home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 305561 gange)
Qdahl
Ynglingespiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6900: 11 Maj 2009, 17:03 »

NFS er generelt bare dårligt. At kunne skære et skarpt sving med over 200 km/t er ikke særlig godt lavet.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6901: 11 Maj 2009, 17:18 »

Er der nogle der vil bytte en PS3 med noget Billabong fra den nyeste sommerkollektion til videresalg?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Cesc
Gæst

« Svar #6902: 11 Maj 2009, 17:26 »

Er der nogle der vil bytte en PS3 med noget Billabong fra den nyeste sommerkollektion til videresalg?

Ikke fordi at jeg vil være politimand og være efter dig, men du har brudt reglerne med dit indlæg:

Vi accepterer ikke oprettelse af tråde ej heller indlæg om cracks, salg/køb af ting, reklamering, kædebreve, spam, sprogfiler eller andet ulovligt.

Synes bytte hører ind under dette..

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6903: 11 Maj 2009, 17:27 »

Ikke fordi at jeg vil være politimand og være efter dig, men du har brudt reglerne med dit indlæg:

Vi accepterer ikke oprettelse af tråde ej heller indlæg om cracks, salg/køb af ting, reklamering, kædebreve, spam, sprogfiler eller andet ulovligt.

Synes bytte hører ind under dette..

Jeg undskylder

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #6904: 11 Maj 2009, 17:37 »

Jeg overvejer at købe Street Fighter 4 & Legends of Wrestlemania til Xboxen, har inditl videre kun købt Fifa09 som da er sjovt nok selvom jeg er en mongol med en controller

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #6905: 11 Maj 2009, 17:56 »

Jeg overvejer at købe Street Fighter 4 & Legends of Wrestlemania til Xboxen, har inditl videre kun købt Fifa09 som da er sjovt nok selvom jeg er en mongol med en controller
Har selv SF4, dog til PS3, men det er et ret fedt spil, men vær forberedt på at du nok skal øve dig i en time eller to før du begynder at kunne bevæge dig ind i arcade mode.. Selv på det nemmeste niveau er det svært de første gange man spiller spillet, men når man først har lært tricksene så er det et godt spil Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Altid FCK
Manager

« Svar #6906: 14 Maj 2009, 20:16 »

Hej alle

Har installeret trådløst netværk til min ps3 men det er meget sjældent der er forbindelse. Hver tredje gang jeg kigger har den forbindelse men jeg kan stadig ikke holde forbindelsen og derfor ikke gå på nettet. Har min pc tændt samtidig og der har den 4 ud af 5 streger i forbindelse så det kan ikke være det. Har kun lykkedes at komme på nettet en gang og det var for at hente updates.

Nogen der ved hvad der kan være galt??

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager

« Svar #6907: 15 Maj 2009, 23:10 »

Har fundet ud af det nu, men er der nogen der ved hvor og hvordan man henter ps3 demoer gratis?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

motZ
Gæst

« Svar #6908: 15 Maj 2009, 23:16 »

Har fundet ud af det nu, men er der nogen der ved hvor og hvordan man henter ps3 demoer gratis?

Det kan du på Playstation Store. Bare find det spil du gerne vil have demo til, og så er der en demo derved hvis der nu er ellers er udgivet en demo til spillet.

Håber det gav mening.  crazy

AFC
Manager

« Svar #6909: 17 Maj 2009, 21:30 »

Slet ingen der ejer Burnout Paradise til PS3?

Jeg synes det er et super fedt spil som jeg bare elsker at spille. Jeg har altid været fast tilhænger af deres spil og elsker dem bare. De er super realistiske og der kommer nye ting til hver udgivelse. Den nyeste her, Paradise er uden tvivl deres bedste igennem tiden efter min mening. Jeg elsker især fartomgivelserne der virkelig giver et sus i en når man fræser derud af med masser af nitro.

Desuden synes jeg det er super fedt at lave ShowDown hvor man ligesom i Burnout Revenge dengang kunne sprænge sig i luften og lave Crashbreakers og så bare sprænge med sit bilvrag over i biler som giver point osv. Super fedt.

motZ
Gæst

« Svar #6910: 17 Maj 2009, 21:33 »

Slet ingen der ejer Burnout Paradise til PS3?

Jeg synes det er et super fedt spil som jeg bare elsker at spille. Jeg har altid været fast tilhænger af deres spil og elsker dem bare. De er super realistiske og der kommer nye ting til hver udgivelse. Den nyeste her, Paradise er uden tvivl deres bedste igennem tiden efter min mening. Jeg elsker især fartomgivelserne der virkelig giver et sus i en når man fræser derud af med masser af nitro.

Desuden synes jeg det er super fedt at lave ShowDown hvor man ligesom i Burnout Revenge dengang kunne sprænge sig i luften og lave Crashbreakers og så bare sprænge med sit bilvrag over i biler som giver point osv. Super fedt.
Rullende Øjne

Sikker på at du ikke trækker det i dig? Wink

Drokz
Gæst

« Svar #6911: 17 Maj 2009, 21:36 »

Jeg har det til PS3. Jeg har ikke rigtigt fundet det sjove i det.
Hvad går det egentlig ud på? Smiley

AFC
Manager

« Svar #6912: 17 Maj 2009, 21:40 »

Rullende Øjne

Sikker på at du ikke trækker det i dig? Wink

Nej Smiley
Jeg holder ved det jeg siger. Jeg synes det er meget realistisk at komme kørende med fuld fart ind i en væg som man nu kan og så i slowmotion ser hvordan man bliver knust. Kan ikke se det urealistiske ved spillet. Kan du?
Jeg har det til PS3. Jeg har ikke rigtigt fundet det sjove i det.
Hvad går det egentlig ud på? Smiley
Det går ganske enkelt bare ud på at fræse rundt og køre løb og så bare skaffe biler Smiley

motZ
Gæst

« Svar #6913: 17 Maj 2009, 21:49 »

Nej Smiley
Jeg holder ved det jeg siger. Jeg synes det er meget realistisk at komme kørende med fuld fart ind i en væg som man nu kan og så i slowmotion ser hvordan man bliver knust. Kan ikke se det urealistiske ved spillet. Kan du?

Ja jeg kan.. Det er helt klart en fantastisk bil-fysik og god fartfornemmelse der er i spillet, men det kan på ingen måde være realistisk at kunne drøne rundt i et sving med 200 km/t. Det samme kan man af en eller anden grund i NFS.

Det eneste realistiske bil-spil til dato er Forza Motorsport 2. End of discussion.

Smiley

AFC
Manager

« Svar #6914: 17 Maj 2009, 21:51 »

Forza Motorsport skal jeg måske så prøve, men synes nu alligevel der snart er så mange bilspil til de diverse konsoller som både er urealistiske og realistiske på hver deres måde.

Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010