home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Horsens - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens - Tråden  (Læst 34878 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #195: 15 Maj 2013, 15:19 »

Men X hvis de resterende billetter ikke kan sælges til ACH fans/neutrale tilskuere. Kan man ligeså godt udvide afsnittet, så man har samling på BIF fansne, istedet for at der er en masse i og omkring Horsens der blander fansne rundt omkring på stadion, da de udelukkende køber billetter for at vidresælge dem Wink
Lige præcis mit argument. Direktøren for Horsens er ude og beklage sig over at der kommer mange folk på stadion, som ikke holder med horsens (Sådan rimelig oversat)

Han hævder, at alle pladser på stadion, der IKKE er udebaneafsnittet er udelukkende til AC Horsens fans. Det siger han direkte i en artikel på eb.dk tidligere idag. (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1975964.ece)

Brøndby kan stille med 10 gange det, der kan være på udebaneafsnittet, mens der endnu ikke er solgt alle andre billetter, så vil bare høre hvad folket synes om, måske at udvide udebaneafsnittet, og måske give BIF hele den ene ende? Smiley
« Seneste Redigering: 15 Maj 2013, 15:23 af bøvle » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #196: 15 Maj 2013, 15:24 »

Det er selvfølgelig også svært for en direktør, at sætte antallet af billetter til forskellige slags fans, da sine egne hjemme fans selvfølgelig altid skal have første ret. Men han burde have kunnet udregne at der ikke blev solgt et helt stadion -1400(udebaneafsnittet ) billetter til hjemmefans Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #197: 15 Maj 2013, 15:31 »

Præcis, vil næsten påstå der var større chance for at fylde stadion, hvis han vendte tallene rundt således ACH blot skulle fylde 1400 sæder Wink
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #198: 15 Maj 2013, 15:31 »

Jeg tror der bliver fuldt hus fra Horsens side.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #199: 15 Maj 2013, 15:33 »

Men man kan også vende den om og sige, skulle det blive kampen om 10. - 11. pladsen, så ville det nok virke utroligt godt på BIF spillerne, hvis de føler at de har stort set alle på deres side. Og et fuldt stadion kommer ikke til at give ligeså mange penge i kassen som en overlevelse Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #200: 15 Maj 2013, 15:34 »

Nå diskuterer i det også her.
Men jeg kan bare sige en ting. Hvis vores fans er først på billetterne til neutral når vores afsnit er udsolgt er det sådan det er.
De eneste personer der kan blive holdt ansvarlige for det, er Horsens fans der er for langsomme i optrækket til en så vigtig kamp.

Jeg er så sindsygt stolt over at så mange af mine medfans har valgt at tage turen helt derovre for at købe alt hva der kan købes af billetter, og jeg er ikke i tvivl om at vi bliver i STORT overtal på stadion. Det er så fryd, en magtdemonstration, og vi gør det fordi vi kan, og der er absolut intet forkert i det. BUM !
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #201: 15 Maj 2013, 15:38 »

Men man kan også vende den om og sige, skulle det blive kampen om 10. - 11. pladsen, så ville det nok virke utroligt godt på BIF spillerne, hvis de føler at de har stort set alle på deres side. Og et fuldt stadion kommer ikke til at give ligeså mange penge i kassen som en overlevelse Wink

Kan jo ligeså godt bekende kulør, og indrømme det blot faldt mig for brystet at se den udtalelse fra ACH Direktørens side. At mene han kan sætte sig på alle pladser og personligt udlevere billetterne, var mere end jeg lige kunne kapere. Smiley

Er selv BIF fan og har været det fra før jeg blev konfirmeret. Jeg er fra Aalborg og læser idag på uni i Aarhus og har desværre endnu ikke set en BIF kamp på Brøndby stadion. Har købt klubtrøjer, aktier og andet, og har vel og mærke aldrig nogensinde lavet nogen form for ballade. Men blot for at støtte op om klubben i sådan en vigtig kamp, havde jeg tænkte mig sammen med en kammerat at tage til Horsens på mandag og gå ind og se kampen. Vi havde tænkt på "neutrale" pladser, men som store BIF fans i hjertet. Det er åbenbart det Horsens direktør er ude og appellere imod, det giver jo ikke nogen mening. Hans argumentation er helt i hegnet.

Hvis han frygter ballade, så har han jo 1400 pladser i udebaneafsnittet til at placere de fans, der ikke er rigtige fans, derinde !
Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #202: 15 Maj 2013, 15:47 »

Jeg tror der bliver fuldt hus fra Horsens side.

Nu så man jo et langt fra fyldt stadion mod Silkeborg, hvilket jeg mener var en ligeså vigtig kamp, som den mod Brøndby Smiley
Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #203: 15 Maj 2013, 15:49 »

Nå diskuterer i det også her.
Men jeg kan bare sige en ting. Hvis vores fans er først på billetterne til neutral når vores afsnit er udsolgt er det sådan det er.
De eneste personer der kan blive holdt ansvarlige for det, er Horsens fans der er for langsomme i optrækket til en så vigtig kamp.

Jeg er så sindsygt stolt over at så mange af mine medfans har valgt at tage turen helt derovre for at købe alt hva der kan købes af billetter, og jeg er ikke i tvivl om at vi bliver i STORT overtal på stadion. Det er så fryd, en magtdemonstration, og vi gør det fordi vi kan, og der er absolut intet forkert i det. BUM !

Det er jo netop forkert? De neutrale pladser er jo til de neutrale "fans", som bare vil ind og se fodbold.
Jeg tviler på at man er neutral hvis man tager turen fra Brøndby til Horsens.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #204: 15 Maj 2013, 15:50 »

Nu så man jo et langt fra fyldt stadion mod Silkeborg, hvilket jeg mener var en ligeså vigtig kamp, som den mod Brøndby Smiley

Det kan da aldrig blive ligeså vigtig den mod Silkeborg.
Vi snakker muligvis om kampen der afgør det hele.
Og så er det mod Brøndby. Et hold som normalt tiltrækker mange folk rundt om i jylland.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #205: 15 Maj 2013, 15:52 »

Det bliver kaldt neutrale pladser fordi det ikke er åbenlyst hvem man holder med. Hvem tager på stadion i dag uden at have et hold at holde med?

Billetterne er sat til salg, og da Horsens ikke har forhindret folk i at kunne købe et enormt antal, har de på egen hånd inviteret os over som ikke har billet til eget afsnit. Det kan aldrig blive andre end Horsens fansenes egen skyld at vi har den mulighed. Havde de samme passion og entusiasme for deres hold havde vores fans aldrig haft en chance for at få så mange.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Camus
Gæst
 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #206: 15 Maj 2013, 21:32 »

Det bliver kaldt neutrale pladser fordi det ikke er åbenlyst hvem man holder med. Hvem tager på stadion i dag uden at have et hold at holde med?
Enig!! Ingen superliga hold spiller så godt, at det er værd at se hvis man er neutral  Opstemt

   Kan blive en spøjs situation med masser af Brøndby fans i Horsens, til en kamp hvor Brøndby kan være rykket ned før kampen.. 
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #207: 15 Maj 2013, 22:06 »

Nå diskuterer i det også her.
Men jeg kan bare sige en ting. Hvis vores fans er først på billetterne til neutral når vores afsnit er udsolgt er det sådan det er.
De eneste personer der kan blive holdt ansvarlige for det, er Horsens fans der er for langsomme i optrækket til en så vigtig kamp.

Jeg er så sindsygt stolt over at så mange af mine medfans har valgt at tage turen helt derovre for at købe alt hva der kan købes af billetter, og jeg er ikke i tvivl om at vi bliver i STORT overtal på stadion. Det er så fryd, en magtdemonstration, og vi gør det fordi vi kan, og der er absolut intet forkert i det. BUM !
Gad vide hvor mange der så ikke magter at tage til Horsens, når i i morgen rykker ned.
Logged

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #208: 15 Maj 2013, 22:10 »

Fedt.
Først vræler du i Arsenal tråden over at folk dømte jeres forsvar som lort og uforbederligt, og kloger dig efterfølgende over at det ændrede sig.

Så går du herind og kloger dig over vores chancer, på en fuldkommen uargumenterende og usaglig måde.

Er der røget en skrue oppe i kassen, eller glemte du hovedet på badeværelset?
« Seneste Redigering: 15 Maj 2013, 22:24 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens - Tråden
« Svar #209: 15 Maj 2013, 22:25 »

Fedt.
Først vræler du i Arsenal tråden over at folk dømte jeres forsvar som lort og uforbederligt, og kloger dig efterfølgende over at det ændrede sig.

Så går du herind og kloger dig over vores chancer, på en fuldkommen argumenterende og usaglig måde.

Er der røget en skrue oppe i kassen, eller glemte du hovedet på badeværelset?
Vræler er vidst så meget sagt.

Jeg påmindede dig bare om scenariet om at i i morgen kan rykke ned. Synes det er synd for dig hvis du bruger alle dine penge på at købe neutrale billetter og derefter ikke kan komme af med dem igen. Det er ren og skær public service.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010