home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1270 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 263855 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #8775: 25 Maj 2011, 17:21 »

Jeg overvejer at købe L.A. Noire, da der bliver talt så meget om det. Kan forstå, at man er en eller anden form for betjent eller so. Men er der nogle, der kan fortælle, hvad spillet går ud på - uden at spoile.

Er det værd at kaste 400 kr. efter? Smiley

Først og fremmest - køb det over shopto.net. Det er muligt, der vil gå et par dage ekstra, men du kan altså få det til 320 inkl fragt der.

Mht. spillet, så skulle det minde om Heavy Rain, hvilket jeg selv gerne ville have vidst. Jeg gik udfra, at siden det var Rockstar, så ville det ligne de andre spil, som de har lavet, utroligt meget - det er slet ikke tilfældet. Men kan kun blaime mig selv for det, da de vist har udtalt dette for længst.

Nu har jeg ikke spillet det forfærdeligt længe, men udfra det, jeg har spillet:

60% af spillet er filmsekvenser/forhør, hvor du skal trykke på 3 forskellige knapper alt efter, om du tror, de lyver, taler sandt eller om du er i tvivl. Normalt, når jeg har spillet GTA eller lign. trykker jeg altid videre, hvis der kommer en filmsekvens. De keder mig som regel og det gør de egentlig også i dette - hvilket jo er temmelig skidt, da det ligesom er hele omdrejningspunktet i spillet. Altså historierne.

30% render du rundt og leder efter spor, hvilket virker meget spændende i starten (især ved visitation af lig er grafikken lige i skabet), men det bliver sgu en smule trættende efter et stykke tid, når du leder efter mindre vigtige ting i bl.a. huse og lejligheder.

10 % er 'skyde-og kørselscener', hvor du selv styrer. Bilerne kører helt håbløst og det er utrolig nemt at komme godt ud af skudduellerne. Det er vist helt bevist, at netop disse ikke skulle have en kæmpe indflydelse på spillet.

Grafikken er - som altid - fantastisk. Men har hurtigt fundet ud af, at det simpelthen ikke er et spil for mig. Det skulle ikke undre mig, at spillet kører på samme måde hele vejen igennem, hvilket virkelig får det til at lyde monotont.

Et kedeligt spil, med fantastisk grafik.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 17:26 af Neymar » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #8776: 25 Maj 2011, 18:14 »

Overvejer at købe Fallout: New Vegas efter at jeg læste en god anmeldelse af spillet. Er der nogen der har erfaringer med spillet, og evt. PC kontra PS3?

Købte det til PS3, da jeg har brugt rigtigt meget tid på Fallout 3. New Vegas er egentlig bare mere af samme skuffe som Fallout 3, bare uden den lange startsekvens, hvor man skaber sin karakter. Det går væsentligt hurtigere i New Vegas.

Men ja, kan man lide Fallout 3, så kan man sandsynligvis også lide New Vegas. Er man kørt træt i Fallout 3, så skal man ikke forvente en masse fornyelse i New Vegas. De største forskelle jeg endnu har oplevet, er når man får level up, der får man ikke længere lov at vælge en ny perk hver gang. Og ellers er der nu to typer skill books. Den type man kender fra Fallout 3, bare langt færre af dem, og så magasinerne, som har en tidsbegrænset virkning, men til gengæld giver +10 på den pågældende attribute, frem for bøgerne, som stadig kun giver +1.

Alfster
Blogmester

« Svar #8777: 25 Maj 2011, 18:20 »

Jeg har skiftet harddisk og har taget backup af den gamle. Når jeg skal installere på den nye harddisk siger den at den skal bruge systemdata 3,61 eller nyere. Jeg trukker på start og select og så siger den at den ikke kan finde systemdata på usb'en.
Jeg har endda hentet systemopdateringen på hjemmesiden også og har lagt denne ned på usb. Men den kan stadig ikke finde det..

Nogle gode råd

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8778: 25 Maj 2011, 18:43 »

Jeg har skiftet harddisk og har taget backup af den gamle. Når jeg skal installere på den nye harddisk siger den at den skal bruge systemdata 3,61 eller nyere. Jeg trukker på start og select og så siger den at den ikke kan finde systemdata på usb'en.
Jeg har endda hentet systemopdateringen på hjemmesiden også og har lagt denne ned på usb. Men den kan stadig ikke finde det..

Nogle gode råd
Youtube. kan du finde nogle film om det.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8779: 26 Maj 2011, 18:29 »

Købte det til PS3, da jeg har brugt rigtigt meget tid på Fallout 3. New Vegas er egentlig bare mere af samme skuffe som Fallout 3, bare uden den lange startsekvens, hvor man skaber sin karakter. Det går væsentligt hurtigere i New Vegas.

Men ja, kan man lide Fallout 3, så kan man sandsynligvis også lide New Vegas. Er man kørt træt i Fallout 3, så skal man ikke forvente en masse fornyelse i New Vegas. De største forskelle jeg endnu har oplevet, er når man får level up, der får man ikke længere lov at vælge en ny perk hver gang. Og ellers er der nu to typer skill books. Den type man kender fra Fallout 3, bare langt færre af dem, og så magasinerne, som har en tidsbegrænset virkning, men til gengæld giver +10 på den pågældende attribute, frem for bøgerne, som stadig kun giver +1.

Okay. Jeg har ikke spillet Fallout 3, men synes at New Vegas lyder meget interessant, også selvom det ikke er så nyskabende set i forhold til Fallout 3. Men er det værd at spille på PS3? Man mangler ikke en mus, eller gør man? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager

« Svar #8780: 26 Maj 2011, 18:35 »

Kunne godt finde på at købe Uncharted, men grundet historien vil jeg gerne starte med 1'eren. Jeg kan se at de sælger det for 215 på Coolshop, mens de kun kræver godt 17 £ på shopto.net. Men køber jeg det hos Shopto, altså fra en engelsk side, vil det så stadig med garanti virke på min PS3?

Har før oplevet nogle lignende på en Xbox nemlig.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #8781: 26 Maj 2011, 18:39 »

Kunne godt finde på at købe Uncharted, men grundet historien vil jeg gerne starte med 1'eren. Jeg kan se at de sælger det for 215 på Coolshop, mens de kun kræver godt 17 £ på shopto.net. Men køber jeg det hos Shopto, altså fra en engelsk side, vil det så stadig med garanti virke på min PS3?

Har før oplevet nogle lignende på en Xbox nemlig.

Ja, spil fra Shopto virker.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8782: 26 Maj 2011, 18:42 »

Okay. Så tror jeg jeg køber det der og sparer 45 kr.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8783: 26 Maj 2011, 18:45 »

Hold jer så væk fra fusker shop Wink importer selv spillene fra england istedet for at lade dem tjene på det.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 18:47 af Sunbao » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #8784: 26 Maj 2011, 18:58 »

Okay. Jeg har ikke spillet Fallout 3, men synes at New Vegas lyder meget interessant, også selvom det ikke er så nyskabende set i forhold til Fallout 3. Men er det værd at spille på PS3? Man mangler ikke en mus, eller gør man? Smiley

Jeg har aldrig manglet en mus. Det fungerer rigtig godt, det skal du ikke være bekymret for. Har du ikke prøvet Fallout 3, så vil jeg sige go for it. Der er til mange timers underholdning i det spil.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8785: 26 Maj 2011, 19:01 »

Har lige købt mig sniper ghost warrior nogle herinde som har det ?

Vi skal alle være her.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #8786: 26 Maj 2011, 19:30 »

Hold jer så væk fra fusker shop Wink importer selv spillene fra england istedet for at lade dem tjene på det.
Hvorfor kalder du dem fusker shop? Har bestilt alle mine spil derinde fra i snart 2 år og har altid modtaget dem dagen efter. Hvad har de hustlet med? Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #8787: 26 Maj 2011, 19:31 »

Har lige købt mig sniper ghost warrior nogle herinde som har det ?

Jeg har det og har gennemført det. Synes bestemt det er et udmærket spil, men såvidt jeg husker følte jeg at styringen var en smule spøjs.. Jeg mener jeg lavede en lidt mere gennemgående anmeldelse af spillet her:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26681.0

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8788: 26 Maj 2011, 19:47 »

Jeg har det og har gennemført det. Synes bestemt det er et udmærket spil, men såvidt jeg husker følte jeg at styringen var en smule spøjs.. Jeg mener jeg lavede en lidt mere gennemgående anmeldelse af spillet her:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26681.0

super Smiley tak Swizz CataR Opstemt

Vi skal alle være her.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8789: 27 Maj 2011, 13:10 »

Til alle PS3 brugere:

http://blog.eu.playstation.com/2011/05/27/welcome-back-to-online-gaming/

Er det fordi store er kommet op igen Smiley?

Sider: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010