug 2011, 21:37 »

Fed blog ! Og hvor gad jeg virkelig godt prøve at spille dette spil! Eller måske bare fra starten af 00'erne Smiley.
Logged

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #12: 16 Aug 2011, 11:43 »

Fed blog ! Og hvor gad jeg virkelig godt prøve at spille dette spil! Eller måske bare fra starten af 00'erne Smiley.

Hehe tak. Så vidt jeg har forstået, så er CM2 abandomware, så du kan hente det ganske lovligt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #13: 16 Aug 2011, 12:11 »

Er det noget som du har et link til ? Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stjerner som spæd
« Svar #14: 16 Aug 2011, 17:33 »

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010