home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 306174 gange)
AFC
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6765: 07 Apr 2009, 00:34 »

Nogen som ved hva forskellen er på disse?:
1. Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (Xbox 360)
2. Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)
Tror såmen bare det er kassetten på selve spillet. På den der Game of the year Edition står der det oppe i toppen på kassetten, mens på den anden ikke indeholder den tekst.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #6766: 07 Apr 2009, 00:37 »

Tror såmen bare det er kassetten på selve spillet. På den der Game of the year Edition står der det oppe i toppen på kassetten, mens på den anden ikke indeholder den tekst.
Nå okay... bare fordi den var billigere inde på amazone.co.uk hvis man købte Game of the year Edition???

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6767: 07 Apr 2009, 00:40 »

Altså jeg har den der game of the year og min ven har den normale og vi har ikke fundet noget anderledes Opstemt

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Mac
Ynglingespiller

« Svar #6768: 07 Apr 2009, 10:57 »

Game of the Year-edition indeholder 4 nye multiplayer baner, som man i det normale kan købe for 75 kr.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #6769: 07 Apr 2009, 10:58 »

Efter at have gennemført Killzone 2, så står jeg og vil købe et nyt spil, da CoD5 og FIFA 09 er for lidt, syntes jeg.

Er ved at være træt af skydespil, så nogle der kan anbefale et sportsspil?
Er sådan set ligemeget hvilken sport, bare der er trophies i Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6770: 07 Apr 2009, 10:59 »

Game of the Year-edition indeholder 4 nye multiplayer baner, som man i det normale kan købe for 75 kr.
Jamen det siger alle men jeg har dem ikke  Forlegen
Skal man downloade noget?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6771: 07 Apr 2009, 11:00 »

Efter at have gennemført Killzone 2, så står jeg og vil købe et nyt spil, da CoD5 og FIFA 09 er for lidt, syntes jeg.

Er ved at være træt af skydespil, så nogle der kan anbefale et sportsspil?
Er sådan set ligemeget hvilken sport, bare der er trophies i Smiley
Madden 09, ellers er NBA 09 og NHL 09 nogen rigtige fede spil Thumbs Up

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #6772: 07 Apr 2009, 11:05 »

Nu har mig og min familie lige anskaffet os en Nintendo Wii, og indtil videre har vi kun Wii Sport som medfølger, er der nogle der kan anbefale andre gode spil til denne maskine?

PS. Andre end mig der har fået ondt i armene af at spille Wii for meget? Opstemt

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6773: 07 Apr 2009, 11:12 »

Nu har mig og min familie lige anskaffet os en Nintendo Wii, og indtil videre har vi kun Wii Sport som medfølger, er der nogle der kan anbefale andre gode spil til denne maskine?

PS. Andre end mig der har fået ondt i armene af at spille Wii for meget? Opstemt
Haha jeg var engang nødt til at blive hjemme fra skole, da jeg havde fået ondt i armen Wink
Men du skal prøve at købe et skyde spil og så købe en pistol man ligger Wii'en ned i.
Det er så skægt og man bliver helt fanget af det Thumbs Up

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

AFC
Manager

« Svar #6774: 07 Apr 2009, 15:49 »

Er jeg den eneste der syntes at den bane i Ratchet and Clank Tools of Destruction hvor man skal flyve igennem det sorte hul der og forbi istapper og det hele er mega svært? Nu har jeg prøvet rigtig mange gange og det længste jeg har nået er når man skal igennem istapperne eller hvad det er. Det er jo umuligt at undgå at blive ramt. På et tidspunkt kan du jo ikke flyve igennem. Mega irriterende.

Andreas93
Gæst

« Svar #6775: 07 Apr 2009, 17:29 »

Så er det fredag at Godfather 2 udkommer  Opstemt

For satan, hvor jeg glæder mig til det spil, 1'ern var imo det bedste spil der blev lavet til ps2.

Andre end mig der skal eje dette spil ?  Opstemt

Bave
Gæst

« Svar #6776: 07 Apr 2009, 17:56 »

For satan, hvor jeg glæder mig til det spil, 1'ern var imo det bedste spil der blev lavet til ps2.

Ja jeg har forudbestilt det så det burde meget gerne være her på Fredag Smiley
Men jeg glæder mig også helt vildt. Jeg er også enig med dig i at det skulle være det bedste Spil til PS2

motZ
Gæst

« Svar #6777: 07 Apr 2009, 18:14 »

Er jeg den eneste der syntes at den bane i Ratchet and Clank Tools of Destruction hvor man skal flyve igennem det sorte hul der og forbi istapper og det hele er mega svært? Nu har jeg prøvet rigtig mange gange og det længste jeg har nået er når man skal igennem istapperne eller hvad det er. Det er jo umuligt at undgå at blive ramt. På et tidspunkt kan du jo ikke flyve igennem. Mega irriterende.

Brugte også selv en del forsøg på det sted, men bare bliv ved med at prøv, så slipper du vel igennem på et tidspunkt med lidt held. Wink

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #6778: 07 Apr 2009, 21:25 »

Kommer det først fredag?! I Blockbuster's nye "katalog" står der d.7 og det samme står derinde på CDON.COM. Det virker da lidt underligt  Huh

motZ
Gæst

« Svar #6779: 07 Apr 2009, 21:28 »

Godfather 2 kunne meget vel være et spil som jeg kunne finde på at købe. Kan rigtig godt lide Mafia-stilen, da det er nogle af de federe spil.
Tror dog at jeg lige vil se på anmeldelserne før jeg vil overveje at købe det.

Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010