home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 307302 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6480: 07 Mar 2009, 19:08 »

Er der så nogle der har fået fingrene i det måske mest hyped spil til PS3 nogensinde, nemlig Killzone 2.
Overvejer selv at købe det, og det ser da også ud til i de forskellige anmeldelser at det kan leve op til hypen.

Men har i erfaringer med det?

Min gode herre!
Killzone 2 er det vildeste shit. Grafikken er intet mindre end perfekt, lyden er hektisk og stemningen i kampsituationerne er for vild!
jeg siger dig, det er som at være i krig. Patronerne flyver om dig, kroppe ryger til højre og venste, og op og ned!

Køb det pis for helved!
Jeg kan anbefale det som ind i helvede!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Drillo
Gæst

« Svar #6481: 07 Mar 2009, 19:10 »

Så er Madden NFL 09 til ps3 lige bestilt til 175,-

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6482: 07 Mar 2009, 19:18 »

Jeg er meget i tvivl, jeg har lyst til at købe enden en PS 3 eller Xbox, men ved ikke hvad jeg skal købe. PS3 koster jo lidt mere, men tilgengæld skal man betale for at spille online med Xbox.

Hvad anbefaler i, og kender i til nogen gode tilbud ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

AFC
Manager

« Svar #6483: 07 Mar 2009, 19:24 »

Du skal købe en PS3. For det første koster det intet at spille over nettet på den, hvilket det gør på en Xbox. En PS3 kører på Blue-Ray disc og skal helst spilles i HD for fuld fornøjelse og fornemmelse. PS3 spillene koster lidt mere end Xbox spillene, hvilket er et minus. En PS3 findes også i flere varianter med hensyn til harddisk plads. Nu kører PS konsollerne ikke længere på Memory Cards, men på harddisk og på PS3 findes der bla. 40 GB, 80 GB, 120 GB osv. Jeg har selv en 40 GB, hvilket er rigeligt for mig. Desuden har PS3 også en Playstation Store hvor du kan hente Trailers, Wallpapers, Demoer og opdateringer til dine spil eller til din PS3. Du skal dog holde øje med om det koster noget ved varen du kigger på.

Joystickene på en PS3 er desuden trådløse hvilket betyder du i din PS3 får en lader med i pakken til at lade dine joystik op hvis du køber en PS3. Du kan se nogle PS3'er her:

40GB: http://www.coolshop.dk/catalog/product/53902-playstation-3-console-40gb-(eu)--for-ps3
80GB: http://www.coolshop.dk/catalog/product/55906-playstation-3-console-80gb--for-ps3

Skriv til mig i en PB, hvis du vil vide mere! Thumbs Up

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6484: 07 Mar 2009, 19:37 »

Så er Madden NFL 09 til ps3 lige bestilt til 175,-
Hvor henne?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Drillo
Gæst

« Svar #6485: 07 Mar 2009, 19:51 »

på gamestation.co.uk og prisen er med fragt

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6486: 08 Mar 2009, 11:56 »

Du skal købe en PS3. For det første koster det intet at spille over nettet på den, hvilket det gør på en Xbox. En PS3 kører på Blue-Ray disc og skal helst spilles i HD for fuld fornøjelse og fornemmelse. PS3 spillene koster lidt mere end Xbox spillene, hvilket er et minus. En PS3 findes også i flere varianter med hensyn til harddisk plads. Nu kører PS konsollerne ikke længere på Memory Cards, men på harddisk og på PS3 findes der bla. 40 GB, 80 GB, 120 GB osv. Jeg har selv en 40 GB, hvilket er rigeligt for mig. Desuden har PS3 også en Playstation Store hvor du kan hente Trailers, Wallpapers, Demoer og opdateringer til dine spil eller til din PS3. Du skal dog holde øje med om det koster noget ved varen du kigger på.

Joystickene på en PS3 er desuden trådløse hvilket betyder du i din PS3 får en lader med i pakken til at lade dine joystik op hvis du køber en PS3. Du kan se nogle PS3'er her:

40GB: http://www.coolshop.dk/catalog/product/53902-playstation-3-console-40gb-(eu)--for-ps3
80GB: http://www.coolshop.dk/catalog/product/55906-playstation-3-console-80gb--for-ps3

Skriv til mig i en PB, hvis du vil vide mere! Thumbs Up

Hvis det er alle fordele ved en Playstation, så kan man vel ligeså godt købe en Xbox?
Xbox Live kan du få for 2-300 kroner om året, og er altså tjent hjem i og med at en Xbox er billigere + spil er billigere.
Du kan også spille i full hd med en Xbox, dog er der ikke Blu-Ray disc i, som jo stort set er den eneste store forskel.
Du kan også få en Xbox med flere forskellige harddiske, 20 gb, 60gb og 120gb - og en model uden harddisk.
Du kan også sagtens hente demoer og andet stuff på Xboxen.
Du kan desværre ikke hoppe på det trådløse med en xbox, medmindre du køber en adapter som koster omkring 500 kroner..

Jeg synes det er et svært valg, der er ikke specielt stor forskel på de to konsoller. Er der nogle specielle titler som du bare er nødt til at eje, som kun kommer til den ene konsol, er det selvfølgelig et oplagt valg. Skal du bruge PlayStations Blu-Ray drev, skal du selvfølgelig vælge den.
Ellers skal du tænke på prisen, design og ellers bare hvad netop du har lyst til.

motZ
Gæst

« Svar #6487: 08 Mar 2009, 12:07 »

Det er jo den evige krig mellem Sony og Microsoft og den vil fortsætte i lang tid.
Jeg er selv hoppet på PS3 vognen og smidt penge efter den, og er fuldt ud tilfreds med den, her ca. et år efter jeg købte den. Mht. Blu-Ray har jeg ikke brugt det så meget endnu, men har brugt det lidt da der fulgte en Spider Man 3 Blu-Ray film med til den PS3 jeg købte hvor der også var 2 andre spil med til. Du kan næsten altid finde et godt tilbud med den, hvor du får et par spil, en Blu-Ray eller lign.
Kan godt være at online-delen på Xbox er bedre, og der får man også hvad man betaler for når man køber Xbox Live men den gratis online-del der er på PS3 tilgengæld også pænt god. Som tidligere nævnt i tråden er det klart bedst hvis du har et HD-TV at spille PS3 på, da du klart udnytter dens utrolig flotte grafik sådan. Har selv et 32" til min PS3 og før det havde jeg et billedrørs tv hvor jeg ikke rigtig synes at det var godt nok billede, men det blev der så sandelig efter jeg fik købt mit Sony 32" (Ja, det passer jo til PS3'en. Wink).

Som du kan hører ville jeg klart vælge en PS3. Mange er for den, mange er i mod den. Samme med Xbox.
Krigen vil fortsætte i mange år ud i fremtiden. Men gå efter de eksklusive titler og se om der er nogle fra enten Xbox 360 eller PS3 du helst vil have. Eller find ud af om du skal bruge PS3'ens Blu-Ray drev.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2009, 12:15 af motZ » Logged

AFC
Manager

« Svar #6488: 08 Mar 2009, 12:14 »

Hvis jeg var i BlaZZo's situation ville jeg også som jeg nævner i mit indlæg længere oppe, vælge en PS3. Jeg er en person som gerne vil spille over nettet uden cash at betale og det skal man ved XBOX. Derfor gider jeg ikke købe sådan en.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6489: 08 Mar 2009, 12:24 »

Hej BlaZZo

Her synes valget at være nemt, hvis du kigger på den samlede pris efter at de ting den enkelte person har brug for som gamer. Du kan selv regne det ud Wink.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2009, 12:47 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager

« Svar #6490: 08 Mar 2009, 12:42 »

Hvis jeg var i BlaZZo's situation ville jeg også som jeg nævner i mit indlæg længere oppe, vælge en PS3. Jeg er en person som gerne vil spille over nettet uden cash at betale og det skal man ved XBOX. Derfor gider jeg ikke købe sådan en.

[ironi]Super godt argument! PS3 er ca. 1.000 kr. dyrere end en Xbox 360, og så er det da klart at man skal vælge en PS3, fordi det koster ca. 250 kr. at spille 12 måneder på nettet på en Xbox 360![/ironi]

BlaZZo: Kig på om du skal bruge Blu-Ray, og om de eksklusive titler til PS3 tiltaler dig mere end de til X360, og omvendt. Imo det eneste der er at overveje.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6491: 08 Mar 2009, 12:49 »

[ironi]Super godt argument! PS3 er ca. 1.000 kr. dyrere end en Xbox 360, og så er det da klart at man skal vælge en PS3, fordi det koster ca. 250 kr. at spille 12 måneder på nettet på en Xbox 360![/ironi]

BlaZZo: Kig på om du skal bruge Blu-Ray, og om de eksklusive titler til PS3 tiltaler dig mere end de til X360, og omvendt. Imo det eneste der er at overveje.

Hahah!!
Jeg er faktisk enig (på trods af at jeg er mærkeloyal). Derfor har jeg opdateret min post ovenover, så BlaZZo selv kan regne ud om han kan tjene en PS3 ind.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6492: 08 Mar 2009, 21:36 »

Så kommer FIFA Ultimate Team snart, som jeg i øvrigt synes er en fantastisk tilføjelse til spillet. Den skal i hvert fald købes.

Sammen med opdateringen kommer en patch som bringer Trophies til FIFA. Det glæder jeg mig samtidigt meget til - jeg er glad for at FIFA anerkender Trophies nødvendighed i spil.

(Achievements kommer ligeledes sammen med trophypatchen)

http://www.ea.dk/news/39922/

motZ
Gæst

« Svar #6493: 08 Mar 2009, 21:41 »

Hvad bliver det så man skal i trophies? Det bliver vel noget med at hvis man f.eks vinder 5-0 eller sådan noget, så får man et trofæ.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6494: 09 Mar 2009, 10:31 »

Hvad bliver det så man skal i trophies? Det bliver vel noget med at hvis man f.eks vinder 5-0 eller sådan noget, så får man et trofæ.

Trophylisten er ikke blevet offentliggjort endnu. Jeg skal nok poste et link, når jeg finder den Wink.

Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010