home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  GIF Sundsvall
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: GIF Sundsvall  (Læst 1805 gange)
MeeLo
Gæst

GIF Sundsvall
« : 14 Sep 2006, 18:11 »

Jeg har aldrig før, prøvet at spille nogen form for fodboldspil med et svensk hold. Dette vil jeg nu lave om på. Jeg har valgt at starte med GIF Sundsvall, der spiller i Sveriges næstbedste række Superettan. Til de fleste er jer, der nok ikke kender det store til holdet kan jeg sige, at det er her de to talenter Kalle Ljungberg og Mikael Dahlberg spiller.

Dansk træner til Sundsvall

GIF Sundsvall præsenterede den 9. marts kl. 09:00, en ny træner i klubben. Fra nu af, skal den 30-årige dansker Nicolas Knoblauch lede holdet, og forhåbentligt føre det til Allsvenskan. Klubbens direktøren Carl-Göran Andersson er kendt for at overraske klubbens fans, men dette havde de nok aldrig regnet med.

Carl-Göran ved da også udemærket at, det er noget af et sats at ansætte så ung en træner, der kun har erfaring med at træne Avartas ungdomshold. Og så er han endda fra den anden side af sundet.

Da Kanal 5 Sverige fangede direktøren til en kommentar, var han da også fortrøstningsfuld. Jeg er sikker på, at Nicolas er den rigtige mand til denne klub.

Startende spillermateriale

Målmænd
Markus Krutzén
Fredrik Sundfors

Forsvarsspillere
Johan Andersson
Niklas Bengtsson
Patrik Eriksson-Olsson
Linus Johansson
Stefan Ålander
Mikael Lustig
Mattias Nylund

Midtbanesspillere
Niel Näsholm
Hans Bergh
Mikael Äskoogh
Tobias Eriksson

Angrebsspillere
Kalle Ljungberg
Peter Olofsson
Mikael Dahlberg
Andreas Hermansson
Edib Kurtovic

Umiddelbart, skal midtbanen forstærkes prompte, og det gælder både centralt og på kanterne.
Ellers vil jeg mene at de øvrige positioner er dækket udemærket ind til Superettan.

Sig endelig til, hvis I vil have screenshots. Smiley

BasIth
Gæst

Sv: GIF Sundsvall
« Svar #1: 14 Sep 2006, 18:23 »

Én ting, prøv og lade være med at sælge Kalle og Mikael. Lige meget hvor meget du bliver budt. De ville jo bombe for groft også lav en aftale med dem frem til 2010 Wink

Mp
Ynglingespiller

« Svar #2: 14 Sep 2006, 18:30 »

Ja man skal jo næste bygge holdet op om dem, de er jo sindsyg gode Opstemt

MeeLo
Gæst

« Svar #3: 14 Sep 2006, 18:31 »

Én ting, prøv og lade være med at sælge Kalle og Mikael. Lige meget hvor meget du bliver budt. De ville jo bombe for groft også lav en aftale med dem frem til 2010 Wink

Tak, men for at være realistisk ser jeg alle bud an. Men når det drejer sig om så store talenter i forhold til klubben, sælger jeg dem selvfølgelig kun hvis prisen er rigtig.

Dusty78DK
Manager

« Svar #4: 14 Sep 2006, 18:36 »

Den her blog ser jeg meget frem til ar følge med i.

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 14 Sep 2006, 18:54 »

Hvornår ca. kommer der en update? Glæder mig allerede. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

MeeLo
Gæst

« Svar #6: 14 Sep 2006, 19:08 »

Hvornår ca. kommer der en update? Glæder mig allerede. Smiley

Det kan jeg ikke sige med sikkerhed. I det hele taget kan jeg ikke sige med sikkerhed, hvor ofte der vil komme opdateringer. Jeg har jo også en HHx og et job at passe Smiley

Men en opdatering i aften kan I da forvente! Smiley

Den her blog ser jeg meget frem til ar følge med i.

Glæder mig til nogle brugbare kommentarer og respons så!  Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #7: 14 Sep 2006, 19:46 »

Indkøb, taktik og målsætning

Spillerhandler
Nu er transfervinduet lukket, og vi står tilbage med et nyt ansigt i truppen. Denne mand spiller central midtbane, er 24 år og hedder Mikael Rynell. Denne spiller er købt til at styrke bredden på midtbanen, der i forvejen var meget tynd. Vi har i denne omgang ikke solgt nogle spillere.

Taktik
Vores kanter var simpelthen for smalle, og vores transferbudget for ringe, til at det kan betale sig at spille med wings. Derfor har jeg kigget truppen igennem i sømmene og fundet ud af at en 4-3-1-2 formation, vil være det rigtige for dette hold. Omkring formationen, vil det være vigtigt for vores backs at kunne støtte op om midtbanen for at skabe lidt bredde. Derudover vil det også være vigtigt for angriberne at søge lidt ud i kanten for at gøre plads til den midtbanekreatøren, der højst sandsynligt vil blive Ljungberg.

Omkring spillestilen, vil vi gå efter at spille med højt tempo og meget boldbesiddelse. Derudover vil vi spille med korte afleveringer og hurtig afskærmning.

Målsætninger og forventninger
Bestyrelsens forventninger er at jeg vinder Superettan og dermed rykker op i Allvenskan i første forsøg. Dette giver mig ikke særlig lang snor, til gengæld håber vores fans bare på at vi kan være med i kampen om oprykning.

Til sidst er mine egne målsætninger for holdet, at rykke op i første forsøg og derefter gøre Sundsvall til et etableret hold i Sverige. Derefter er målet Europa.

Sundsvall forlænger med unge nøglespillere

Nogle af de første spillere, Nicolas Knoblauch lagde mærke til i sin nye trup var de to offensiver Kalle Ljungberg og Mikael Dahlberg og den centrale forsvarsspiller Stefan Älander. Dermed har Knoblauch også været hurtig til at forhandle forlængelser af kontrakt med dem, og det er indtil nu lykkedes at forlænge med Ljungberg og Dahlberg. Deres kontrakt løber nu til November 2010. Derudover skriver klubben på deres hjemmeside at de forventer at Älander snarest vil blive tilbudt en kontraktforlængelse også.

MeeLo
Gæst

« Svar #8: 14 Sep 2006, 22:42 »

GIF Sundsvall - Qviding
15. april 2006

Optakt:
Med Qvidris odds 50-1 mod vores 1-33, vil alt andet end en sejr være acceptabelt.

Højdepunkter:
61min: 1-0, Mikael Äskoogh
73min: 2-0, Hans Bergh

Man of the Match:
Mattias Nylund, 9 (Sundsvall)

Reaktioner:
Mattias Nylund: Vi sad på hele kampen. Selvfølgelig skal vi lige vænne os til Knoblauchs nye spillesystem, og det kunne da også ses på at vi scorede så sent i kampen. Men generelt er vi glade for systemet, og jeg er sikker på at det bliver en stor succés.

GIF Sundsvall - Brommapojkarna

19. april 2006

Højdepunkter:
06min: 1-0, Andreas Hermansen
32min: 2-0, Kalle Ljungberg
38min: 3-0, Mikael Dahlberg
45min: 4-0, John Lindestig
89min: Mikael Äskoogh må gå ud med en skade

Man of the Match:
Kalle Ljungberg, 10 (Sundsvall)

Reaktioner:
Mikael Rynell: Det er min første kamp for klubben, og jeg synes min præstation var rigtig god. Nu har jeg fået gjort et godt indtryk på træner og fans, og at vi så vinder 4-0 gør bare det hele endnu bedre.

Landskrona - GIF Sundsvall
23. april 2006

Optakt:
Mikael Äskoogh er ude med et trykket riben.

Højdepunkter:
05min: 0-1, Kalle Ljungberg
07min: 1-1, Kevin Amuneke
19min: 1-2, Edib Kurtovic
72min: 1-3, Andreas Hermansson

Man of the Match:
Stefan Älander, 9 (Sundsvall)

Reaktioner:
Mikael Dahlberg: Det var rigtig godt med en 1-3 sejr på udebane mod Landskrona. Landskrona prøver ligesom os at rykke op i Allsvenskan, så det var godt at vi snuppede de 3 points fra dem. Mht. mit eget spil var det rent ud sagt en lorte kamp. Målmanden overraskede mig, da jeg brændte straffesparket og mht. til min friløber ved jeg ikke hvad jeg tænkte da jeg skød bolden lige på målmanden.

FCK88
Manager

« Svar #9: 15 Sep 2006, 00:09 »

GIF Sundsvall - Qviding
15. april 2006

Optakt:
Med Qvidris odds 50-1 mod vores 1-33, vil alt andet end en sejr være acceptabelt.*

Du mener vel Uacceptabelt ikk??  Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Guldbrand
Gæst

« Svar #10: 15 Sep 2006, 10:50 »

Er jeg den eneste der ikke kan finde ud af om det er træningskampe eller selve ligaen han er begyndt på ? Kan læse mig frem til at du får 3 point mod Landskrona... men hvad med de andre kampe ?

MeeLo
Gæst

« Svar #11: 15 Sep 2006, 12:18 »

Det er selvfølgelig kampe i Superettan. Regner ikke med at I har interesse i træningskampene?

@FCK88, jo det mente jeg selvfølgelig Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #12: 15 Sep 2006, 12:52 »

Det er selvfølgelig kampe i Superettan. Regner ikke med at I har interesse i træningskampene?

@FCK88, jo det mente jeg selvfølgelig Smiley

Kan du ikke skrive det ved kampene(evt. i overskriften) så vi ved det Smiley Det kan jo være du lige pludselig skal spille en cup kamp eller noget Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #13: 15 Sep 2006, 23:00 »

Kan du ikke skrive det ved kampene(evt. i overskriften) så vi ved det Smiley Det kan jo være du lige pludselig skal spille en cup kamp eller noget Smiley

Skal jeg gøre  Wink

MeeLo
Gæst

« Svar #14: 15 Sep 2006, 23:39 »

Superettan: Mjällby - GIF Sundsvall
15. april 2006

Optakt:
Trods det er på udebane, bør vi nemt kunne få alle tre points med hjem fra Mjällby.
Daniel Näsholm er ude med en forstuvet fod.

Højdepunkter:
31min: 1-0, Pavel  Zavadil
33min: 1-1, Mikael Dahlberg
48min: 1-2, Edib Kurtovic
69min: 1-3, Mikael Dahlberg

Man of the Match:
Mikael Dahlberg, 9 (Sundsvall)

Reaktioner:
Mikael Dahlberg: Endelig fik jeg prikket hul på scoringsbylden, så nu føler jeg mig klar til at hjælpe holdet hele vejen op gennem Superettan og Allsvenskan. Mjällby overraskede os meget i starten af kampen og spillede rigtig offensivt. Det gav dem jo også et mål, men de blev meget hurtigt trætte, hvilket gav plads til Edib og jeg.

Sundsvall chef lukker munden på kritikere
2. maj 2006

Kritikken var hård mod den uerfarne træner Nicolas Knoblauch, da han blev ansat som cheftræner i Superettan-klubben GIF Sundsvall. Disse kritikere har han nu imidlertidigt lukket munden på, efter at være blevet kåret som månedens manager for april. Denne pris skyldes, at han lagde ud med 4 sejre i Superettan.

Svenska Cuppen 2nd Rnd: Gerdsken - GIF Sundsvall
3. maj 2006

Optakt:
Daniel Näsholm er fortsat ude med en forstuvet fod.

Højdepunkter:
09min: 0-1, Kalle Ljungberg
15min: 1-1, Patrik Ivarsson
27min: 1-2, Kalle Ljungberg
39min: 1-3, John Lindestig
48min: 1-4, Edib Kurtovic
82min: 1-5, Mikael Lustig

Man of the Match:
Mikael Lustig, 10 (Sundsvall)

Reaktioner:
Nicolas Knoblauch: Vi spiller en rigtig god kamp, hvor Gerdsken får et heldigt mål på et straffespark. Ellers kører vi dem jo fuldstændigt over. Jeg var meget imponeret over Kalle Ljungberg,d er virkeligt viste klasse som den offensive midtbanekreatør.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010