home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Crasher i 3D window-mode men ikke fullscreen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Crasher i 3D window-mode men ikke fullscreen  (Læst 1454 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Crasher i 3D window-mode men ikke fullscreen
« : 11 Aug 2011, 21:04 »

Så har jeg endelig fået en computer igen, og det første som blev gjort var selvfølgelig at installere yndlingsspillet FM11. Glæden var stor, og jeg så frem til at spille det mesterlige spil igen, men glæden varede ikke lang tid. For hver gang jeg skal spille en kamp kan jeg godt spille de første minutter, men så snart, at den skal vise noget i 3D, så crasher den - spillet fryser, og så får jeg meddelelsen spillet football manager 11.0.3.fxxxxxx er stoppet med at fungere, windows søger efter en løsning på problemet og en besked nede i højre hjørne om, at skærmdriveren er et eller andet.

Første gang, at det skete, frøs hele computeren, og der kom sort skærm i nogle sekunder. Derefter gik der et par minutter, hvorefter min computer så gik i blå skærm og kom med det der, at computeren blev lukket ned efter et eller andet bæ.

Jeg kørte med alle 3D-indstillingerne slået til og grafikken på høj, men satte det derefter ned på lav og slog alt fra - og så virkede det. Så prøvede jeg at slå alle indstillingerne til igen og køre den på vælg selv; Crash. Så slog jeg alle indstillingerne til og grafikken på lav; Det virkede! Men så da jeg skulle spille den næste kamp, crashede det igen - også selvom, at jeg slog alt fra.

Mine skærmdrivere skulle være up-to-date, jeg har Directx 11 installeret samt nyeste Java.

Jeg spiller videre på et spil, som jeg har spillet på en elendig stationær med et engelsk blue square bet south division - kun med de engelske ligaer. Jeg har hentet logo-megapack fra FM-base samt en masse skins og er i gang med at hente facepacks. Jeg har slettet alt fra C:Programmer/Steam/SteamApps/Common/Football Manager 2011/db/1100/all og erstattet i stedet puttet filerne fra sidens "Liga og Turnerings real name fix".

Hvis der er andre informationer, som I gerne vil have, så I kan hjælpe mig bedst muligt, så skal I bare spørge løs!

Mine systemspecifikation er er; i5-480M processor, GT540 grafikkort og 4GB ram, hvilket burde kunne køre FM til noget nær perfektion (ifølge FM 5 stjerner).

Jeg vil nu prøve at installere Black Ops for at se, om computeren kan køre det.

Al hjælp modtages med kyshånd!
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 23:11 af vmanstar » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crasher i 3D-mode
« Svar #1: 11 Aug 2011, 21:50 »

Jeg kan køre Black Ops på højeste indstillingerne uden betydningsfuld lag
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crasher i 3D-mode
« Svar #2: 11 Aug 2011, 21:59 »

Nu reinstallerer jeg hele lortet. Nøj, hvor jeg håber, at det virker!
Logged

julle15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Crasher i 3D-mode
« Svar #3: 11 Aug 2011, 23:12 »

Læs denne tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31028.0   mange har problemet.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crasher i 3D window-mode men ikke fullscreen
« Svar #4: 11 Aug 2011, 23:13 »

Af en eller anden grund, har jeg nu fundet ud af, at jeg sagtens kan spille på de højeste indstillinger uden nogen form for lag, hvis jeg bare spiller FM i fullscreen, men hvis jeg spiller window-mode, så crasher det, selvom grafikken er på lav og alle indstillinger slået fra.

Kan nogen forklare dette?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crasher i 3D window-mode men ikke fullscreen
« Svar #5: 11 Aug 2011, 23:16 »

Ah, det havde jeg ikke set.

Det er alligevel utroligt, og Nvidia må snart få fixet det!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010