home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 264142 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #8565: 27 Apr 2011, 14:56 »

Hvis du aldrig har brugt dit kreditkort derinde så har de jo heller ikke adgang til dine kortoplysninger, så det skulle jeg bestemt ikke mene Smiley

Til gengæld opfordres alle PSN-brugere til at ændre kodeordet til deres account så snart PSN kommer online igen.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2011, 15:45 af Muten » Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #8566: 27 Apr 2011, 15:39 »

Hvis du aldrig har brugt dit kreditkort derinde så har de jo heller ikke adgang til dine kortoplysninger, så det skulle jeg bestemt ikke mene Smiley

Til gengæld opfodres alle PSN-brugere til at ændre kodeordet til deres account så snart PSN kommer online igen.

Gør man det på nettet? Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8567: 27 Apr 2011, 15:46 »

Jeg vil mene at man gør det på sin PS3 så snart PSN kommer op at køre. Mener der er noget der hedder "Min konto" eller noget lignende i en af de sidste menuer til højre Smiley

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #8568: 27 Apr 2011, 15:47 »

Jeg vil mene at man gør det på sin PS3 så snart PSN kommer op at køre. Mener der er noget der hedder "Min konto" eller noget lignende i en af de sidste menuer til højre Smiley

Er det osse Wink

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Gungner
Gæst

« Svar #8569: 28 Apr 2011, 04:07 »

Kan ens oplysninger hackes hvis ens ps3 ikke er tilsluttet internettet? (Jeg bruger samme kabel til både ps3 og pc, og pt er kablet tilsluttet pc'en)

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #8570: 28 Apr 2011, 09:08 »

Kan ens oplysninger hackes hvis ens ps3 ikke er tilsluttet internettet? (Jeg bruger samme kabel til både ps3 og pc, og pt er kablet tilsluttet pc'en)

Du skulle jeg mene.. Dine kontooplysninger er gemt hos Sony, og da de er blevet hacket burde de godt kunne stjæle dine og alle os andres oplysninger.

- Sony har dog udtalt, at hackerne ikke (endnu) har fået adgang til kontrolcifre, og det begrænser hackernes muligheder.

SørenA
Gæst

« Svar #8571: 28 Apr 2011, 11:06 »

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1544502.ece

Tag det nu lige roligt - Vent til det kommer op og køre igen, se om der er nogen form for misbrug, hvilket jeg tvivler på der er, da jeg ikke kunne forestille mig at de ville have noget økonomisk ud af deres angreb mod SONY.

Men som tidligere nævnt, er det nok en go idé at ændre sit password til PSN.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8572: 28 Apr 2011, 23:32 »

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1544502.ece

Tag det nu lige roligt - Vent til det kommer op og køre igen, se om der er nogen form for misbrug, hvilket jeg tvivler på der er, da jeg ikke kunne forestille mig at de ville have noget økonomisk ud af deres angreb mod SONY.

Men som tidligere nævnt, er det nok en go idé at ændre sit password til PSN.
Synes folket skal læse Nets' (Tidligere PBS) kommentarer herom: http://www.comon.dk/nyheder/nets-psn-hack-ingen-grund-til-at-spaerre-kreditkort-1.467823.html

Der ser altså ikke ud til, at der er nogen grund til spærring af kreditkortet - ikke endnu ihvertfald.

Jeg har læst flere steder, at PSN vil blive åbnet (forventeligt tirsdag næste uge) med en opdatering til Playstationen. Opdateringen vil lukke flere sikkerhedshuller OG tvinge den enkelte bruger til at ændre sit password.

Der er tidligere blevet spurgt til, om kreditkortsoplysnin gerne stadig er i fare, selvom man ikke længere går på nettet e.lign.
Det er de dog, ligesom alle andre. Når man først har registreret kreditkortoplysning erne en gang, så er de gemt ved Sony i deres (knap så) sikre database. Derfor er det en god idé at tjekke kontoen i ny og næ for at se, om kreditkortet er blevet misbrugt. Derudover er det en god idé at skifte password på PSN-brugeren (selvom det højest sandsynligt bliver fremtvunget automatisk via opdateringen).

Så ro på alle Smiley

@ SørenA: Hvordan kan du vide, at hackerne ikke har interesse i at få noget økonomisk ud af deres angreb mod Sony? Det er da en påstand uden lige. Du ved ikke om det er deciderede IT-kriminelle, 'halv-amatører' eller professionelle hackere der blot vil irritere Sony. Så længe kreditkortsoplysnin gerne er hacket, så er der en chance for at de kan blive misbrugt. En større database med kreditkortsoplysnin ger er mange penge værd.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8573: 28 Apr 2011, 23:33 »

Hvis man ikke har købt noget over PSN, er man vel ikke i fare?
Det mener jeg man stadig er - skal man ikke oplyse kreditkort første gang man laver en PSN-profil? Også selvom man ikke har købt noget? Det mener jeg, mener ikke sikkert Smiley Det er mange år siden jeg har gjort det.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #8574: 29 Apr 2011, 00:13 »

Nej, det eneste, du oplyser, er e-mail, brugernavn og kodeord, når du opretter en konto.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8575: 29 Apr 2011, 21:58 »

Nej, det eneste, du oplyser, er e-mail, brugernavn og kodeord, når du opretter en konto.
Super! Smiley Så havde 'Sony-eksperten' i P3 fejl Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #8576: 30 Apr 2011, 00:07 »

Så ro på alle Smiley

@ SørenA: Hvordan kan du vide, at hackerne ikke har interesse i at få noget økonomisk ud af deres angreb mod Sony? Det er da en påstand uden lige. Du ved ikke om det er deciderede IT-kriminelle, 'halv-amatører' eller professionelle hackere der blot vil irritere Sony. Så længe kreditkortsoplysnin gerne er hacket, så er der en chance for at de kan blive misbrugt. En større database med kreditkortsoplysnin ger er mange penge værd.
Citat

som jeg også skrev, mener jeg at folk skal tage det helt roligt. Ang. angrebet, tror jeg de havde udnyttet deres muligheder allerede, hvis de ville have noget økonomisk ud af det. Derudover, er der fra flere kilder meddelt at det er pga. af ham fyren er blevet slæbt i retten. Alt sammen er spekulationer - men hvis det var mig der havde økonomi som motiv, havde jeg allerede nu udnyttet muligheden, det er trods alt  mere  end 10 dage siden PSN blev hacket (påstand - har ikke den rigtige dato)
Men du har ret i at det bare er en påstand, men nu har jeg så argumenteret lidt for min påstand Smiley

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #8577: 03 Maj 2011, 13:43 »

Nogen der har noget nyt angående PSN?

lassenedergaard
Juniorspiller
**

« Svar #8578: 03 Maj 2011, 13:47 »

Playstation har ikke selv sagt (så vidt jeg ved) at det kommer til at køre idag, det er vidst bare rygter Smiley

- glad for at jeg byttede min playstation til en xbox i sin tid Peace

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #8579: 03 Maj 2011, 13:57 »

Tja, Xbox var nede i to-tre uger for noget tid siden, så ja Rullende Øjne

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010