home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 317017 gange)
real ralle
Førsteholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6240: 15 Feb 2009, 22:01 »

Har haft en Wii i lidt over et år men har ikke rigtig kunne finde nogle rigtig sjove spil der også ud nytter Wii funktionen. De tre bedste jeg har fundet er Mario kart, Madden og Topspin.

Kunne godt bruge nogen ideer til nye spil - nogle forslag?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6241: 15 Feb 2009, 22:02 »

er det ikke til Wii, xbox360 med guitar og det?
Jeg sgu idiot til at finde sådan nogen steder Opstemt

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager

« Svar #6242: 15 Feb 2009, 22:03 »

er det ikke til Wii, xbox360 med guitar og det?
Jeg sgu idiot til at finde sådan nogen steder Opstemt
Hvad mener du, Sej007?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6243: 15 Feb 2009, 22:08 »

har fundet det Wink
Men jeg har lige et sidste spørgsmål Opstemt
under lager står der "Lager: Produktet er midlertidig ikke tilgængelig.
Reserver dit eksemplar nu, og du vil modtage information via email med status så snart vi ved mere"
Hvor lang tid vil der ca. gå tror i før jeg ville få det så?

Liverpool

AFC
Manager

« Svar #6244: 15 Feb 2009, 22:10 »

Jamen det er jo det der er uvist. Coolshop.dk snakker jo med forhandlerne af produkterne og de skriver jo så at produktet ikke er tilgængeligt mere fordi forhandlerne ikke kan sige en dato på hvornår de kan sende varen. Så du må snakke med deres Kundeservice eller noget. Hvad har du bestilt da?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6245: 15 Feb 2009, 22:15 »

intet i nu men kunne godt tænke mig guitar hero til enten PS2 eller Xbox360 med guitar.
hvad er det billigst jeg kan finde derinde til en af de to konsoller Smiley
håber du forstår hehe

Liverpool

AFC
Manager

« Svar #6246: 15 Feb 2009, 22:17 »

intet i nu men kunne godt tænke mig guitar hero til enten PS2 eller Xbox360 med guitar.
hvad er det billigst jeg kan finde derinde til en af de to konsoller Smiley
håber du forstår hehe
Du kan jo bare se priserne på spillet med guitar til Wii og spillet med guitar til Xbox.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6247: 15 Feb 2009, 22:20 »

hehe jeg bare røv og nøgler til at finde rundt på sådan nogle sider Opstemt

Liverpool

AFC
Manager

« Svar #6248: 15 Feb 2009, 22:24 »

Okay. Så hjælper jeg dig lige her så Smiley.

Her er Guitar Hero World Tour med guitar til PS2 til 639kr http://www.coolshop.dk/catalog/product/57683-guitar-hero-4--world-tour-bundle-with-guitar--for-ps2

Her er Guitar Hero World Tour med guitar til Xbox til 779kr http://www.coolshop.dk/catalog/product/57680-guitar-hero-4--world-tour-bundle-with-guitar--for-x360

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6249: 15 Feb 2009, 22:29 »

mange tak Smiley

Liverpool

AFC
Manager

« Svar #6250: 15 Feb 2009, 22:57 »

Så vil jeg spørge om noget her inde. Jeg har nu kigget på 3 spil som nok bliver et af de næste spil jeg køber. Jeg har som i nok alle ved, en Ps3. Det første er Uncharted Drakes Fortune. Har hørt en masse godt om det, og har også prøvet demoen selv, og der syntes jeg den var rimelig ok. Flot grafik og gameplay osv.

Det andet spil er Pure. Jeg har set en masse trailers på youtube.com fra spillet og syntes det ser rigtig fedt ud. Jeg prøvede et spil ala. lign med Pure, og det hed MTX vs. ATV Unleashed eller noget i den retning til Ps2 en gang. Og så kan jeg se fra trailerne at det minder meget om det. Og kender rigtig mange som har spillet og de siger også det er super fedt.

Det sidste spil jeg har spekuleret lidt over er Need For Speed Undercover. Jeg har spillet Need for Speed serien meget længe, og elsker simpelthen deres serie. Men jeg må sige jeg blev lidt skuffet over det seneste spil. Altså Need for speed Pro Street. Så er det jeg spekulerer over om Undercover er pengene værd?

Jeg håber I lige vil hver især give jeres mening.

Hilsen AFC

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #6251: 15 Feb 2009, 23:08 »

Så vil jeg spørge om noget her inde. Jeg har nu kigget på 3 spil som nok bliver et af de næste spil jeg køber. Jeg har som i nok alle ved, en Ps3. Det første er Uncharted Drakes Fortune. Har hørt en masse godt om det, og har også prøvet demoen selv, og der syntes jeg den var rimelig ok. Flot grafik og gameplay osv.

Det andet spil er Pure. Jeg har set en masse trailers på youtube.com fra spillet og syntes det ser rigtig fedt ud. Jeg prøvede et spil ala. lign med Pure, og det hed MTX vs. ATV Unleashed eller noget i den retning til Ps2 en gang. Og så kan jeg se fra trailerne at det minder meget om det. Og kender rigtig mange som har spillet og de siger også det er super fedt.

Det sidste spil jeg har spekuleret lidt over er Need For Speed Undercover. Jeg har spillet Need for Speed serien meget længe, og elsker simpelthen deres serie. Men jeg må sige jeg blev lidt skuffet over det seneste spil. Altså Need for speed Pro Street. Så er det jeg spekulerer over om Undercover er pengene værd?

Jeg håber I lige vil hver især give jeres mening.

Hilsen AFC
Har selv kun spillet NFS:Undercover, og det er et rigtig godt spil. Gameplayet synes jeg er lidt svært, men grafikken er helt fantastisk, og det samme er lyden. Vil sige at hvis du kan finde det billigt i England eller i Danmark, så er det helt klart pengene værd, hvis du kan lide bilspil.

AFC
Manager

« Svar #6252: 15 Feb 2009, 23:11 »

Okay, men prissammenligninger ne har jeg ikke lige lagt det helt store arbejde i. Har kun lige set det på amazon.co.uk til en 100-300 kr, mens på coolshop.dk koster det 500kr. Så er sku egentlig ligeglad med prisen. Men mange tak Smiley

Er der andre der har respons på nogle af de 3 spil? Ville være super.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6253: 15 Feb 2009, 23:29 »

Sidder og overværer min fætter spille Uncharted Drakes Fortune lige nu. Hvis man er til spil, hvor man skal løse gåder, virker det til at være et fint spil. Skal dog siges, at vi lige er startet.

Cesc
Gæst

« Svar #6254: 15 Feb 2009, 23:34 »

Uncharted er i mine øjne, det allerbedste spil til Playstation 3'eren. Jeg er så fanget af Nate, som virkelig er en superfed person. Historien er uden tvivl den fedeste jeg har spillet, og for en der elsker eventyr, som jeg gør, er dette bare genialt! Udfordringerne, skudkampene og det flotte landskab springer lige i hjertet - og man kan spille det igen og igen.

Noget af det kræver en smule tålmodighed, men det må man leve med. Et par af gåderne er meget svære, men man skal i de fleste situationer bare tænke enkelt, så kommer man derudaf. Jeg gennemførte selv spillet på 11 timer, og det er jeg helt tilfreds med. Det er ikke verdens længeste spil, men man bliver fantastisk underholdt imens man spiller det.

Jeg er revet helt væk, når jeg tænder op for det. Og det vil enhver med lyst til eventyr blive, hvert fald når man kommer tættere og tættere på skatten...

Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010