|
|
|
Inferno
|
|
Kan det købes i nogle "rigtige" butikker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Hej fmf.
Jeg har fået et problem med et spil som jeg har købt på Amazon.com
Problemmet er at min wii ikke gider at indlæse selve spillet og der står bare at jeg skal læse i manualen.
Kan problemmet være at det er et Amerikansk spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Uden at gøre mig selv til ekspert, så vil jeg tro at det er som du også selv siger, at spillet nok er amerikansk.. Mener at Amazon.com er den amerikanske side, og Amazon.co.uk er den engelske..
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Uden at gøre mig selv til ekspert, så vil jeg tro at det er som du også selv siger, at spillet nok er amerikansk.. Mener at Amazon.com er den amerikanske side, og Amazon.co.uk er den engelske..
Det har du ganske ret i, og problemet kan sagtens være at spillet er NTSC (amerikansk), hvis hverken spillet eller selve konsollen er regionsfri.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Ved i hvordan jeg kan løse problemet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Ved ikke om du kan sende det tilbage til Amazon og få dine penge tilbage? Men en anden gang må du huske at sikre dig at spillet er PAL  Det er det vi bruger i Europa, og som Gosser siger så er NTSC det de bruger i USA..
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Når man køber det står der så det er PAL eller NTSC ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Ved i hvordan jeg kan løse problemet?
Du kan vel chip skidtet, men det er vist ikke billigt + al garanti ryger nok også. + Wii'en kan nok også tage skade = lorte-ide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Det chip der ikke lige min stil, har også hørt lidt om der er 50% mere chance for at den går i stykker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Når man køber det står der så det er PAL eller NTSC ?  Køber du fra USA = NTSC Køber du fra Asien = NTSC-J Køber du fra Europa = PAL Selvfølgelig kan et PAL spil dog blive solgt fra Asien osv. osv. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Og der ingen andre muligheder end at sende den tilbage? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Og der ingen andre muligheder end at sende den tilbage?  Det korte svar: nej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Det er da virkelig irriterende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Nogen som ved hva forskellen er på disse?: 1. Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (Xbox 360) 2. Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|