|
Yessir
|
|
Warum ?
Remember remember the ninth of september... Blomviking lad vær med at sid og ændre reglerne nu får man jo næsten mistanke om du selv sidder og er begge brugerne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Nogen der kan komme med en lille forklaring om dette? Hvad går det ud på og hvor meget tid skal man bruge på det. Kan godt selv lide NFL og kunne godt være interesseret i dette 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Remember remember the ninth of september...
Kan jeg ikke lige helt huske. Var vel vores espn spil eller hvordan var det at det var ?.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ah ja han oprettede også en sidst og lavede tingene om til egen fordel.
Vi må hellere få os e officiel igen i år heh. Så ingen føler sig snydt og der ikke opstår tvivl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Ah ja han oprettede også en sidst og lavede tingene om til egen fordel.
Vi må hellere få os e officiel igen i år heh. Så ingen føler sig snydt og der ikke opstår tvivl
For min skyld kan fortid være fortid, vi skal bare have klarhed om reglerne fra start 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
I'm in! Men er draften ikke om unødvendig lang tid? Der er masser af ligaer på nfl.com der allerede har drafted, eller gør det i de kommende dage 
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
I'm in! Men er draften ikke om unødvendig lang tid? Der er masser af ligaer på nfl.com der allerede har drafted, eller gør det i de kommende dage  Well nu skal der jo liges trades en masse mere og signes kontrakter irl. Hvor den enkelte spiller, spiller er jo også ret vigtigt for om man vil ha dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
For min skyld kan fortid være fortid, vi skal bare have klarhed om reglerne fra start  Hehe bevares, men som tidligere skrevet er den oprette for længe siden og vi er pt 9 deltagere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Jeg er allerede i en random liga, kan jeg flytte mit hold?
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg er allerede i en random liga, kan jeg flytte mit hold?
Man kan ha hold i alle de ligaer man ønsker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jeg er også helt klart med på den! Håber bare ikke det bliver ligesom sidste år, det var lidt af et cirkus...
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Så har jeg også sendt en ansøgning. Ser frem til en sæson fyldt med nederlag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Jeg har lige ansøgt, du må gerne acceptere, ven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Lige for at slå det fast, så var det jer der mente jeg snød... Ved ikke hvorfor jeg sku gøre det. Men fuck det. Vi kører med de samme regler som i "2. Runde" af sidste års udgave  Og som jeg lige kommer i tanke om, skal jeg invitere jer til ligaen, så skriv en PB med jeres mail, så inviter jeg jer 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 07:58 af blomvikings »
|
|
|
|
|
|