|
darkalf
|
|
Så tager vi til Yeovil i dag... Kender ikke meget til dem men vi skal kunne slå en oprykker fra League One hvis vi skal spille med i toppen i år..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det blev til 0-0. Et skuffende resultat men hvad kan man forvente andet når man ikke mindre end 7 stamspillere skadet med lange udsigter til at de bliver klar igen. Watford står på menuen i dag og jeg frygter en stor dragt prygl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Vi kommer tidligt bagud men viser i anden halvleg stor moral og kommer på 1-1 hvilket sikrede os et point til tabellen. Nu må vi godt snart set og få nogle spillere fit igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Endelig gik vi tre point igen efter en vigtig sejr over Doncaster. Vi er nu kun 5 point fra playoff men der er jo også 32 kampe endnu i ligaen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Flot præstation fra holdet igår gjorde at vi sikrede os en vigtig 3-0 sejr over Blackburn. Vi holder dermed trit med resten af den spændende halvdel af ligaen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Tredje sejr på stribe og denne gang endda på udebane mod Wigan som dermed tabte for første gang i denne sæson hjemme. Fremragende af gutterne og vi er nu med i toppen igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så kom vi ned på jorden igen med en kedelig uafgjort mod bournemouth. 10 point i de sidste 4 kampe er jo sådan set også ok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boxx
|
|
Skal da ligegodt love for at championship er tæt i år. Fra leeds (7) til Millwall (21) er der 11 point :O
|
|
|
|
|
|
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Ja det er en tæt række i år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Sådan en vigtig 3-1 over Leicester.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Fremragende med endnu en sejr denne gang ude mod Middlesbrough.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vijofrech
Odds-hjælper
|
|
Tror jeg starter et save med Brighton hvis jeg får FM14 i Julegave. Hvilken division spiller de i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Sidste kampe endte 0-0 og nu tabte vi så 3-2. Skod juleprogram indtil videre. Ulloa tilbage med to mål i dag er det eneste brugbare.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|