home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 306744 gange)
Yessir
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6630: 24 Mar 2009, 20:30 »

Slet ingen der kan svare? Undskylder for ivrigheden, men vil gerne videre da jeg er bidt af spillet.

Søg efter en walkthrough på google hvis du er så ivrig  Wink

Szczesny
Manager

« Svar #6631: 25 Mar 2009, 10:50 »

Der er ikke trophies i NHL09. Smiley

Er der så trophies i NHL08? Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager

« Svar #6632: 25 Mar 2009, 14:38 »

Yessir: Kan ikke rigtig finde rundt på det første link jeg møder når jeg skriver: Walkthrough to Ratchet And Clank - Tools of Destruction. Kan du hjælpe?

Desuden har jeg faktisk samme problem i Killzone 2. Jeg er i den bane hvor man lige har skudt det der store tårn ned med de der to slags magnetdioder hvor man skal ramme dem, før at den ryger ned. Som sagt er jeg i banen lige efter og mine missionsmål er at slutte sig til Alpha-gruppen. Jeg følges med Natko tror jeg det er og så på et tidspunkt siger han jeg skal finde det nedstyrtende landingsfartøj og gemme mig der for at skyde mig igennem modstanderne. Det går såmen godt nok. Der hvor jeg ikke kan komme videre er der hvor jeg går lidt alene rundt og så kommer jeg op på en trappe hvor der er en dør med noget elektricitet for så jeg ikke kan røre døren. Derfra kan jeg ikke komme videre - eller finde rundt.

Håber i kan hjælpe!

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #6633: 25 Mar 2009, 14:42 »

NHL 09 PS3
Er det værd at købè?

Jeg prøver lige igen Wink

AFC
Manager

« Svar #6634: 25 Mar 2009, 14:47 »

Jeg prøver lige igen Wink
Der står en udemærket anmeldelse her http://ps3fan.dk/news.php?extend.1594.10

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #6635: 25 Mar 2009, 14:54 »

Også kan jeg lige så godt også spørge om noget ang. Killzone.
Jeg er ved den mission, hvor man er på et tog, og ved enden af toget tror jeg, skal man så skyde alle dem der, men uanset hvor mange jeg skyder, bliver de ved med at komme. Og ham Rico siger, at jeg skal springe en eller anden i luften tror jeg. Hvem? Smiley

Og tak, AFC  Thumbs Up

Tror jeg køber det. Hvor er det billigst? Smiley
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 15:02 af ZackS » Logged

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #6636: 25 Mar 2009, 15:00 »

Hej  Freaks Wink

Er der nogle af jer der kan anbefale et skydespil til Wii? Opstemt

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #6637: 25 Mar 2009, 15:14 »

Yessir: Kan ikke rigtig finde rundt på det første link jeg møder når jeg skriver: Walkthrough to Ratchet And Clank - Tools of Destruction. Kan du hjælpe?

Desuden har jeg faktisk samme problem i Killzone 2. Jeg er i den bane hvor man lige har skudt det der store tårn ned med de der to slags magnetdioder hvor man skal ramme dem, før at den ryger ned. Som sagt er jeg i banen lige efter og mine missionsmål er at slutte sig til Alpha-gruppen. Jeg følges med Natko tror jeg det er og så på et tidspunkt siger han jeg skal finde det nedstyrtende landingsfartøj og gemme mig der for at skyde mig igennem modstanderne. Det går såmen godt nok. Der hvor jeg ikke kan komme videre er der hvor jeg går lidt alene rundt og så kommer jeg op på en trappe hvor der er en dør med noget elektricitet for så jeg ikke kan røre døren. Derfra kan jeg ikke komme videre - eller finde rundt.

Håber i kan hjælpe!
Så vidt jeg lige kan huske plejer der at sidde en "kontakt" eller hvad man skal kalde den.. Den skal du skyde, så fjernes elektriciteten og du kan komme videre Smiley
Jeg er ved den mission, hvor man er på et tog, og ved enden af toget tror jeg, skal man så skyde alle dem der, men uanset hvor mange jeg skyder, bliver de ved med at komme. Og ham Rico siger, at jeg skal springe en eller anden i luften tror jeg. Hvem? Smiley
Der er en tank længere fremme som du skal skyde med bazooka, den skal have nogle skud før den smadrer, og alle mændene der kommer skal du bare plaffe ned, og så løbe fremad lidt efter lidt Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

AFC
Manager

« Svar #6638: 25 Mar 2009, 15:18 »

Og tak, AFC  Thumbs Up

Tror jeg køber det. Hvor er det billigst? Smiley
http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-NHL-09-PS3/dp/B001B7EYOE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237990674&sr=8-1
Her koster det 315kr, men det er en udenlandsk hjemmeside. Ved ikke hvor tryg du er ved det Smiley

AFC
Manager

« Svar #6639: 25 Mar 2009, 15:20 »

Så vidt jeg lige kan huske plejer der at sidde en "kontakt" eller hvad man skal kalde den.. Den skal du skyde, så fjernes elektriciteten og du kan komme videre Smiley Der er en tank længere fremme som du skal skyde med bazooka, den skal have nogle skud før den smadrer, og alle mændene der kommer skal du bare plaffe ned, og så løbe fremad lidt efter lidt Smiley
Super! Det prøver jeg senere! ZackS sagde også det i den stil der. Prøver det. Giver respons senere hvis det hjalp.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #6640: 25 Mar 2009, 15:21 »

Så vidt jeg lige kan huske plejer der at sidde en "kontakt" eller hvad man skal kalde den.. Den skal du skyde, så fjernes elektriciteten og du kan komme videre :)Der er en tank længere fremme som du skal skyde med bazooka, den skal have nogle skud før den smadrer, og alle mændene der kommer skal du bare plaffe ned, og så løbe fremad lidt efter lidt Smiley

Du husker rigtigt  Grin

Og tusind tak, prøver det af efter cykelløbet  Thumbs Up
http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-NHL-09-PS3/dp/B001B7EYOE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1237990674&sr=8-1
Her koster det 315kr, men det er en udenlandsk hjemmeside. Ved ikke hvor tryg du er ved det Smiley

Er skam tryg. Men det er mine forældre ikke  Skuffet

EDIT: Det var det jeg mente AFC  Smiley

AFC
Manager

« Svar #6641: 25 Mar 2009, 15:22 »

Så er vi to ZackS. Men så prøv på coolshop.dk
Der koster det så bare over 500kr.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #6642: 25 Mar 2009, 15:25 »

Du husker rigtigt  Grin

Og tusind tak, prøver det af efter cykelløbet  Thumbs Up

Mente det nok Grin Klarede spillet for et par dage siden, så kan huske en del af tingene i spillet endnu crazy
Super! Det prøver jeg senere! ZackS sagde også det i den stil der. Prøver det. Giver respons senere hvis det hjalp.
Sådan er det hver gang der er noget elektricitet man ikke kan komme forbi i spillet, så sidder der altid noget man skal skyde som afbryder det..

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #6643: 25 Mar 2009, 15:31 »

Mente det nok Grin Klarede spillet for et par dage siden, så kan huske en del af tingene i spillet endnu :cr:Sådan er det hver gang der er noget elektricitet man ikke kan komme forbi i spillet, så sidder der altid noget man skal skyde som afbryder det..

Så jeg må gerne spørge dig, hvis jeg ikke kan komme videre?  Smiley
Og lige et spørgsmål. Hvor mange missioner er der? Smiley

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #6644: 25 Mar 2009, 15:32 »

Så jeg må gerne spørge dig, hvis jeg ikke kan komme videre?  Smiley
Og lige et spørgsmål. Hvor mange missioner er der? Smiley
Du spørger bare løs, så hjælper jeg så godt som jeg nu kan Smiley
2 sek, starter lige spillet op, så finder jeg ud af det med missionerne..
EDIT: Der er 10 missioner (:
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 15:35 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010