home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 305714 gange)
Rooland
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6870: 25 Apr 2009, 16:06 »

Så er mit Little Big Planet kommet ind af døren og indtilvidere ser det lovende ud.

Hvor downloader man andres baner og laver nogle selv?

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #6871: 25 Apr 2009, 16:11 »

Man skal ikke downloade andre. Du går ind i kapslen og trykker firkant ved "controlleren" og så ned i "fællesskabet", for at lave en selv, skal du trykke firkant ved controlleren i kapslen og så trykke til højre, og så finde et sted at lave den Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Rooland
Manager

« Svar #6872: 25 Apr 2009, 16:13 »

Jeg kan ikke finde noget, der hedder fælleskabet i min. Der er kun en mulighed, som hedder historie og som er baner der allerede er der.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #6873: 25 Apr 2009, 16:29 »

Så(uden at vide det helt) skal du gennemføre føreste "land" det er de tre første baner Smiley. Og så skulle du kunne gøre det.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

cjensen94
Gæst

« Svar #6874: 26 Apr 2009, 00:00 »

Rooland:
Du skal lige gennemføre de første par baner inden du kan spille over net, og lave dine egne baner:)

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #6875: 26 Apr 2009, 15:48 »

Heey fmf.

Er det normalt at man ikke kan finde nogen at spille imod i mario kart over nettet? Opstemt

motZ
Gæst

« Svar #6876: 26 Apr 2009, 22:46 »

Synes lige i skulle se det her link med de 10 flotteste spil, kåret af GR:

http://www.gamereactor.dk/artikler/73541/Verdens+flotteste+spil/

Der er sgu nogle pænt flotte i mellem. Opstemt

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #6877: 26 Apr 2009, 22:55 »

Synes lige i skulle se det her link med de 10 flotteste spil, kåret af GR:

http://www.gamereactor.dk/artikler/73541/Verdens+flotteste+spil/

Der er sgu nogle pænt flotte i mellem. Opstemt

Hvad sker der for at MGS4 eller Guns of the Patriots ikke er blandt de 10 bedste? Men selvfølgelig der er hård konkurrence..

motZ
Gæst

« Svar #6878: 27 Apr 2009, 18:53 »

Som du siger, der er hård konkurrence.
Dog ser jeg ikke MGS4 kunne slå de 10 som er på listen når man snakker grafik. Skal dog ikke kunne sige om spillet er godt/skidt.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6879: 29 Apr 2009, 12:25 »

Nogen som har prøvet det nye Gameplay i FIFA på X360'eren? Jeg har fået spillet fem kampe med mit hold, og nu siger den at jeg skal betale penge for det, fandeme irreterende for det var ret underholdende - synes det er dårligt at man skal betale for al online spil.

AFC
Manager

« Svar #6880: 29 Apr 2009, 20:12 »

Jeg er lidt i et dilemma. Har et kig på disse tre spil:

Need for Speed: Undercover - http://www.coolshop.dk/catalog/product/57296-need-for-speed-undercover--for-ps3
Uncharted: Drakes Fortune - http://www.coolshop.dk/catalog/product/54829-uncharted--drakes-fortune--for-ps3
The Chronicles og Riddick: Assault on Dark Athena - http://www.coolshop.dk/catalog/product/41975-chronicles-of-riddick--assault-on-dark-athena--for-ps3

Synes efter at have læst en fed anmeldelse på The Chronicles spillet, lader det til at minde meget om Killzone 2, hvilket jeg bryder mig meget om. Kender ikke filmen som blev lavet for nogle år siden, men spillet lader til at være baseret på filmen og sådan nogle spil plejer at være skuffelser, men jeg tror det spil der lever op til forventningerne.
Hvad synes i?

Hvilket skal jeg vælge - og hvorfor?

motZ
Gæst

« Svar #6881: 29 Apr 2009, 20:19 »

Need for Speed: Undercover
Vil virkelig fraråde dig at købe denne udgave af NFS. Det er endnu et middelmådigt NFS spil og du kan finde mange bedre alternativer. Kan godt nævne nogen hvis du vil.

Uncharted
Hvis man ikke allerede har dette spil skal det altså bare købes! Det SKAL spilles for 2'eren er jo også på vej. Det er helt klart en topkandidat til det bedste spil på PS3'en nogensinde. Behøver vel ikke skrive ret meget mere, da det er nævnt så mange gange før i tråden og i forskellige anmeldelser, hvor godt det er.

The Chronicles og Riddick: Assault on Dark Athena
Tror bestemt også at dette spil er en positiv overraskelse. Vil dog ikke mene at det minder om Killzone 2. Mere Splinter Cell, da det er et snige spil gennem store perioder af spillet. Vil dog ikke investere i det da der også her kan findes bedre alternativer. F.eks Splinter Cell eller nogle af de andre i den genre.

AFC
Manager

« Svar #6882: 29 Apr 2009, 20:28 »

Jeg har prøvet Need for Speed Undercover på PC hos en ven og jeg synes altså det minder meget om Carbon. Endelig har man ''Free-Ride'' igen hvor du bare kan køre rundt som du vil og det kan jeg godt lide. Synes også grafikken bliver bedre og bedre i spillet, men du har ret. Jeg synes også Need for Speed begynder at blive for hurtige med deres udgivelser af spillene. Jeg tror ikke ProStreet var færdigudviklet da det stank langt væk af dårligt spil.
Men jeg ved det ikke endnu. Undercover synes jeg bare er et fedt grafikspil og har altid været fast tilhænger af Need for Speed serien, som jeg synes er de bedste bilspil.

Jep, du har nævnt Uncharted mange gange tidligere i tråden, men jeg ved det sgu stadig ikke. Demoen på PlaystationStore er utrolig god hvor man får et rigtig godt indblik i hvordan spillet er, og det lader til at være meget actionfyldt på de diverse trailers, screenshots osv. jeg har set.
Nu når 2'eren snart kommer, så kan man jo gå og spekulere over hvor vidt man skal købe spillet eller ej. På en måde ville det være bedst at købe det lige inden 2'eren kommer, så man ikke bare hopper ud i et spil man intet kender til. Så tror jeg vil kigge nærmere på det, da det er så billigt og et godt spil som I siger!..

Absolut som du siger, så tror jeg også at The Chronicles spillet bliver en positiv overraskelse. Jeg tager det i mig igen med at det minder meget om Killzone 2, men nærmere Splinter Cell som du siger. Splinter Cell siger mig dog ikke meget, da jeg havde 1'eren til ps2 hvor det ikke var særlig spændende. Men de nyeste spil som de laver. Rainbow Six, Hawx osv. ser rigtig spændende ud, men ved det ikke helt. Jeg vil umiddelbart mene at SplinterCell spillene er spil der kræver tid og tålmodighed i nogle af banerne, da det er snigebaner som sagt og nogle af missionerne er svære, men har set/hørt du har Rainbow Six Vegas spillet?
Kan du sige lidt om det?
Så kan jeg få et indtryk af om jeg skal vælge The Chronicles eller SplinterCell Thumbs Up..

Men mange tak for dine svar!

motZ
Gæst

« Svar #6883: 29 Apr 2009, 20:43 »

Jeg har prøvet Need for Speed Undercover på PC hos en ven og jeg synes altså det minder meget om Carbon. Endelig har man ''Free-Ride'' igen hvor du bare kan køre rundt som du vil og det kan jeg godt lide. Synes også grafikken bliver bedre og bedre i spillet, men du har ret. Jeg synes også Need for Speed begynder at blive for hurtige med deres udgivelser af spillene. Jeg tror ikke ProStreet var færdigudviklet da det stank langt væk af dårligt spil.
Men jeg ved det ikke endnu. Undercover synes jeg bare er et fedt grafikspil og har altid været fast tilhænger af Need for Speed serien, som jeg synes er de bedste bilspil.

Jep, du har nævnt Uncharted mange gange tidligere i tråden, men jeg ved det sgu stadig ikke. Demoen på PlaystationStore er utrolig god hvor man får et rigtig godt indblik i hvordan spillet er, og det lader til at være meget actionfyldt på de diverse trailers, screenshots osv. jeg har set.
Nu når 2'eren snart kommer, så kan man jo gå og spekulere over hvor vidt man skal købe spillet eller ej. På en måde ville det være bedst at købe det lige inden 2'eren kommer, så man ikke bare hopper ud i et spil man intet kender til. Så tror jeg vil kigge nærmere på det, da det er så billigt og et godt spil som I siger!..

Absolut som du siger, så tror jeg også at The Chronicles spillet bliver en positiv overraskelse. Jeg tager det i mig igen med at det minder meget om Killzone 2, men nærmere Splinter Cell som du siger. Splinter Cell siger mig dog ikke meget, da jeg havde 1'eren til ps2 hvor det ikke var særlig spændende. Men de nyeste spil som de laver. Rainbow Six, Hawx osv. ser rigtig spændende ud, men ved det ikke helt. Jeg vil umiddelbart mene at SplinterCell spillene er spil der kræver tid og tålmodighed i nogle af banerne, da det er snigebaner som sagt og nogle af missionerne er svære, men har set/hørt du har Rainbow Six Vegas spillet?
Kan du sige lidt om det?
Så kan jeg få et indtryk af om jeg skal vælge The Chronicles eller SplinterCell Thumbs Up..

Men mange tak for dine svar!

For det første, så vil det være en god idé at købe og spille Uncharted igennem før du kaster dig ud i 2'eren da det kan være en dejlig ting at kende til de personer fra 1'eren som nu engang er med i 2'eren også.

Splinter Cell kræver tålmodighed, meget tålmodighed. Men det gør det jo også i den virkelige verden hvis du er en agent/spion. Smiley Splinter Cell kan jeg ikke udtale mig ret meget om det, men det seneste, Double Agent ser ud til at være ret godt og Conviction er jo også på vej, og det lader til at være meget godt. Dog er det stadig usikkert om det overhovedet kommer til PS3.
Preview kan læses her: http://www.gamereactor.dk/previews/67358/Splinter+Cell:+Conviction/

Rainbow Six: Vegas er et godt spil. Det overgår dog ikke Call of Duty 4, men hvad overgår i det hele taget det? Wink
Hvis du har en maskine der kan trække det, er det også rigtig dejligt at se på.
Det går i al sin enkelhed ud på at Las Vegas er blevet invaderet af terrorister, og så skal dig og dit team selvfølgelig forhindre dem i at sprænge det hele i luften. Styringen skal man lige sætte sig ind i først og fremmest, da der er nogle funktioner man lige skal huske - f.eks noget med at kommandere med sit team som består af 2 andre soldater, og så er der også andre hjælpere rundt omkring i byen. Du er lederen for holdet og skal bestemme hvis de f.eks skal rykke ind i et rum og skyde de terrorister som er derinde, eller om de skal dække et område.

Et rigtig godt spil, med mange timers spil i. Det kan dog blive kedeligt i længden, men med variationen af våben, udstyr osv. kan det alligevel godt blive et rigtig sjovt spil at spille.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 20:49 af motZ » Logged

AFC
Manager

« Svar #6884: 30 Apr 2009, 14:54 »

Tror bare jeg kigger nærmere på Rainbow Six Vegas. Mange tak!

Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010