home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Gravesen stopper for Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Gravesen stopper for Danmark  (Læst 4390 gange)
United-styrer
Gæst

Gravesen stopper for Danmark
« : 15 Sep 2006, 09:39 »

Graver stopper på landsholdet

Så er det slut med Thomas Gravesen efter seks år som fast mand på den danske midtbane. Det er uden tvivl en af de største profiler på landsholdet, hvis ikke den største, vi mister her, og det bliver utvivlsomt et stort tab.

Dog har vi heldigvis spillere, der kan tage over, i og med at dette giver plads til den velspillende Würtz i startopstillingen, så umiddelbart føler jeg ikke, det vil gøre vores hold specielt dårligere.

Hvad mener I om Gravers farvel?

Bademesteren
Manager

Sv: Gravesen stopper for Danmark
« Svar #1: 15 Sep 2006, 09:50 »

Graver stopper på landsholdet

Så er det slut med Thomas Gravesen efter seks år som fast mand på den danske midtbane. Det er uden tvivl en af de største profiler på landsholdet, hvis ikke den største, vi mister her, og det bliver utvivlsomt et stort tab.

Dog har vi heldigvis spillere, der kan tage over, i og med at dette giver plads til den velspillende Würtz i startopstillingen, så umiddelbart føler jeg ikke, det vil gøre vores hold specielt dårligere.

Hvad mener I om Gravers farvel?

Ham kommer vi til at savne!

Gosser
Manager

« Svar #2: 15 Sep 2006, 09:58 »

Skal du ikke i skole Jesper? Rullende Øjne

Men TT: Ret så nederen at han stopper, stort stort tab!

tyfon
Ynglingespiller

« Svar #3: 15 Sep 2006, 10:02 »

Det var dog den værste nyhed man kunne starte weekenden med!!! KOM TILBAGE GRAVER!!! Han bliver godt nok svære og undvære... Mon ikke svenskerne sidder og gnider sig hænderne nu.

b_nielsen
Gæst

« Svar #4: 15 Sep 2006, 10:03 »

Jaa hva sker der lige for ham... stor tab til landsholdet. Ubeslutsom

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #5: 15 Sep 2006, 10:06 »

måske syns han han bliver for gammel til at være både celtic-chef og landsholds-chef når han er 33 til næste slutrunde, men det er jo bare noget pjat. Selvom han måske ikke vil have form til at spille som han gør idag er hans erfaring stadig uvurderlig at have i truppen til en slutrunde. surt show og nok en af de sidste jeg ville se forsvinde da jeg ser Poulsen og Würtz som meget den samme type og ingen af dem som den regulære spilfordeler graver var...

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 15 Sep 2006, 11:26 »

Endeligt

BOYKOT EA GAMES!

arsenalistic
Manager

« Svar #7: 15 Sep 2006, 11:30 »

Det var dog den værste nyhed man kunne starte weekenden med!!! KOM TILBAGE GRAVER!!! Han bliver godt nok svære og undvære... Mon ikke svenskerne sidder og gnider sig hænderne nu.

Udfra erfaring gætter jeg på at i hvert fald et par stykker af dem gnider sig i skridtet og resten er ude at drikke sig i hegnet, i hvert fald hvis vi snakker landsholdsspillere Wink

Go you Gunners!

Gosser
Manager

« Svar #8: 15 Sep 2006, 12:10 »

Endeligt

Shockeret

Det kan du da ikke mene!

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 15 Sep 2006, 12:12 »

Dette var dog den mest chokerende nyhed på landsholdet efter Brian Laudrup trak sin kryster hale i mellem benene og stoppede i både fck og for DK.

Så lad ham smutte, hvis han ikke vil repræsentere sit land så har han heller ikke fortjent det.  Heldigvis har vi da en dygtig afløser i würtz og til dels kahlenberg,

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 15 Sep 2006, 12:42 »

Jeg mener heller ikke at det er så slemt.. Gravesen har vist i et års tid at han ikke længere har formatet til landsholdet, som han ellers styrede for 2-3 år siden. Vel havde han et par gode kampe sidst, men lad os da få kørt de nye ind, så de er klar til EM. Ind med Kahlenberg og Würtz, og tak for denne gang Graver. Så er savnet heller ikke større...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #11: 15 Sep 2006, 12:44 »

Dette var dog den mest chokerende nyhed på landsholdet efter Brian Laudrup trak sin kryster hale i mellem benene og stoppede i både fck og for DK.

Så lad ham smutte, hvis han ikke vil repræsentere sit land så har han heller ikke fortjent det.  Heldigvis har vi da en dygtig afløser i würtz og til dels kahlenberg,

...ellers må vi jo bare vente på lille-laudrup Peace

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Zone 43
Manager

« Svar #12: 15 Sep 2006, 12:51 »

Ærgeligt tab, nu hvor EM-kval lige er begyndt..

Men mon ikke han vil vende tilbage, hvis der skulle komme et problem på midtbanen? f.eks. hvis Poulsen og Würtz evt. en tredje ikke er klar til en kamp?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 15 Sep 2006, 13:03 »

Nej syntes heller ikke tabet er så stort igen. Men hold da kæft et åndsvagt tidspunkt at stoppe på?Huh Hvorfor ikke vente til slutrunden er færdig spillet? så mange kampe drejer det sig jo heller ikke om.

Ps kan han ikke spørge helveg om han ikke osse vil stoppe crazy

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #14: 15 Sep 2006, 13:11 »

altså jeg kan ikke se bort fra at tabet må være stort da der ikke er nogen i kulissen til direkte at spille gravers MC... både Würtz og Poulsen er jo DM og Kahlenberg er udpræget offensiv... hvem mener I er klar siden graver så nemt kan undværes?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010