home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 561 562 [563] 564 565 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 264342 gange)
Fernando
Gæst

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #8430: 17 Mar 2011, 17:54 »

uhuhu... dirty :i mit headset virker fejlfrit :s prøv at genstarte det hele?

Det virker nu.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8431: 30 Mar 2011, 13:05 »

Jeg er utrolig desperat og har brug for alt den hjælp jeg kan få, hehe.

Mit store problem er, at jeg gerne vil flytte sange over på min PS3 - og jeg har efterhånden flere gange, naiv som jeg er, forsøgt bare at stikke en USB-pind i maskinen, og så gå ind under 'musik' og så under 'USB-enhed'. Den siger så, at der ikke er nogle filer. Jeg er ikke klar over hvad jeg skal gøre, men jeg har lagt sangene ind på USB-pinden, så de ikke ligger i en mappe - altså kun de respektive filer.

Jeg har forsøgt mig med Google, men uden held. Jeg vil gerne frabede mig kommentare angående 'brug google' eller 'lmgtfy', tak! Smiley

If you can't join them, beat them.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #8432: 30 Mar 2011, 13:20 »

Mit store problem er, at jeg gerne vil flytte sange over på min PS3 - og jeg har efterhånden flere gange, naiv som jeg er, forsøgt bare at stikke en USB-pind i maskinen, og så gå ind under 'musik' og så under 'USB-enhed'. Den siger så, at der ikke er nogle filer. Jeg er ikke klar over hvad jeg skal gøre, men jeg har lagt sangene ind på USB-pinden, så de ikke ligger i en mappe - altså kun de respektive filer.

Prøv at trykke "trekant" og så vis alle (tror jeg der står, ellers er det noget lignende) så skulle det være muligt at finde dem, ellers ved jeg ikke lige hvad problemet kan være...
Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8433: 30 Mar 2011, 13:33 »

Det virker upåklageligt, mange tak. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #8434: 30 Mar 2011, 15:01 »

Jeg har forsøgt mig med Google, men uden held. Jeg vil gerne frabede mig kommentare angående 'brug google' eller 'lmgtfy', tak! Smiley
Hvis du har trådløst netværk, så prøv at hent PS3 Media server ned på computeren. Åbn programmet på computeren og søg efter media servere på din PS3. Når din PS3 er fundet, så burde du gerne kunne komme ind i samtlige mapper på din computer og derfra overføre de filer, som ønsker at have på din PS3.

Hvis du kører med et godt gammeldags kabel, så gør du som overstående, men skal bare have kablet kørt fra computeren og over i din PS3 Smiley

Det er et program, som jeg selv bruger en del, da jeg så er fri for at have film og musik til at ligge på min PS3, men kan nøjes med at have dem liggende på min computer Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #8435: 30 Mar 2011, 15:27 »

Heey drenge, jeg spillede et af de gamle Fifa street idag hos en af mine venner og blev helt varm på det igen.
Så at man kunne få det på Coolshop for 159 kroner men er det, det værd? Jeg har hørt meget dårligt om 3'eren?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8436: 30 Mar 2011, 16:07 »

Det er fordi den skal formateres i FAT32. ellers kan du ikke gøre det

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8437: 30 Mar 2011, 17:10 »

Hvis du har trådløst netværk, så prøv at hent PS3 Media server ned på computeren. Åbn programmet på computeren og søg efter media servere på din PS3. Når din PS3 er fundet, så burde du gerne kunne komme ind i samtlige mapper på din computer og derfra overføre de filer, som ønsker at have på din PS3.

Hvis du kører med et godt gammeldags kabel, så gør du som overstående, men skal bare have kablet kørt fra computeren og over i din PS3 Smiley

Det er et program, som jeg selv bruger en del, da jeg så er fri for at have film og musik til at ligge på min PS3, men kan nøjes med at have dem liggende på min computer Smiley

Jeg er desværre så uheldig, at min bærbare lige er gået i stykker. Min stationære bliver stort set aldrig brugt, så det ser jeg ingen idé i. Jeg vil du hente programmet når jeg får min pc igen, så jeg takker mange gange for hjælpen. Smiley

Det er fordi den skal formateres i FAT32. ellers kan du ikke gøre det

Netrom89´s forslag virkede, så det behøvede jeg ikke, nej.

Gungner
Gæst

« Svar #8438: 31 Mar 2011, 20:47 »

Nå, har overvejet at investere i GT5, men har hørt mange blandede anmeldelser af det, så ville høre om der er nogen herinde der kan sige noget positivt eller negativt omkring det? En af de ting der tænder mig af, er at man åbenbart kan nå at lave en tre-retters menu mens spillet loader.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8439: 31 Mar 2011, 20:52 »

Nå, har overvejet at investere i GT5, men har hørt mange blandede anmeldelser af det, så ville høre om der er nogen herinde der kan sige noget positivt eller negativt omkring det? En af de ting der tænder mig af, er at man åbenbart kan nå at lave en tre-retters menu mens spillet loader.

argh så galt er det heller ikke jeg synes det tager lige så lang tid som de andre spil... men jeg synes noget at det fedeste ved GT5 er i deres GT mode at der er special "løb" som f.eks gokart og NASCAR, men da jeg kun lige har købt det har jeg ikke sådan rigtig noget dårligt at sige om det, udover jo det tager noget tid at loade men det er værd at vente på

Tidligere: Baloo38

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #8440: 31 Mar 2011, 20:55 »

Personligt synes jeg GT5 er et fremragende bilspil, Specielt hvis du også har et rat. Dog er jeg gået lidt i død det men det skyldes at min PS3 fik YLOD og vi derfor købte en ny, hvor jeg ingen saves har på...
Det eneste negative jeg kan sige er at man nogle sjældne gange kan løbe ind i biler der ligner PS2 grafik men synes helt klart det er et godt Bilspil  Thumbs Up

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #8441: 31 Mar 2011, 21:01 »

haha det ville jeg godt se at du kan gøre  for skal du godt nok være hurtig . men ja spillet var rigtig langsom til at start med,men er bliver hurtig med de senest update som er kommet til spillet . men jeg synes spillet er blevet rigtig fedt og nu synes jeg efter de nye update at spillet er noget værd og spille . dog synes jeg det er lidt surt at de ikke har lavet sådan så man kun gemme i de lange løb fra start af . men det skulle vidst være under udvirklig uden dog og vide hvornår den update kommer . men når den kommer så synes jeg også at spillet er tæt på at være perfekt hvis man elsker simulator spil .

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #8442: 31 Mar 2011, 21:04 »

Nu ved jeg ikke hvor stor en PS3 du har Gungner, men GT5 foreslår du installere sådan noget Gamedata(tror nok) sådan at fx. Loading tiderne bliver små, Filen fylder dog 8gb  Thumbs Up

Gungner
Gæst

« Svar #8443: 31 Mar 2011, 21:06 »

damn 8GB Peace... Tror jeg har 15 GB ledig plads tilbage Opstemt

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #8444: 31 Mar 2011, 21:12 »

Ja okay, Så er vi jo dem med 320 gb´eren  Hævet Øjenbryn (Ja det her er ren blær  Djævel )
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 21:14 af louisfr » Logged

Sider: 1 ... 561 562 [563] 564 565 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010