home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 263524 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #9000: 26 Jun 2011, 13:07 »

Har nu endelig fået købt mig en PS3 320GB Opstemt
Når jeg prøver at lægge lidt musik over på en USB-klods, og sætter den i PS3en, kan den finde USB'en, men den kan ikke finde noget på den... Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre? Smiley

EDIT: Har prøvet med to forskellige USB-klodser, men samme resultat..

Aldrig alene!

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9001: 26 Jun 2011, 13:23 »

Engelske, ja. Danske, nej.

Tak for svaret.

Btw. Er der nogle der har Burnout Paradise som er interesseret i at hjælpe med nogle trophies. Skriv en pb! Smiley

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9002: 26 Jun 2011, 13:25 »

Når jeg prøver at lægge lidt musik over på en USB-klods, og sætter den i PS3en, kan den finde USB'en, men den kan ikke finde noget på den... Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre? Smiley

Prøv at trykke trekant når du holder over USB-en og tryk vis alle (eller noget i den retning).

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9003: 26 Jun 2011, 13:27 »

Tak for svaret.

Btw. Er der nogle der har Burnout Paradise som er interesseret i at hjælpe med nogle trophies. Skriv en pb! Smiley

Har downloaded Paradise, men ved ikke hvor længe jeg kan spille det endnu, da det er igennem de der 30 dages.

Hvilke trophies handler det om. Hvor langt er du kommet. Mangler selv det allersidste kørekort.

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9004: 26 Jun 2011, 13:35 »

Har downloaded Paradise, men ved ikke hvor længe jeg kan spille det endnu, da det er igennem de der 30 dages.

Hvilke trophies handler det om. Hvor langt er du kommet. Mangler selv det allersidste kørekort.

Mangler kun at klare 10 freeburn online, invitere en ven, sende et billede og hoppe over en andens bil. Men desværre er alle mine biler væk så jeg har kun startbilen Skuffet

krededk12
Reserveholdsspiller

« Svar #9005: 26 Jun 2011, 13:46 »

du skal oprette en mappe på din usb,som hedder MUSIC, og det skal skrives med stort. Men kan ikke huske om mappen skal være direkte på USB-nøglen, eller inde i en mappe, som hedder PS3, og i disse mapper skal alt dit musik lægge Smiley

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9006: 26 Jun 2011, 14:14 »

Mangler kun at klare 10 freeburn online, invitere en ven, sende et billede og hoppe over en andens bil. Men desværre er alle mine biler væk så jeg har kun startbilen Skuffet

Okay, har ikke spillet online.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #9007: 26 Jun 2011, 14:18 »

du skal oprette en mappe på din usb,som hedder MUSIC, og det skal skrives med stort. Men kan ikke huske om mappen skal være direkte på USB-nøglen, eller inde i en mappe, som hedder PS3, og i disse mapper skal alt dit musik lægge Smiley
Mener det skal placeres i en "hovedemappe", som hedder PS3. :-)

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9008: 26 Jun 2011, 14:47 »

Okay, har ikke spillet online.

Heller ikke jeg Wink

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #9009: 26 Jun 2011, 15:10 »

Du skal bare trykke trekant på dit USB stick inde i PSN og så vælge "Vis alle", brøndby_4ever

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9010: 27 Jun 2011, 16:14 »

Hej

Er der nogen af jer der har en ps3 slim, som har oplevet knæk lyde når den har været igang efter et stykke tid.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9011: 27 Jun 2011, 17:18 »

Er der nogen der lige hurtigt kan give mig en forklaring på, hvad forskellen er på en platinum edition, og så en almindelig udgave af et spil.

I mine ører lyder platinum jo vældig fint, og som noget, hvor man skulle få mere, end i den almindelige udgave, men når jeg så ser på priserne, så ser det jo ud til at forholde sig omvendt. Kan bare ikke finde noget dokumentation for at man skulle få mere for pengene i det ene, frem for det andet. Det ser jo bare ud som om man får lidt (meget) rabat, fordi de har lavet kanten på coveret af den ene gul, men sådan forholder det sig vel ikke?

Ville bestille efterfølgerne til Assassin's Creed, men der er jo et hav af forskellige udgaver. Hvad skal man købe?

Yessir
Manager

« Svar #9012: 27 Jun 2011, 17:27 »

Er der nogen der lige hurtigt kan give mig en forklaring på, hvad forskellen er på en platinum edition, og så en almindelig udgave af et spil.

I mine ører lyder platinum jo vældig fint, og som noget, hvor man skulle få mere, end i den almindelige udgave, men når jeg så ser på priserne, så ser det jo ud til at forholde sig omvendt. Kan bare ikke finde noget dokumentation for at man skulle få mere for pengene i det ene, frem for det andet. Det ser jo bare ud som om man får lidt (meget) rabat, fordi de har lavet kanten på coveret af den ene gul, men sådan forholder det sig vel ikke?

Ville bestille efterfølgerne til Assassin's Creed, men der er jo et hav af forskellige udgaver. Hvad skal man købe?

Platinum udgaverne er så vidt jeg husker det, en form for classics. Altså spil hvor du næsten er garanteret en god spiloplevelse, spil med en høj anmelderscore, spil der har solgt meget agtigt. Det er så en måde at reklamere for disse halvgamle spil på, ved at sælge dem til nedsat pris. Så der er ikke nogen forskel på dem og almindelige udgaver andet end prisen vist nok.

Håber det gav mening.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9013: 27 Jun 2011, 17:30 »

Platinum udgaverne er så vidt jeg husker det, en form for classics. Altså spil hvor du næsten er garanteret en god spiloplevelse, spil med en høj anmelderscore, spil der har solgt meget agtigt. Det er så en måde at reklamere for disse halvgamle spil på, ved at sælge dem til nedsat pris. Så der er ikke nogen forskel på dem og almindelige udgaver andet end prisen vist nok.

Håber det gav mening.

Det gjorde det, tak for det. Så sparer jeg pengene, og køber platinum versionerne  Smiley

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9014: 27 Jun 2011, 18:51 »

Som du kan se ved disse link får du mere ved platinum udgaven end ved den normale.

http://www.coolshop.dk/catalog/product/32168-assassins-creed-ii-2-goty-edition--platinum--for-ps3

http://www.coolshop.dk/catalog/product/58876-assassins-creed-ii-2--for-ps3

Ved Platimum får du som ekstra:

Both DLC packs: Battle of Forli & Bonfire of the Vanities
3 Templar Secret Locations (Palazzo Medici + Santa Maria dei Frari + Arsenal Shipyard), previously only available in the Assassin's Creed 2 Black Edition

Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010