home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FC Snagov
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FC Snagov  (Læst 8036 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #15: 08 Aug 2011, 23:10 »


December 2010




Via en sejr på 4-0 over CF Braila, slutter vi kalenderåret af med maner, og overvintrer dermed på en ganske pæn 6. plads, bag 5 hold som har skilt sig en smule ud fra resten. Vi har nu vundet 3 ud af de sidste 4 kampe, så afslutningen på første halvdel af sæsonen kan jeg godt være tilfreds med.

Til gengæld har vi fået endnu en langtidsskade, idet målmand Ciprian Manea har brækket en finger, og er ude de næste par måneder. Jeg håber han bliver klar igen til sæsonopstarten i marts.

Rent økonomisk går det som det plejer - sæsonen har indtil videre budt på et underskud på £63.375, hvilket resulterer i at der nu er et minus på £128.452 på bankbogen. Jeg opererer lige nu med en samlet løn på £546 mere om ugen end budgetteret, og da vores tilskuergennemsnit ligger på sølle 212 stykker, er det mere end svært at få skrabet penge sammen.10 spillere i førsteholdstruppen har kontraktudløb efter denne sæson, men de 8 af dem er lånte spillere, som jeg ikke betaler løn til alligevel. Jeg skal vist være heldig med at få solgt et par stykker til sommer, hvis jeg skal få lidt bugt med underskuddet.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #16: 08 Aug 2011, 23:49 »


Januar 2011




Endnu en måned med kun en enkelt kamp, og endnu engang bliver det til en sejr på 4-0 - denne gang over den suveræne bundprop i den anden 2. division, FC Silvania. Bemærkelsesværdigt er det, at vi kun havde de 4 skud på mål som vi scorede på, så det ville da være rart hvis vi kunne overføre den effektivitet til ligakampene også.

Jeg har lige nu 8 lånte spillere i truppen, men der er da altid plads til flere? Mit hold er ganske udmærket, men skulle der opstå et par skader eller karantæner på udsatte pladser, bliver det hurtigt nogle knap så gode spillere der skal på banen. Jeg er altid på udkig efter nyt blod, og jeg skal da ikke udelukke at der kommer endnu en låneaftale eller to i hus her i foråret.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 19:59 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #17: 09 Aug 2011, 22:17 »


Februar 2011




Ikke ligefrem en opløftende måned, selvom den ellers startede nogenlunde. Vi var store underdogs i kampen mod Vasas, så selvom vi smed en føring på 2-0 væk, er 2-2 faktisk et udmærket resultat alligevel. Kampen mod Petrotub var jævnt kedelig, og så er vi uheldige med at tabe til Callatis til sidst.

Vi er endnu engang ramt af en irriterende skade, for højrefløjen Constantin Vasile har fået en ankelskade og er ude de næste 4 uger. Han når dermed ikke at blive klar før sæsonen starter igen.

Jeg har forsøgt at hente endnu et par spillere på lån, men af uransagelige årsager valgte de begge en laverestående klub at spille for. En enkelt valgte at tage til Gloria Busau, som ligger ubehjælpeligt sidst i samme division som mig, mens en anden nu tørner ud for CS Mioveni, som ligger nr. 6 i den anden 2. divisionsgruppe.

Derudover ligger det fast, at vi til sommer siger farvel til Christian Cristea, hvis kontrakt udløber efter sæsonen. Han vil ikke forlænge (nok fordi jeg har forsøgt at sælge ham mange gange, da hans løn er i den høje halvdel i truppen), og har derfor indgået en aftale med Petrotub, som spillere i de lavere rækker.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 23:22 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #18: 10 Aug 2011, 00:16 »


Marts 2011




Forfærdelig måned. Hjemmekampen mod Dunarea er jævnbyrdig, så 1-1 kan jeg vel ikke beklage mig over. Det kan jeg derimod over næste kamp. Vi er klart bedre end Viitorul Constanta, men formår alligevel at tabe 1-4, delvist fordi dommeren vælger at forære dem hele 3 straffespark.

Astra Giurgiu slog vi 3-0 hjemme, og bør være et hold vi kan vinde over, men de spiller bedre end os på dagen, og scorer på begge deres forsøg indenfor målrammen. Hjemme mod topholdet CS Otopeni er vi ikke levnet mange chancer, men vi spiller en rigtig flot kamp, udspiller modstanderne og fører 2-0 ved halvleg. Som så ofte før er det desværre ikke nok, og typisk for denne udgave af FM falder begge modstandernes mål på hovedstød efter hjørnespark. Bittert.



Logged



Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #19: 10 Aug 2011, 18:51 »

Utrolig spændende blog, og jeg må indrømme at jeg endnu en gang er blevet inspireret af dig! Jeg har valgt at bruge dit lodtrækningsystem, hvor jeg så endte i Etar 1924 fra Bulgarien. Det er endda også lige før jeg selv overvejer at starte en blog!

KIU! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #20: 10 Aug 2011, 21:30 »

Utrolig spændende blog, og jeg må indrømme at jeg endnu en gang er blevet inspireret af dig! Jeg har valgt at bruge dit lodtrækningsystem, hvor jeg så endte i Etar 1924 fra Bulgarien. Det er endda også lige før jeg selv overvejer at starte en blog!

KIU! Smiley

Dejligt at høre petur Smiley Lad os da bare få en blog fra dig også!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #21: 10 Aug 2011, 21:37 »

Vi er klart bedre end Viitorul Constanta, men formår alligevel at tabe 1-4, delvist fordi dommeren vælger at forære dem hele 3 straffespark.

Måske du skulle have sat deres aggression ned til easy da de begik det 2. straffespark? Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #22: 10 Aug 2011, 21:55 »

Måske du skulle have sat deres aggression ned til easy da de begik det 2. straffespark? Opstemt

Det var dommerens skyld det hele!!!1
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #23: 11 Aug 2011, 01:15 »


April 2011




Efter at have sluttet efterårssæsonen af med 3 sejre i de sidste 4 kampe, er vi i forårssæsonen helt ovre i den anden grøft, og har lagt ud med hele 7 kampe uden sejr - ny klubrekord. I hjemmekampen mod Ceahlaul kommer vi som så ofte før foran, endda allerede efter 50 sekunder, men derefter bliver vi nærmest spillet ud af banen. Vi tillader os endda at brænde et straffespark kort inde i 2. halvleg ved stillingen 1-3, så vi er helt selv ude om dette nederlag.

1-1 på udebane mod Sageata er egentlig et udmærket resultat, og var også helt fortjent. Til gengæld spiller vi en skidt kamp mod Juventus Buc., og taber 0-1 i en tæt kamp. Ude mod den suveræne bundprop Gloria Buzau forventer jeg 3 point, og får det da heldigvis også, selvom vi for en gangs skyld kommer bagud 1-0. Desværre er vi tilbage til de elendige resultater allerede i næste kamp mod endnu et bundhold, ACS Berceni. Vi er foran 1-0 ved halvleg, men de udligner efter en times spil, og sikrer sig sejren 5 minutter før tid. Dermed fuldendes endnu en miserabel måned for FC Snagov.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #24: 11 Aug 2011, 02:32 »


Maj 2011




Maj havde potentialet til at blive en rigtig god måned, men som sædvanlig blev det ødelagt af et par fuldstændig åndssvage resultater. Vi lægger ud på hjemmebane mod topholdet Botosani, og vi kommer endnu engang foran 1-0 før halvleg. Vi spiller faktisk langt bedre end dem, og har 18 skud mod udeholdets 5. Heldet følger dog ikke de små hold, og efter en udligning kort inde i 2. halvleg må vi nøjes med 1-1.

Til gengæld får vi en god sejr ude mod Farul i næste kamp, hvor Christian Cristeas mål efter 8 minutter bliver den eneste scoring i en jævnbyrdig kamp. 4 point i 2 kampe er altid godt, men så slap heldet også op. Vi havde tidligere på sæsonen vundet 2-0 ude mod Delta Tulcea, men vi må denne gang se os slået af vores nemesis - hovedstød efter hjørnespark. 2 scoringer på denne måde sørger for at Delta Tulcea fører 2-0 ved halvleg, og vores reducering kommer først 2 minutter inde i overtiden af kampen.

Så er stimen i gang. Steaua II er et hold vi bør slå, men selv efter vi kommer foran efter 18 minutter går det som så ofte før. Steaua udligner på deres første skud på mål, og selvom de får en mand udvist efter 51 minutter, scorer de 10 minutter senere kampens sejrsmål - på deres 2. skud på mål. Så nytter det ikke så meget at vi har 18 skud, heraf 6 på mål. Sidste kamp i denne måned er hjemme mod Dinamo II, som vi egentlig også bør slå, men surprise surprise - de scorer på deres eneste skud på mål, og vinder dermed 1-0.

Der resterer kun én kamp af sæsonen nu, og i det mindste er jeg da sikker på at undgå nedrykning. Hvis jeg er heldig kan jeg nå en 9. plads, men mon ikke vi forbliver på den 11. plads vi lige nu residerer på. Den sidste kamp er på udebane mod CF Braila, som ligger næstsidst, så mon ikke det bliver til endnu et nederlag. Jeg tror allerede nu jeg kan afsløre, at dette spil ikke kommer til at vare mere end minimumskravet på 3 sæsoner…



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #25: 11 Aug 2011, 02:47 »


Juni 2011




Vi slog CF Braila 4-0 på hjemmebane i efteråret, men efter 23 minutter får de deres første hjørnespark, og så ved vi jo godt hvad der skal ske. Christian Cristea udligner kort før pausen, så der stadig er håb om at forbedre placeringen. Der sker dog ikke rigtig noget før CF Braila efter 76 minutter får deres 2. hjørnespark, og dermed naturligvis også deres 2. mål. Vi taber kampen 2-1, og slutter altså sæsonen med 4 nederlag i træk.

Slutplaceringen som nr. 11 er kun én enkelt plads under den 10. plads vi var blevet spået til, så jeg blev da også noget overrasket, da jeg umiddelbart efter kampen kunne finde en fyreseddel i indbakken. Temmelig hård fyring, vil jeg mene. Men så slipper jeg da i hvert fald for at skulle tænke over om jeg ville stoppe spillet efter 3 sæsoner, for så langt blev spillet slet ikke. Lorteliga. Jeg må i gang med endnu en lodtrækning!



Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #26: 11 Aug 2011, 08:06 »

Jeg synes du bliver fyret i alt hvad du foretager dig, som har med FM at gøre Tunge
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #27: 11 Aug 2011, 15:53 »

Jeg påtager mig gerne titlen som FmFreaks' dårligste FM-spiller.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Snagov
« Svar #28: 11 Aug 2011, 15:58 »

Jeg påtager mig gerne titlen som FmFreaks' dårligste FM-spiller.

Det skal du så være velkommen til.
Jeg tror nu jeg er ligeså dårlig, men jeg giver bare selv op inden jeg bliver fyret crazy

anyways har jeg dog valgt at prøve det samme som dig med lodtrækning.
Her endte jeg i Ungarske Kaposvolgye som spiller i 2 division vest Smiley
Logged


Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Snagov
« Svar #29: 11 Aug 2011, 17:01 »

Du har da godt nok ikke været alt for heldig på det seneste, g00n. Ihvertfald ikke med de FM-saves, du har blogget om, hvilket er ærgeligt, da du skriver godt, og typisk om interessante hold. Kigger selvfølgelig med i den næste blog, du starter, og ærger mig over, at jeg end ikke nåede at kommentere her (eller i Boston-bloggen) før, de(n) var færdig(e). Håber, du har heldet mere på din side næste gang. Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010