home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 321266 gange)
Philli
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #5940: 26 Jan 2009, 21:51 »

Altså vedrørende sikkerheden på Amazon.co.uk vil jeg tro det er helt sikkert at handle. Hvis du leder lidt er jeg sikker på du kan finde et par steder hvor andre snakker om de har handlet der - det synes jeg at jeg kan huske der har været oppe før

Vedrørende prisen vil jeg umiddelbart sige at det er en god pris -  men har ikke kigget på prisniveauet for PS3 da jeg er svoren Xbox360-mand..

Og sidst men ikke mindst - HDMI-kabel er vist kun (er ikke helt sikker  - men næsten) til hvis du skal spille i HD og der medfølger så vidt jeg ved almindelige scartkabler til en PS3..

Super, tak skal du have.
Jeg tror jeg vil bestille maskinen så.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #5941: 26 Jan 2009, 21:52 »

JohnSpurs, JosepGuardiola og jeg selv, bestilte vores PS3 lige der før nytårsaften og vi fik den alle kort efter den 1. så der er absolut intet at være bange for.
Okay, det lyder godt.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #5942: 26 Jan 2009, 21:52 »

Amazon er altså yderst sikkert at handle med. Det er en af verdens største internetbutikker, så jeg tror ikke du skal frygte, at skumle mennesker pakker en tom papkasse og sender den til dk for at snyde dig Smiley Til sammenligning, så er det meget mere sikkert at handle på amazon, end hos små danske elektronikforhandle re med begrænset omsætning. Det er jo oftest ikke en kæde, men en enmandsforetagende, hvor servicen kan være svær at opretholde

Fink
Ynglingespiller

« Svar #5943: 26 Jan 2009, 21:54 »

Super, tak skal du have.
Jeg tror jeg vil bestille maskinen så.

Ja det lyder fornuftigt.. Jeg kan vel ikke overtale dig til at købe en Xbox i stedet?! Wink

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #5944: 26 Jan 2009, 21:55 »

Amazon er altså yderst sikkert at handle med. Det er en af verdens største internetbutikker, så jeg tror ikke du skal frygte, at skumle mennesker pakker en tom papkasse og sender den til dk for at snyde dig Smiley Til sammenligning, så er det meget mere sikkert at handle på amazon, end hos små danske elektronikforhandle re med begrænset omsætning. Det er jo oftest ikke en kæde, men en enmandsforetagende, hvor servicen kan være svær at opretholde
Okay, tak for det.

Ja det lyder fornuftigt.. Jeg kan vel ikke overtale dig til at købe en Xbox i stedet?! Wink
Hehe nej, jeg holder mig til Playstation.  Thumbs Up

Fink
Ynglingespiller

« Svar #5945: 26 Jan 2009, 21:57 »

Hehe nej, jeg holder mig til Playstation.  Thumbs Up
Citat
Ja jeg vil ikke sige det er fornuftigt Wink Men hver sin smag

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Andreas93
Gæst

« Svar #5946: 26 Jan 2009, 22:00 »

Et spørgsmål til jer der spiller Saints row 2:

Når man prøver at lave et røveri. Så står der at man skal give sin taske til ekspitienten(stave) så de kan fylde penge i. Men hvad er det for en task der bliver nævnt og hvordan aflevere man den??

DavidMadsen
Manager

« Svar #5947: 26 Jan 2009, 22:39 »

Jeg har nu spillet NFL en del gange på PS3, hos nogle af mine venner, og jeg synes det er ret fedt. Jeg har selv en xbox 360 elite, og overvejer at købe NFL 09, selvfølgelig til xbox. Er der nogle der kan finde det til under 450kr?
- Det skal helst være fra en dansk side, da min far ikke gider at købe det fra udlandet..

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #5948: 26 Jan 2009, 22:46 »

Fona har det til 300 Smiley

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #5949: 26 Jan 2009, 23:36 »

Nogen der har prøvet at handle på www.gameplay.co.uk, og kan fortælle om den er sikker ? Synes prisene virker gode  Smiley

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #5950: 26 Jan 2009, 23:59 »

Er det sikkert at handle på amazon.co.uk?
http://www.trustpilot.dk/ , er altid en god hjemmeside, for at se hvad andre personer synes om deres køb af nettet den valgte netbutik du vil købe fra.

http://www.trustpilot.dk/review/www.amazon.co.uk
Her kan du læse hvad andre personer har skrevet om butikken

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #5951: 27 Jan 2009, 00:01 »

Nogen der har prøvet at handle på www.gameplay.co.uk, og kan fortælle om den er sikker ? Synes prisene virker gode  Smiley
http://www.trustpilot.dk/ , er altid en god hjemmeside, for at se hvad andre personer synes om deres køb af nettet den valgte netbutik du vil købe fra.

http://www.trustpilot.dk/review/www.gameplay.co.uk
Her kan du læse hvad andre personer har skrevet om butikken

EDIT: har ændret det direkte link, så det er lige til at komme ind og læse kommentarerne

!!  Supra Societatem Nemo  !!

TheWhiteChamps
Lilleputspiller
*

« Svar #5952: 27 Jan 2009, 00:06 »

Et spørgsmål til jer der spiller Saints row 2:

Når man prøver at lave et røveri. Så står der at man skal give sin taske til ekspitienten(stave) så de kan fylde penge i. Men hvad er det for en task der bliver nævnt og hvordan aflevere man den??

Et klassisk problem!  Wink

Du skal bare have tålmodighed, ganske enkelt. Du skal ikke bruge nogen taske(selvom der står det), du skal bare pege din pistol mod ekspedienten og så vente.
Det er det, jeg plejer at gøre. Thumbs Up

Jeg håber, det var til hjælp for dig! Wink

Byens hold fra 1880 - AGF i hjertet og sjælen!

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #5953: 27 Jan 2009, 00:12 »

Du skal bare have tålmodighed, ganske enkelt. Du skal ikke bruge nogen taske(selvom der står det), du skal bare pege din pistol mod ekspedienten og så vente.

Har lige et spørgsmål om Saints Row 2, er det fedt? og hvordan er det i forhold til GTA4?  Smiley overvejer nemlig at købe det..

Andreas93
Gæst

« Svar #5954: 27 Jan 2009, 00:19 »

tusind tak for svaret. Men når man har pengene skal man så bare køre dem hen til sin bule??

Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010